Zena Trophy 2013

Nog een misschien voor de hand liggende doch serieuze vraag:
Kun je het terrein naar wens verlaten en betreden?
Zo is er na de mascleta een klein gat waar je ergens kunt gaan eten bijvoorbeeld.
Aangezien me pa geinteresseerd maar niet zo gek is op vuurwerk dan mij, is het tof als ik samen met hem ook een klein stukje kan wandelen icm wat eten.
Ik hoor t graag!!
Heb dr ontzettend veel zin in..

Ja, Heb ik net een gruwelijk regenpak met gele laarzen klaargelegd komt die regen niet ?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Facebook: Like & Share win-actie

Aanstaande zaterdag is het dan ein-de-lijk zover, de Zena Trophy 2013!
Het belooft een onvergetelijke dag te worden, met het grootste en spectaculairste vuurwerk wat je ooit hebt gezien! Naast het vuurwerk zijn er nog allerlei andere activiteiten voor jong en oud. Workshops, demonstraties, muziek en nog veel meer.

En dit alles is helemaal GRATIS!

Omdat wij goed gestemd zijn en er heel veel zin in hebben, geven we zomaar even 3 Zena Cakeboxen weg.

Word jij 1 van de gelukkige winnaars?!

Like & Share dit bericht nu en maak automatisch kans op zo’n gruwelijke Zena Box!

www.facebook.com/zenavuurwerk
www.facebook.com/zenavuurwerknl

www.zena-trophy.com
zenacakebox.jpg

Nog even voor de mensen die vanuit de richting Westland/Den Haag komen, de A20 is dit weekend afgesloten vanaf Westerlee richting Rotterdam.

Omrijden via de A13.

Mensen die 's nachts nog terug rijden moeten er rekening mee houden dat de A2 's nachts is afgesloten ter hoogte van Maastricht/Aachen Airport !!!

A20 Hoek van Holland - Gouda
Waar: A20, Westerlee - Kethelplein
Wanneer: 27-09-2013 21:00 t/m 30-09-2013 05:00
Hinder: 10 tot 30 minuten
Waarom: Onderhoud aan asfaltverharding en voegovergangen
Welke hinder: Weekendafsluiting A20 richting Schiedam vanaf Westerlee tot Kethelplein. Verkeer wordt lokaal omgeleid. Verkeer dient rekening te houden met max. 30 minuten extra reistijd

A2 Maastricht (Geusselt) - Eindhoven

Waar: A2, Kruisdonk - Airport Maastricht/Aachen
Wanneer: 28-09-2013 20:00 t/m 29-09-2013 10:00
Hinder: 10 tot 30 minuten
Waarom: Rijkswaterstaat vernieuwt het asfalt.
Welke hinder: De A2 is dicht tussen knooppunt Kruisdonk en Airport Maastricht/Aachen, in de richting van Eindhoven.Verkeer wordt omgeleid.

Wat is er nou leuker dan na een hele dag bomvol met vuurwerk nog even lekker uit je dak te gaan met andere liefhebbers? Dat kan tijdens de Zena Afterparty! Keihard doorfeesten met een DJ en een liveband. Misschien kom je nog wel een Zena Promochick tegen!

Zorg dat je erbij bent!
www.zena-trophy.com
afterparty.jpg

Even een vraagje (ik denk naar de bekende weg) :

Aankopen op lokatie, bv bij Zena's kleding center en de food corners,
neem aan dat deze in contanten betaalt moeten worden?
Of is er ook een mogelijkheid om te pinnen?

En wat zijn de kosten voor een muts, sweater?
(Want ik zie dat het behoorlijk gaat afkoelen in de avond :) )

Wij zijn er klaar voor! Morgen lekker op pad, zaterdag de Trophy, zondag weer naar huis, top!!
Ook het team VWC is er klaar voor, de 4 bouwers zullen herkenbaar zijn!

1273302_730206293671650_16621170_o.jpg

Back
Bovenaan