Zena Triumph [Uitloop 2023]

Hoe zit dat met het doorlonten van deze triumph?
Hoe doe je dat precies?
Want heb dat doorlonten nog nooit gedaan.
Zie wel filmpjes maar dat zijn allemaal boxen van 4.

gelukkig ik dacht al toch niet weer hé, heb deze in de plaats van de geischa super nova genomen samen met de golden box.

Ik heb iig de 2013 versie gekregen. Dat is opzich wel goed, dan heb ik de meeste filmpjes al wel gezien:P

Dacht ergens te lezen dat die lonten idd daar niet goed zitten. Klopt wel, wat een gedoe je moet ze zo -_ plaatsen...:bonk:

Laatst bewerkt:
Ja, idd dat wordt nog een leuk klusje om ze door te lonten. Je moet rekening houden met de waaier effecten goed te zien zijn.

Inderdaad is het doorlonten geen makkie.
Heb er maar een stuk snellont tussengebouwd en de visco ook aangesloten voor de zekerheid

Heb je de 2013 of 2014 versie?

de 2013 versie.
Er zit nu 10 cm snellont goed verbonden met tie wraps omheen en heb de overige lonten ingepakt met alu mocht ie niet doorgaan ..
Zit zeker 15 cm tussen de reservelonten en met het w shape gedeelte kan je niks draaien of kantelen.

Mooie blinkers, goede klappen en brede/volle boeketten. Top ding! Deze samen met de golden box gehad. Echt twee mooie boxen.

Straatfilm:

Was hier erg over te spreken. Prachtige kleuren en blinkers, in het echt nog mooier dan op de filmpjes. Staat op de voorlopige lijst voor de komende jaarwisseling.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan