Torrr
VWC lid
Nou ik zou wel blij zijn met zo'n cadeau.
Hahahaha ik ook, maar ze worden 18 jaar en dat is best speciaal voor mijn jongens

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou ik zou wel blij zijn met zo'n cadeau.
een mooier cadeau kun je ze niet geven dan door er niet te zijn die avond...
en liefst een deel van de dag er na...hebben ze nog wat tijd om op te ruimen...
Gisteren op de mei meeting is bekend geworden dat de mascleta nocturna voor aankomend jaar een batteria zal worden. Met spullen uit Italie, Spanje en het beste spul uit China. Zeer benieuwd wat het allemaal gaat worden, maar zou ongetwijfeld weer een spektakel worden.
Had er eigenlijk vorig jaar al op gehoopt. Vind het alleen jammer dat je niet dichtbij kan lopen. Want een batteria lijn op afstand is niet heel super als er geen zware knallers tussen hangen. Maar denk dat de 125mm cylinders uit Italië een hoop goed maken. En een finale stuk van een batteria is altijd wel dik ook al sta je op afstand.
Had er eigenlijk vorig jaar al op gehoopt. Vind het alleen jammer dat je niet dichtbij kan lopen. Want een batteria lijn op afstand is niet heel super als er geen zware knallers tussen hangen. Maar denk dat de 125mm cylinders uit Italië een hoop goed maken. En een finale stuk van een batteria is altijd wel dik ook al sta je op afstand.
Een bustranfer naar de zena-trophy! Dat kan via de zena megastore Groenrijk Tilburg.
Dat is goed om te horen!!!Vorig jaar was dit zo gezellig en goed verzorgd, dat wij ook dit jaar weer heel graag met jullie meereizen. Onze reservering is zojuist gedaan![]()
Dit jaar toch weer van de partij. Naarmate het dichterbij komt, hoe meer prikkels ik binnen krijg.
Hoop dat dit keer het parkeren beter geregeld is!