Zena Megastore Olen

Omdat er nog geen apart topic van is:

De Sankou, 100 shots cake:

l_4086%20kopie.png

Leuke cake als je hem voor een leuk prijsje kan kopen!

Ik heb me ook effe aangemeld hier. Ik was vrijdag de 8e in Maaseik om inkopen te doen voor december...de woensdag erop dus controle geweest

Heeft het nog wel zin om naar belgië te gaan?

Er mag maar 1KG vervoert worden en hiernaast verdwijnen er producten(1.3). Ik weet dat veel vuurwerkwinkels zich hier niet aan houden aan de 1KG regel maar Zena moet zich hier (voorlopig) wel aan houden.
Ik neem aan dat deze winkel voorlopig wel in de gaten wordt gehouden.

Heeft het nog wel zin om naar belgië te gaan?

Er mag maar 1KG vervoert worden en hiernaast verdwijnen er producten(1.3). Ik weet dat veel vuurwerkwinkels zich hier niet aan houden aan de 1KG regel maar Zena moet zich hier (voorlopig) wel aan houden.
Ik neem aan dat deze winkel voorlopig wel in de gaten wordt gehouden.
1.3 producten, zijn dat alle flashknallers?

Je koopt 2 cakes. rekent af, in de auto en je gaat weer terug. opgelost

Laatst bewerkt:
1.3 producten, zijn dat alle flashknallers?

Je koopt 2 cakes. rekent af, in de auto en je gaat weer terug. opgelost

Heeft niks met 1.3 te maken. Heeft te maken met de regeling dat vanaf midden 2017 cat 3 in België alleen voor de professionele markt is. Dat zijn matten met meer dan 25 gram flash en knallers met meer dan 2 gram.

En voor de mensen die het constant over de 1kg regeling hebben. Nergens staat dat dit de reden is dat Zena de deuren moest sluiten. Is alleen een gerucht. Als Zena meer duidelijkheid kan geven zullen ze dat echt wel doen hier. Wacht daar gewoon op.

Heeft niks met 1.3 te maken. Heeft te maken met de regeling dat vanaf midden 2017 cat 3 in België alleen voor de professionele markt is. Dat zijn matten met meer dan 25 gram flash en knallers met meer dan 2 gram.

En voor de mensen die het constant over de 1kg regeling hebben. Nergens staat dat dit de reden is dat Zena de deuren moest sluiten. Is alleen een gerucht. Als Zena meer duidelijkheid kan geven zullen ze dat echt wel doen hier. Wacht daar gewoon op.

Helemaal geen geruchten..

Tijdens een controleactie werden zes Nederlanders én een vuurwerkverkoper gecontroleerd en geverbaliseerd inzake overtreding van de wetgeving op het vuurwerk. Er werden zes Nederlanders geverbaliseerd die een hoeveelheid PTS (pyrotechnisch sas) in hun voertuig hadden van minimum 1.7 kg tot maximum 18.4 Kg, daar waar slechts 1 kg per persoon of 1 kg per voertuig toegelaten is. Lastens de verkoper van het vuurwerk werd eveneens een proces-verbaal opgesteld. Het vuurwerk werd in beslag genomen ter vernietiging. Tevens werd een administratief verslag aan de burgemeester overgemaakt. De Nederlanders combineerden hun aankoop van vuurwerk met het voltanken van hun wagen. De actie werd uitgevoerd in het kader van de openbare veiligheid van alle burgers en dieren. De handelszaak dient dan ook tot 29 januari 2016 de deuren gesloten te houden in afwachting van verdere maatregelen.

http://actuamaasland.blogspot.nl/

Ok jij weet dus ook niet waar je het over hebt.

Wat ik inmiddels wel beetje jammer begin te vinden dat er nog helemaal niets gecommuniceerd wordt. Zena is ook een winkel met een gunfactor. Die factor wordt om mij wel drastisch minder zo

Ach normaal zijn ze niet zo verlegen dus denk ik dat er wel zwaarwegende redenen zijn om niet te reageren,dus van mij krijgen ze nnog steeds een grote gun factor.

Gunfactor? Desnoods haal ik mijn spullen bij saddam hoessein... het is maar net wie de beste prijzen heeft :). En vaak is dat zena idd haha

Wat ik inmiddels wel beetje jammer begin te vinden dat er nog helemaal niets gecommuniceerd wordt. Zena is ook een winkel met een gunfactor. Die factor wordt om mij wel drastisch minder zo

Zo lang de zaak bij de rechter ligt, mag men er waarschijnlijk niet eens over communiceren.

Heeft iemand weet wanneer de rechtszaak voorkomt?
ik denk dat het de rechtbank van turnhout is die de zaak behandelt gezien Original in dat gerechtelijk arrondissement ligt.
Misschien kunnen we met z'n allen de rechtszaak bijwonen :D

Er zal een reden zijn dat er nog geen reactie komt vanuit Original Fireworks, laten we het afwachten en geen dingen roepen die niet zeker zijn. Heb daarom ook wat berichten verwijderd van vandaag.

Ik neem aan dat original de weg naar de mods heus wel weten te vinden waarom kan er dan geen tijdelijk slot op??er is toch niks anders te bespreken aangezien de zaak voorlopig dicht is en kan je onnodige speculaties voorkomen.

Zo ver ik weet gaat de Trophy gewoon door.
Trophy organisatie valt onder Original (prof).
Niet onder consument zena wat nu gesloten is.

Back
Bovenaan