Zena Trophy 2013

Aangezien mijn upload snelheid - wegens storing - 0,0001 kBps is geworden, volgt hierbij pas 1 filmpje.

De finale van de Zena productdemo tijdens de Trophy.
Ik had het statief net opgepakt en ineens begonnen de huilers / fluiters.
Is er bekend hoeveel van welke producten er in deze finale verwerkt zitten?

Overige filmpjes zullen in de betreffende producttopics opgenomen worden.
De mascleta moet ik nog verwerken evenals de trophy films.

Weer even inkomen voor dit jaar, want dit was de eerste show die ik heb gezien! Weliswaar een super begin met de Mascleta en de Finale was helemaal super. Vond alleen de pauzes tussen de gebeurtenissen erg lang duren en dat op een open koude veld waar het gros denk ik niet op gekleed was!

Kortom een super event!

Ik heb ook een topweekend gehad. Nog nooit een mascleta live meegemaakt en uiteraard is het in open veld en op gras anders dan midden in een stad maar heb er toch zeker van genoten. En Tony bedankt voor de uitleg.

De Zena Trophy zelf vond ik ook zeer geslaagd. Heb hele leuke shows gezien maar vind wel dat je, als je regels opstelt je hier ook aan moet houden. Het zou fantastisch zijn als dit een jaarlijks evenement zou worden maar dan wel met een andere vorm van jurering.

Dan de demo. Prima producten gezien en een korte maar zeer krachtige finale.

En als afsluiter een gruwelijk vette show. Jammer dat er een paar posten uitvielen en de muziek er mee ophield maar dat heeft mij geen moment gestoord. Vond het een topshow met gruwelijke bonte finale afgesloten met salutes. Heerlijk!

Zena bedankt voor het organiseren van dit evenement.

Laatst bewerkt:
Ja een jaarlijks evenement zou top zijn.

Ook al zou ik er voor moeten betalen vond het een erg leuke dag. :D

Heb het filmpje van de eindshow nog een keer gekeken. Het blijft genieten, was echt een top show om bij te zijn. Volgende keer ben ik er zeker weer bij alleen weet ik nog niet of ik er dan weer zo vroeg ben want tussen het vuurwerk was er niet veel te doen en ging stuk van de kou.

En wat Kwintos al zei, voor zown evenement zou ik best willen betalen en dat is helemaal niet vreemd kijk naar hannover, pyronale etc. Kan je het nog grootser aanpakken misschien.
En als het even kan wat dichter bij Nederland :)

T*ring ik heb wat gemist. Kan iemand mij vertellen wanneer er weer een Trophy is ?
Bedankt voor alle mooie films en foto's mensen !

Wat een vaag om te genieten van de filmpjes maar om ook een rotgevoel te hebben dat ik het gemist
heb.

Wat een gruwelijk vet weekend was dit zeg en die Zena Trophy bevatte genoeg vuurwerk voor een mooie dag! Erg ruim en groots opgezet, complimenten, ook de shows waren dik prima! De pyromusical ging helaas wat mis met de muziek, maar een groot gemis was het in mijn ogen niet, zeker niet toen er ook 2 posten single shots uitvielen, die zou je erger missen als je wel de muziek hebt. Gewoon een geweldige show, sinds tijden weer kippenvel, mooie producten, lekker rammen en die finale was super!!

Iedereen bedankt, was gezellig! Ook de shows van de teams waren echt leuk. De winnaar, tja, wedstrijdtechnisch een enorme flop dat dit team heeft gewonnen, maar het gaat om het plezier en wij hebben gezien dat iedereen het erg naar hun zin had!

Veel aanmoediging van ons team daar trouwens! :p

1374312_577859935604465_1645052328_n.jpg

Iedereen super bedankt!
Trophy deelnemers
Super bedankt voor jullie deelname! er zaten echt super mooie shows tussen. Wellicht worden een paar vuurwerkbedrijven nu bang voor nieuwe concurrenten!!
Rob Bakker en zijn team.
WTF man! Dit was echt helemaal top. De reacties tijdens en na de show van de toeschouwers zeggen genoeg. We wisten al wat je kon en dus waren onze verwachtingen hoog… toch zijn ze mega overtroffen!
Tony Gemmink en zijn team.
Kickuhhhhh…. Hij was lekker, hij was mooi en hij was hard! Een open vlakte, gras… en dan toch nog zo tekeer gaan!!! Wauw
Wilfried Dylst, Ronald Engler + team.
Veiligheid op het terrein en begeleiding van de Trophy teams! jullie hebben het druk gehad! Geweldig gedaan.
Stefan Vrancx.
Vuurwerkwerpen, commentator/speaker. Dank je, het was super!
Frank Siccema.
graffiti artiest!! Super toffe doeken gemaakt!
Vuurwerkmuseum.
Altijd super gezellig, mooie spullen en druk bezocht!
Feuervogel en haar leden.
Bedankt voor jullie organisatie en vertrouwen..! jullie wisten niet goed wat je moest verwachten en zijn er vol voor gegaan!!
Gemeente Büllingen, Brandweer, politie en EHBO
Een rustige gemeente en dan ineens een groot Rally evenement en een Zena trophy op 1 dag!!
Vanaf de eerste dag enthousiast en alle medewerking.
John do.
Freestyle met de RC helikopter. That was awsome!
De DJ, de bands, geluidsmensen, food en drinks, logistiek en organisatie.
iedereen die heeft bijgedragen aan een super dag!
Iedereen die naar ons feestje is gekomen.
Het was voor de meeste een aardig stukje fietsen, we wisten dat dit voor sommigen wellicht een uitdaging zou zijn.. op vrijdag arriveerden de eerste mensen op het enorme terrein, zaterdag om 14u liepen er al wat meer rond, toen de Mascleta begon werden onze verwachtingen overtroffen! Wat een berg mensen, Iedereen super bedankt dat jullie er waren! Wij hebben al weer zin in de volgende.

Tot de volgende Zena trophy!!

Zow afgelopen zaterdag een geweldige dag gehad!!
Mijn complimenten voor de organisatie. Alleen de kou en de patat en frikandel waren minder..

Back
Bovenaan