Zena Trophy 2013

Ze weten wel de aandacht te trekken met die dames...

Wat denk je dat ze dan bedoelen met "voorbereiden om goed te knallen..."? Jij dacht dat ze het over vuurwerk hadden...? :wink: :D

Dan mag je nu alvast beginnen met trainen..ze scheurt je helemaal uit elkaar.:p

Voor de liefhebbers... Kijk op het terrein uit naar een grijze Volkswagen Bora met Nederlands kenteken. Hier zit iemand in die Kamagra pillen verkoopt.

Hey verrek, ik heb een grijze Bora met Nederlands kenteken.. En dan zeggen ze nog wel dat toeval niet bestaat :D

Tja... ben er ook wel benieuwd naar.
Neem aan dat men wel een beetje weet hoelaat men met het eerste vw of workshop wil beginnen.

Ook ben ik benieuwd hoeveel publiek men verwacht.
Neem aan dat het niet alléén de NL "freaks" zullen zijn,
omdat er ook Duitse en Belgische team aanwezig zijn voor de trophy.

En als er plotseling wel een enorme toeloop is in
Bullingen, gaan de workshop en vw gooien nog wel zonder problemen verlopen.
Of gaan die bv de gehele dag door... bv 14u tot 19u?
Zodat je zonder aanmelden, wat ik had gelezen, gewoon mee kan doen?

En ik las dat d workshop veilig vuurwerk gratis is.
Maar is het misschien om de kosten van die dag een beetje te drukken
een kleine vergoeding te vragen? Bv 2euro pp.
De gehele dag is al gratis toegang.

In ieder geval hebben we er zin in.

Gr.
Teejoo

Een programma is wel handig inderdaad.Vermaak me wel daar niet van,maar een beetje houvast kan geen kwaad.:p

vraagje :
ik zag dat marco vanmiddag een vraagje had over mijn post, maar zie dat zijn post is verwijdert.
Neem dan aan dat hij wilde weten met wat ik bedoelde met mijn post ivm bv €2 voor een workshop “omgaan met vuurwerk”

Ik bedoelde met de kosten te drukken...
Dat we als liefhebbers op deze manier een beetje te gemoed kunnen komen richting Zena
om dat zij deze dag vol vuurwerk geheel gratis voor hun rekening nemen.

Daarom dacht ik aan die €2 voor de workshop “omgaan met vuurwerk” omdat :

"... Aan het eind van de workshop krijgen alle deelnemers de kans om te laten zien dat ze iets geleerd hebben en mogen ze ter plekke een klein fonteintje afsteken. Degene die de workshop met succes doorlopen krijgen allemaal een officieel certificaat. Daarnaast krijgt iedere deelnemer een gratis vuurwerkbril!"

Vandaar die €2 voor deze workshop :wink:
:bye:

ps. zat vanmiddag via me telefoon te reageren dus daarom stond het in mijn vorige post heerlijk uitgelegd :bonk:

Persoonlijk vind ik dat maar niks, workshops van Zena zijn altijd gratis geweest en worden met liefde en plezier gegeven.
Sponseren om de kosten te drukken is niet nodig, als een bedrijf het niet zou kunnen financieren, dan organiseren ze ook niet zo'n groot evenement.

Voor verblijf camping wordt 6 euro gevragen, deze bijdrage lijkt mij een stuk passender.
Wat betreft bussen die ingezet zouden gaan worden blijft het (helaas) ook nog erg stil, dit zou dus kunnen betekenen dat je met eigen vervoer moet komen.
Bovenstaande, en uiteraard wat kleine versnaperingen brengen toch (ook) weer kosten met zich mee.

:)

Laatst bewerkt:
Ik hoop eerlijk gezegd dat er toch nog bussen worden ingezet dit aangezien ik zelf geen vervoer heb op het moment.
en dit eerijk gezegd ook niet wil missen.

Iedereen die wel eens in een Zena-winkel is geweest weet dat deze altijd vol staan met de vetste graffiti. Deze winkels zijn allemaal gespoten door de enige echte Zena-graffiti-artist.

Wij zijn blij te kunnen melden dat ook hij aanwezig zal zijn op de Trophy. Hij zal ter plekke de meest fantastische schilderijen maken, helemaal in Zena-stijl natuurlijk!

Naast dat je de kans krijgt om de meester live aan het werk te zien, maak je ook nog eens kans om 1 van zijn kunstwerken GRATIS mee naar huis te nemen!

Ook dit mag je dus absoluut niet missen!

Saturday 28th of september, Büllingen, Belgium. Be there!

2ngd1c3.jpg

Ik snap niet zo goed waarom iedereen om een programma vraagt...
Het is gewoon een gezellige dag die duurt van 14:00 tot 1:00 uur vol activiteiten, drankjes en vuurwerk. Wat wil je nog meer?

Back
Bovenaan