Zena Trophy 2013

Mn Aftermovie
:wink: :cool:

Uiteraard zal ik de volledige film van de Mascleta nog plaatsen voor jullie!

Helaas geen beelden van de Eindshow gemaakt, was allang blij dat ik mn camera nog terug heb gevonden in het gras een km verderop om middernacht :cool:
Toch wil ik Rob+Team nog enorm bedanken voor de te gekke show (mocht je dit lezen). Echt zeer vet gedaan, ben er nog van ondersteboven wat een supershow+dag was het!

edit:

Laatst bewerkt:
We hebben weer 3 winnaars!!!

Ditmaal winnen ze een prachtige Zena Cakebox!!

De winnaars zijn:
- Martijn Plas (https://www.facebook.com/martijn.plas)
- Wilco Reinders (https://www.facebook.com/wilco.reinders.7)
- Sjaak Remmelzwaal (https://www.facebook.com/sjaak.remmelzwaal.1)

Stuur ons een privébericht om jouw prijs te innen!

1384375_721190197895422_288114930_n.png

We hebben een winnaar!!

Proficiat Ralph Kloppenborg!
(stuur ons een pm met je emailadres!)

Like it? Share it!!

1377425_721176397896802_1688922622_n.jpg

Wow, duidelijk weer wat gemist.
Helaas laten prive omstandigheden het nauwelijks toe ergens heen te gaan deze maanden.
Gelukkig kan ik op het forum toch een beetje genieten:)

Maar vraagje: Tijdens de mascleta zie ik een quadcopter vliegen.
Heb er volgens mij nog niemand over zien schrijven.
Is hier mee gefilmd, dan ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar deze beelden:)

We hebben heeeeeeeel veel foto's gemaakt, rond de 175. Overal, van schietvelden tot en met de graffiti spuiter. Omdat ik hier er maar 10 kon uploaden heb ik ze op Photobucket gezet!

Hier een paar foto's:

Werken aan een post van de Mascleta:
P1020133_zps632611d1.jpg

De mensen van VWM aan het werk:
P1020159_zpse8bf5777.jpg

Het opbouwen van de finale van de demo:
P1020254_zps159032ae.jpg

Graffiti spuiter aan het werk:
P1020199_zps2b5f1313.jpg

De Belgische Veiligheidsman aan het controleren:
P1020226_zpsb3dca75c.jpg

Wat was het een geweld:
P1020242_zpsc8256ded.jpg

En nog een post van de show:
P1020173_zps5a7dad3d.jpg

Ehm, dat was een heftig stuk:
P1020163_zps90d4bdf6.jpg

Voor alle andere foto's:

Slideshow:
http://s1213.photobucket.com/user/tristenpyro/slideshow/Zena Trophy

Gewone pagina's met foto's:
http://s1213.photobucket.com/user/tristenpyro/library/Zena Trophy

Er komt nog veel meer! We hebben video's en ook nog meer foto's gemaakt. Van onder andere de opbouw, EK Vuurpijlwerpen, Mascleta groundview van twee plaatsen en van een afstand, de Pyromusical van bijna onder het vuurwerk. En nog veel meer! Maar ik moet nog een SD-Kaartje ontvangen van iemand van Zena. En daarna begin ik met plaatsen!

Laatst bewerkt:
Het waren dus toch Hypnotized cake's in de finale van de demo.. ze klonken al niet als ghostsongs.

Correct.
Ik heb die vraag hier en op FPM gesteld.
Hier herstelde Tabe zich. Op FPM kreeg ik hetzelfde antwoord: 48x Hypnotized + 60x Ancient Knowledge.
Wel iets aan de prijzige kant om op deze schaal in je straat neer te zetten. (Zelfs op kleinere schaal, want het zijn niet de goedkoopste producten :bonk:).

Mijn vraag is misschien beetje ondergesneeuwt tussen alle mooie foto´s en films dus stel hem nog een keertje:)

Tijdens de mascleta zie ik een quadcopter vliegen.
Is hier mee gefilmd? Dan ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar deze beelden.

Mijn vraag is misschien beetje ondergesneeuwt tussen alle mooie foto´s en films dus stel hem nog een keertje:)

Tijdens de mascleta zie ik een quadcopter vliegen.
Is hier mee gefilmd? Dan ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar deze beelden.

Ik denk dat het dezelfde was als bij Geel vorig jaar (en dit jaar?). Ik heb wel een still ergens voorbij zien komen maar inderdaad ook nog niet de film. Ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk!!

Voor zover ik het begreep, was het van één van de RC-gasten. Later deden ze een showtje met zo'n helicopter, één van hun had die quadcopter met camera. Er is gefilmd, die zouden ook online komen zeiden ze van Zena.

bedankt_met_duim.jpg

Bij deze wil ik Zena/Original Fireworks nog bedanken voor een prachtige dag. Okok wil ik nog een paar mensen in instanties in het bijzonder bedanken namelijk:

* Lesly, deze man heeft hier veel tijd en energy in gestoken samen met de rest van de Zena team.
* De mensen van het veiligheidsteam
* De bouwers van de mascleta, trophy showtjes, demo en de pyromuscial
* De mensen van vliegclub Feuerfogel
* De heren vrachtwagen chauffeurs die (ik neem aan) op hun vrije dag de trailers kwamen parkeren voor de reclame
* De mensen van parkeerbeheer
* Brandweer en politie voor de medewerking
* En alle andere mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt!

Een dikke pluim voor de organisatie want hier heeft echt een hoop werk en tijd in gezeten. Hieronder een aantal plus en min punten die ik heb ondervonden.

Pluspunten :thumbsup:
+ Aankleding van het hele terrein
+ Ruimte op het terrein(misschien wel iets te ruim)
+ Parkeren, goed geregeld ook dat je met de sticker op de ruit van het terrein af kon.
(vind wel dat er van tevoren op de site gemeld had mogen worden dat er 3 euro betaald moest worden voor parkeren)
+ De pyromuscial, wat een ervaren op zo een koste afstand!
+ Merchandise stand met hele mooie acties.
+ Mascleta, mijn verwachtingen lagen misschien te hoog waardoor ik het een beetje vond tegenvallen maar toch heel erg leuk dat dit te zien was.
+ Het uitdelen van oordoppen en veiligheidsbrillen voor bij de mascleta, echt super!
+ Na afloop kon iedereen prima wegrijden met dank aan de agent die in het dorp het verkeer regelde.

Minpunten/Verbeterpunten
- Het lange wachten tussen de activiteiten, ben zelf na de mascleta weg gegaan om ergens anders te gaan eten en om half 9 pas weer terug gekomen, ook i.v.m. de kou.
- Het begin van de pyromusical liep wel heel erg uit dat had volgens mij prima even gemeld kunnen worden over de speakers (toen ze nog werkten)
- Het vuurwerkmuseum zat wel heel erg in een hoekje verstopt.
- Budgetten van de trophy teams vond ik erg matig, dan liever minder teams toelaten, nu vielen de showtjes een beetje in het niets bij de rest van het evenement.
- Nadat de Zweedse fakkels op gebrand waren werd het erg donker, ook de parkeerplaats was erg donker.
- Had gehoopt dat er meer met het RC gebeuren gedaan zou worden, heb nu 2 keer dezelfde helikopter 5 minuten gezien.
- Vuurpijlwerpen kwam niet helemaal lekker uit de verf omdat er met dummies gegooid werd, zat dus totaal geen gewicht in.

Erg jammer was ook dat het op een gegeven moment heel erg koud werd, hier kon niemand wat aan doen natuurlijk.

Misschien alvast een idee voor volgend jaar:
Een oliebollenkraam en warme chocomel.

Mijn video's had ik ook nog niet geplaatst hier dus bij deze, foto's volgen later nog.

IMG_1020.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een foto compilatie in film vorm gemaakt.

Een 360 graden view van het terrein.

Geluid is verwijderd door youtube, van de achtergrondmuziek die op het terrein werd afgespeeld. Te gek voor woorden.

Laatst bewerkt:
Ik had trouwens begrepen dat er ook mensen van de Panorama aanwezig waren, heeft iemand daar meer info over hoe en wat?

Bij mijn weten was Panorama niet aanwezig/
Weet wel dat POW new's aanwezig was, echter van hun uit is er niks met de beelden gebeurt voor wat mij bekent is.

Er waren inderdaad mensen van Panorama aanwezig welke, zover ik gehoord heb, een reportage gemaakt hebben over de Trophy. Ben benieuwd of we hier wel iets van terugzien. Hoop het wel natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik zou bijna sarcatisch opmerken dat er waarschijnlijk door de aanwezige "media" niets over deze dag zal worden geschreven aangezien alles hier goed ging en dat alle mensen het naar hun zin hebben gehad, maar o wee als er maar een klein dingetje fout was gegaan, dan hadden ze al moord en brand geschreeuwt.

Back
Bovenaan