Zena Triumph [Uitloop 2023]

De eerste batch waren het echt grote blinkers. Hopen dat ze zo blijven want dan is het voor ons een blijvertje.

Zena Triumph

Dit blijft toch 1 van de betere bakken van Zena! Hopelijk nog ergens verkrijgbaar dit jaar nu Zena zich heeft afgescheiden van Vuurwerkvisie en Zena nu de producten uit een andere fabriek haalt! Ik hoop echt dat dit soort producten hun weg toch nog naar Nederland kunnen vinden!

Wij hebben er dit jaar 3 van en willen ze in W-shape gaan schieten, Als ik zin heb film ik het :P

Mooi feestje bij jullie dan!
Ik had ze gewoon enkele meters uit elkaar staan, maar het moet gewoon veel breder opgesteld met deze grote boeketten. In W-shape is een goede optie, hopelijk heb je de camera in de hand als ze af gaan!

Mooi feestje bij jullie dan!
Ik had ze gewoon enkele meters uit elkaar staan, maar het moet gewoon veel breder opgesteld met deze grote boeketten. In W-shape is een goede optie, hopelijk heb je de camera in de hand als ze af gaan!

Wow ziet er wel vet uit en inderdaad wat je zegt te grote boeketten om ze zomaar even naast elkaar te zetten.
Ik ga het sowieso met mijn telefoon filmen :bonk: En met een Go-Pro wordt die ook gefilmd! Dan maar hopen dat ze wel tot hun recht komen ;)

Iemand informatie over de omlabeling? Zie nergens de Zena Triumph terug behalve nog bij de zena webshop zelf. Bijvoorbeeld de Zena Cakebox zie ik dan wel weer terug bij HFF.

Bedankt voor de reacties! Vroeg mij gewoon af op hij ook omgelabeld was ergens aangezien de zena cakebox bij HFF te verkrijgen is.
Ik heb m in ieder geval besteld bij Zena! Ook nog 1 gratis bij de bestelling. Gaan we mooi verwerken in een 12u project!

Toch maar 1 van besteld. Is me al jaren bijgebleven maar nooit aangeschaft. Ik ga hem dit jaar meemaken, hopelijk is hij niets veranderd.

Ik was aangenaam verrast door deze box. Knallen waren goed hard en de boeketten kleurrijk en groot! Ik had ze doorgelont zonder pauze, met daaraan vast een Crackling Cry 2.0. Ging als een fijn showtje de lucht in :-)

deze had ik samen met bastiaan91 3 keer gehaald. om in w shape te schieten.maar wat een geweld komt er uit deze cakebox.
bij deze het filmpje. helaas gingen ze niet alle 3 tegelijk aan :frusty:

Laatst bewerkt:
Wat een bak dit zeg, denk dat deze een van de grootste effecten van de avond had. Felle kleuren en harde burst. Volgend jaar maar 2 stuks denk ik

Back
Bovenaan