Vuurwerk079
VWC lid
En waar dan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik mij vooral bij deze single shot afvraag is waarom dit niet in België verkocht word. Geld daar al een F3 verbod?
In polen worden er gewoon 2"blokjes verkocht als consu vuurwerk ..16 en 25 shots. Ik heb een aantal keren oud en nieuw in Polen gevierd en het is qua aanbod smullen daar..trueno 4's, 30mm salute blokjes, 75 grams pijlen en allerlei toffe knallers.
Het is echt ontzettend jammer dat ze die grote singleshots eruit halen. Ik ga denk ik volgend jaar maar weer richting Polen om daar oud en nieuw te vieren.
Italie valt geloof ik mee qua zelf stoken, je ziet wel eens een paar filmpjes van mensen met salutes maar je hebt daar geloof ik niet veel consumentenvuurwerkwinkels. Frankrijk valt ook helaas tegen, Luxemburg ook ( heeft geloof ik 1 speciaalzaak ). Polen is qua sier wel erg ver vergeleken met Spanje, daar kom je wel aan je trekken.
Deze gehad en waren erg leuk, maar...
Vorig jaar was het 15euro en nu is het 20euro
Zal ze zeker niet kopen, waar slaan die prijzen op.
dat zijn de luypaesr single shotsIk zag deze nog in een zena shop. verder niks over bekend. 4 voor 15 euro.
Net nog 3 doosjes opgehaald bij Binckhorst Vuurwerk Den Haag![]()