Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Klopt, er is vanaf 2014 geloof ik een Mascleta. Vorig jaar is er besloten om een Nocturna te houden, waar mijn persoonlijke voorkeur bij ligt.

TOP! De Nocturna is echt een brute show! De eind show mogen ze van mij wel gelijk zetten met de show off, maar dat is misschien persoonlijk :yes:

19mei zullen we denk ik wel meer horen.
Hoe vet zou het zijn als er dit jaar een kraan met een 360rad staat *blijft hopen*
Een stellage van trussen zoals bij cafferata is ook welkom!!!

Klopt, er is vanaf 2014 geloof ik een Mascleta. Vorig jaar is er besloten om een Nocturna te houden, waar mijn persoonlijke voorkeur bij ligt.

Volgens mij onder andere omdat na de editie van 2017 nogal veel klanten waren gemeld ivm het geluid en zelfs de trillingen van de Mascleta.
Daarom mochten ze in 2018 geen Mascleta meer doen.

Dat zal de reden denk ik niet zijn. Noctutna is een mascleta in het donker, en gaat net zo hard haha.

Dat zal de reden denk ik niet zijn. Noctutna is een mascleta in het donker, en gaat net zo hard haha.

Volgens henri mochten ze geen mascleta meer doen ivm geluidsoverlast. maar voor een nocturna hadden ze wel goedkeuring. Niet wetend voor hun dat daar ook een mascleta inzit. Dus ben benieuwd of er dit jaar nog een nocturna zal plaatsvinden.

Volgens henri mochten ze geen mascleta meer doen ivm geluidsoverlast. maar voor een nocturna hadden ze wel goedkeuring. Niet wetend voor hun dat daar ook een mascleta inzit. Dus ben benieuwd of er dit jaar nog een nocturna zal plaatsvinden.

Aaaah duidelijk haha. Thanks!

Hopelijk gaatie wel weer door dit jaar, deze was WOEST!!
(Zie je daar weer Luukie?)

Klopt, zo was het gegaan. Ben benieuwd of dat dit jaar nog mag inderdaad. Is eigenlijk wel de hoofdreden dat ik er heen ga! En voor het geheel natuurlijk. Lekker dagje daar rondslenteren, vreten en wat biertjes drinken onder het genot van wat vuurwerk :D

Een Nit de L'alba à la ZENA lijkt me ook wel wat, maar ik hoop uiteraard weer op een nocturna, want deze had zeker niet misstaan tijdens Las Fallas en dan weet ik zeker dat iedereen uit zijn dak was gegaan. Hopelijk weten we binnenkort meer.

Gisteren op de mei meeting is bekend geworden dat de mascleta nocturna voor aankomend jaar een batteria zal worden. Met spullen uit Italie, Spanje en het beste spul uit China. Zeer benieuwd wat het allemaal gaat worden, maar zou ongetwijfeld weer een spektakel worden.

Gisteren op de mei meeting is bekend geworden dat de mascleta nocturna voor aankomend jaar een batteria zal worden. Met spullen uit Italie, Spanje en het beste spul uit China. Zeer benieuwd wat het allemaal gaat worden, maar zou ongetwijfeld weer een spektakel worden.

Dan mag ik hopen dat er een live stream is, want ivm de verjaardag van mijn beide zonen zal ik niet aanwezig kunnen zijn :(

Back
Bovenaan