Zena Trophy 2013

Het begin is er...

3518yrl.jpg

Ik ben nog steeds niet 100% zeker of ik nu vervoer heb dus tot wanneer heb ik om een plaats te reserveren op de camping? Of maakt het niets zo veel uit als ik uiteindelijk toch niet kom?

Hierbij de nieuwsbrief zichtbaar gemaakt voor iedereen en de link dik gemaakt als je een plaats op de camping wilt reserveren

Op zaterdag 28 september vindt de eerste editie plaats van de vernieuwde Zena Trophy. Dit vuurwerkfestival is een uniek uitje voor jong en oud. Laten we het evenement zien als de opening van het nieuwe vuurwerkseizoen. Op het vliegveld van Büllingen vindt vanaf 14.00 uur een verscheidenheid aan shows, demonstraties, workshops en wedstrijden plaats.

Tijdens de dag staat de Zena Trophy centraal. Dit is een internationale vuurwerkwedstrijd tussen amateurteams. Bezoekers kunnen daarnaast kennis maken met unieke professionele vuurwerkshows met als hoogtepunten een Mascleta ( Valentiaanse dagshow met knalvuurwerk) en een Pyromusical met zinderende finale. Alle zintuigen worden tijdens dit gratis festival op scherp gezet. Het is een unieke beleving voor iedereen! Op het festivalterrein worden ook de officiële Europese kampioenschappen vuurwerkwerpen gehouden. De winnaar mag zich een jaar lang Europees Kampioen noemen. Elke bezoeker mag een gooi doen naar deze eretitel.

De organisatie van de Zena Trophy is in handen van de Leuke Vuurwerkmensen Club. Dit is een organisatie van mensen die het hele jaar hobbymatig bezig zijn met vuurwerk. Dit festival is voor jong en oud dé gelegenheid om een uniek dagje uit te beleven. Gedurende de dag en avond is er (live) muziek, eten en drinken. Er zijn veiligheidsworkshops, graffitikunst, een vuurwerkmuseum en verschillende shows. Door een unieke samenwerking met Zena Vuurwerk komen amateur en professional voor het eerst op een bijzondere wijze samen.

De Zena Trophy start om 14.00 uur en vindt plaats op vliegveld ‘Feuervogel’ in Büllingen. De inkom is gratis. De laatste show begint rond 00.00 uur. Voor de bezoekers die ’s avonds niet naar huis willen rijden is een speciale camping ingericht op het festivalterrein. Hiervoor kunnen plaatsen worden gereserveerd via: www.zena-trophy.com/zena-camping/
Website: www.zena-trophy.com
Facebook: www.facebook.com/zenavuurwerk

ZATERDAG 28 SEPTEMBER, BÜLLINGEN, BELGIE. BE THERE!
Zena Vuurwerk - We explode your horizon!

Graag zou ik hier ook heengaan. Is er nog iemand waar ik mee mee kan rijden? IK woon in westen van Brabant en ik ben bereid om reiskosten mee te betalen.

Kijk even in het carpooltopic, enkele posts terug is een link te vinden. :idea:
Staan enkele mensen die vervoer aanbieden. Misschien zit er wat voor je bij.

Back
Bovenaan