Zena Trophy 2013

http://www.zena-trophy.com/programma

Wat kan je allemaal verwachten tijdens de Zena Trophy 2013?
Natuurlijk het allervetste vuurwerk en de gruwelijkste shows!
Naast al dit prachtige geweld zullen er ook allerlei activiteiten georganiseerd worden.

Wij proberen ons zo goed mogelijk aan onderstaande planning te houden, het kan echter altijd voorkomen dat een onderdeel ietwat uitloopt.
17:00 – La Mascleta
19:00 – Prijsuitreiking vuurwerk werpen
20:30 – 21:15 – 1e helft Zena Trophy
21:30 – 22:15 – 2e helft Zena Trophy
22:30 – Prijsuitreiking Zena Trophy
23:00 – Demonstratie nieuwe Zena producten
00:00 – Pyromusical
00:30 – Zena Afterparty

Naast al dit vuurwerkgeweld zijn er ook nog activiteiten die gedurende de hele dag plaats zullen vinden:
R/C-Choppers Freestyle
Vuurwerkmuseum
Zena graffiti-artist
EK Vuurwerk-werpen
Workshop “omgaan met vuurwerk
”Eten & Drinken
Live muziek

De Zena Trophy 2013 is geschikt voor alle leeftijden.

Iedereen is welkom en de entree is gratis!

Begintijd: 14:00 uur
Eindtijd: Late….

De locatie waar de Zena Trophy 2013 wordt gehouden is normaal gesproken het terrein van vliegclub Feuervogel. Feuervogel is een club die zich bezig houdt met radiografisch bestuurbare vliegtuigen en helikopters.

Tijdens de Zena Trophy 2013 zullen de beste leden van Feuervogel gedurende de hele dag spectaculaire demonstraties geven. Zij zullen de vetste stunts en tricks laten zien.

Ook dit mag je dus absoluut niet missen!

Saturday 28th of september, Büllingen, Belgium. Be there!

www.zena-trophy.com

rcchoppers_fb.jpg

Kijk toch handig zo'n programma, kan dus later komen en daarmee 1 avond annuleren wat me 40eu scheelt, aangezien het toch pas om 17 ;00 begint !

Wil niet zeuren,maar gaan de busreizen nou wel of niet door?
Bedoel we hebben nog 2 weken,dan kunnen mensen die nog geen vervoer
hebben misschien nog iets onderling regelen hier op het forum bijvoorbeeld.

Ik zal mijn eigen VERWACHTING (van dus 2 maanden geleden) nogmaals delen:
Als ik jullie was, zou ik niet op een busreis rekenen. De hoeveelheid regelwerk die daarin gaat zitten is te groot, om nog de laatste 2 weken aan te kondigen. Om nog maar te zwijgen over het praktische aspect, hoe lang zit je in de bus als deze nog door heel NL moet tuffen?

Nu heb je nog tijd om ander vervoer te regelen, zie ook het carpool topic wat nog amper gebruikt is.

Persoonlijk houd ik er niet van om nog zo kort van te voren van iets of iemand afhankelijk te zijn.

De busreizen gaan helaas niet door, er was te weinig animo voor.
De camping is een mooi alternatief in onze ogen. hiervoor wel inschrijven op www.zena-trophy.com

Mocht je toch nog een lift zoeken, er is een carpool topic op dit forum. We hopen dat er uiteindelijk veel freaks bij kunnen zijn. Het wordt hoe dan ook een top dag!

Kan me niet herinneren dat er eeen animo-check is gedaan maargoed. Jammer voor de mensen die geen auto tot hun beschikking hebben.

Ik heb er ook zin in. De reis zie ik nog wel tegenop maarja je moet er wat voor over hebben.
Heeft iemand nog details over de shows toevallig?

Het gaat super worden, het enigste wat roet in het eten kan gooien is het weer, en ik hoop dat die verwachtingen blijven, 2 weken vooruit kijken is erg ver!, maar hoop dat het een zonnige mooie dag wordt.

Ik heb snel het topic nogmaals doorgelezen, maar ben nog niet tot mijn antwoord gekomen.

Zijn er tentjes waar we eten en drinken (drank) kunnen bestellen, anders moet ik nog gaan winkelen haha. Het maakt mij niet uit als dit tegen betaling is maar dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.

Back
Bovenaan