Verzoek om hulp / Hall of Fame ikervaargeenoverlast.nl

Ik zal zo nog een paar kranten benaderen.

Verder zat ik nog te denken: kan dit concept niet wat structureler ingericht worden? Als er een mooi artikel is van de Vuurwerkfederatie wordt dat hier (of in een nieuw topic voor het overzicht) gedeeld zodat iedereen de kranten weer kan benaderen.

Ik zal zo nog een paar kranten benaderen.

Verder zat ik nog te denken: kan dit concept niet wat structureler ingericht worden? Als er een mooi artikel is van de Vuurwerkfederatie wordt dat hier (of in een nieuw topic voor het overzicht) gedeeld zodat iedereen de kranten weer kan benaderen.

Beste is om eerst die BDU-bladen af te werken. Daar ben je zeker van plaatsing. Bovendien: de Persgroep-bladen hebben allemaal een papieren editie, die op woensdag of donderdag verschijnt, volgens mij. De kans is mijn inziens groter dat je bericht ook in de papieren editie wordt geplaatst als je het bijvoorbeeld op zondag aanlevert, in plaats van woensdag, donderdag of vrijdag.

Wat de structurele inrichting betreft: goed gezien, wordt aan gewerkt.

Kreeg bericht dat ze contact met me opnemen voor een stuk in de krant en website ...
Maar eens kijken hoe dit uit gaat pakken.

Kan altijd eens kijken wat en wie er komt. Ik ga wel oppassen dat ik niet in een discussie stuk of zo ga komen. Het gaat er mij alleen om dat deze actie onder de aandacht komt.

:D:D
Mijn kop in de krant en de discussie is gelijk klaar en iedereen loopt achter de vuurwerk liefhebbers aan. Heel charmant dus ...
Ik ga even afwachten wat er te melden is. :wink:

:D:D
Mijn kop in de krant en de discussie is gelijk klaar en iedereen loopt achter de vuurwerk liefhebbers aan. Heel charmant dus ...
Ik ga even afwachten wat er te melden is. :wink:

Hoe dan ook mooi dat je interesse hebt gekweekt. Denk dat er de komende maanden/jaren meer belangstelling zal komen voor onze kant van het verhaal.

Back
Bovenaan