MasterBsc
VWC lid
Is die nocturna/masceleta niet standaard elk jaar?
Klopt, er is vanaf 2014 geloof ik een Mascleta. Vorig jaar is er besloten om een Nocturna te houden, waar mijn persoonlijke voorkeur bij ligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is die nocturna/masceleta niet standaard elk jaar?
Klopt, er is vanaf 2014 geloof ik een Mascleta. Vorig jaar is er besloten om een Nocturna te houden, waar mijn persoonlijke voorkeur bij ligt.
Dat zal de reden denk ik niet zijn. Noctutna is een mascleta in het donker, en gaat net zo hard haha.
Volgens henri mochten ze geen mascleta meer doen ivm geluidsoverlast. maar voor een nocturna hadden ze wel goedkeuring. Niet wetend voor hun dat daar ook een mascleta inzit. Dus ben benieuwd of er dit jaar nog een nocturna zal plaatsvinden.
Volgens henri mochten ze geen mascleta meer doen ivm geluidsoverlast. maar voor een nocturna hadden ze wel goedkeuring. Niet wetend voor hun dat daar ook een mascleta inzit. Dus ben benieuwd of er dit jaar nog een nocturna zal plaatsvinden.
Ssstttt... iets met honden en slapen...![]()
![]()
Hele dikke batteria is ook prima hoor![]()
Hopelijk gaatie wel weer door dit jaar, deze was WOEST!!
(Zie je daar weer Luukie?)
Hele dikke batteria is ook prima hoor![]()
Gisteren op de mei meeting is bekend geworden dat de mascleta nocturna voor aankomend jaar een batteria zal worden. Met spullen uit Italie, Spanje en het beste spul uit China. Zeer benieuwd wat het allemaal gaat worden, maar zou ongetwijfeld weer een spektakel worden.
Dan mag ik hopen dat er een live stream is, want ivm de verjaardag van mijn beide zonen zal ik niet aanwezig kunnen zijn :(