Zena Megastore Olen

Sowieso als het met die 1kg regel te maken hebt en dan moeten ze dat vanuit Zena wel gaan handhaven,dan zien ze mij daar toch niet meer:bye:

Kun je je illegaal vw gewoon om de hoek halen ipv er helemaal voor naar BE te tuffen. :D

Overtreed je tenminste ook maar de wetten van 1 land (NL) ipv 2 (+ BE)... :wink:

Time to wake up...

Dat zij ik gisteren ook al. Als iemand nu eens een update zou geven dan krijg je ook geen idianen verhalen.

Ze posten zelf alleen ff een bericht dat ze voorlopig dicht zijn. Lekker vaag, wegens omstandigheden. Dit laat dan wel erg veel ruimte voor speculatie. Een tipje van de sluier oplichten en daarna radio stilte. Over de weekacties en nieuwe producten etc hoor je ze wel direct allemaal maar op andere vlakken blijft het helaas vaak erg stil.

Zou graag zien dat je de trouwe achterban waar je het van moet hebben dan ook wat beter informeert

Ik denk, dat als je hals over kop 2 winkels moet sluiten, je wel even iets anders aan je hoofd hebt dan een aantal liefhebbers te informeren.

Daarbij, wie zegt dat ze zelf al precies weten wat de reden is en wat ze te wachten staat?

Gewoon even rustig afwachten :)

Ik vind dit zwaar kl... voor Zena! Ze zijn voor mij gewoon het beste op vuurwerkgebied.
Ik bedoel, wie geeft ons dit nou:
Mooi vuurwerk, TOP-acties, Zena-trophy, Zena-meeting!
Wie anders doet dit?? Precies... Niemand!!

Zena....Keep your head up!!

wat ik raar vind dat ze aangehouden zijn na een bezoek aan maaseik...
maar waarom moet olen dan ook dicht? die hebben toch geen overtreding gepleegd?
de 2zaken zijn van dezelfde eigenaar dat is waar maar als olen geen overtreding heeft begaan mag die toch gewoon open blijven?

Is niet raar!

Is niet raar!

wat ik raar vind dat ze aangehouden zijn na een bezoek aan maaseik...
maar waarom moet olen dan ook dicht? die hebben toch geen overtreding gepleegd?
de 2zaken zijn van dezelfde eigenaar dat is waar maar als olen geen overtreding heeft begaan mag die toch gewoon open blijven?

Het is niet raar dat na een bezoek aan ZENA Maaseik ook ZENA Olen dicht moet. De handel moet kapot, dat is het doel van dit alles en dan halen die Belgen alles uit de kast. Ze maken hun eigen regeltjes en passen bestaande regeltjes verkeerd toe. :frusty:

De heleboel moet gewoon kapot en dan krijgen van ze hun Nederlandse collega's een schouderklopje.

Is niets raar aan. Wat raar is dat de winkels in Baarle Hertog nog niet gesloten zijn! Maasmechelen was al dicht en dus nu Maaseik en de hoofdzetel in Olen. Maaseik wordt immers aangestuurd vanuit Olen.

Joh, in België is niets raar alle logica die wij Nederlanders met ons meedragen is vreemd aan sommige Belgen.

Veemd is dat Zena Maaseik vrij snel een vergunning kreeg en dat dezelfde overheid nu bezig is om ze het leven zuur te maken. Wees vooral niet verbaasd als ZENA 'overnight' gewoon ophoudt te bestaan in België als er lijfstraffen gaan dreigen voor de bestuurders van de firma('s).

Laten wij maar even afwachten wat er uit gaat komen.

Laatst bewerkt:
Ik maakte er tot een aantal jaren terug een beetje een sport van om zoveel mogelijk winkels in België een keer te bezoeken, groot en klein. Werkelijk van Brugge tot Luik en alles ertussenin, deels voor de lol en deels omdat je bij de onbekendere kleinere winkeltjes (met name in Wallonie) nog wel eens wat tegen kwam wat je ergens anders niet zo snel meer zag. Onbekendere collecties/oudere spulletjes etc. Ik heb derhalve de meeste winkels in Belgie wel gezien en ik heb werkelijk nog nooit ergens meegemaakt dat ze er iets van zeiden als ik meer dan 1 kg PTS meenam. In mijn ervaring heeft er dus nooit een enkele winkel zich daar aan gehouden en heeft er blijkbaar ook nooit een haan naar gekraaid. Opvallend dat er dan nu opeens op gecontroleerd wordt en jammer dat Zena daarvan het 'slachtoffer' is.

Het is toch nog niet bevestigd dat het met die 1kg regel te maken heeft? Heeft er alle schijn van natuurlijk maar heb vanuit Zena nog niets bevestigd gezien.
En buiten dat die 1kg regel is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Lijkt wel een slechte belgenmop.
Als je zo'n dominator box haalt met 4 cakes moet je met 2 auto's 1 box halen :bonk:

Het is toch nog niet bevestigd dat het met die 1kg regel te maken heeft? Heeft er alle schijn van natuurlijk maar heb vanuit Zena nog niets bevestigd gezien.
En buiten dat die 1kg regel is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Lijkt wel een slechte belgenmop.
Als je zo'n dominator box haalt met 4 cakes moet je met 2 auto's 1 box halen :bonk:

Voor de zekerheid kun je beter met 3 auto's gaan. Voor het geval je er nog een potje gratis bij krijgt

:bonk:

wat een onzin allemaal.
in de tijd van alpeco, en dan praat ik zelf over 2002, stond op het formulier wat je altijd moest invullen max 1000gr pts.
is al jaren bekend dat consumenten in belgië maar 1kg kruit mogen kopen.
en nu wordt er in 1x moeilijk over gedaan door de belgische overheid?
kijk, controles zijn er altijd wel, en kon je je spullen inleveren, boete en klaar.
maar nu moeten winkels dicht tot eind januari?
BELACHELIJK!

Het is niet raar dat na een bezoek aan ZENA Maaseik ook ZENA Olen dicht moet. De handel moet kapot, dat is het doel van dit alles en dan halen die Belgen alles uit de kast. Ze maken hun eigen regeltjes en passen bestaande regeltjes verkeerd toe. :frusty:

De heleboel moet gewoon kapot en dan krijgen van ze hun Nederlandse collega's een schouderklopje.

Is niets raar aan. Wat raar is dat de winkels in Baarle Hertog nog niet gesloten zijn! Maasmechelen was al dicht en dus nu Maaseik en de hoofdzetel in Olen. Maaseik wordt immers aangestuurd vanuit Olen.

Joh, in België is niets raar alle logica die wij Nederlanders met ons meedragen is vreemd aan sommige Belgen.

Veemd is dat Zena Maaseik vrij snel een vergunning kreeg en dat dezelfde overheid nu bezig is om ze het leven zuur te maken. Wees vooral niet verbaasd als ZENA 'overnight' gewoon ophoudt te bestaan in België als er lijfstraffen gaan dreigen voor de bestuurders van de firma('s).

Laten wij maar even afwachten wat er uit gaat komen.

De winkels in Baarle nassau en hertog waren sowieso gesloten deze maand !!

Ik snap dat er nieuwe regels zijn op vwc wat betreft grammen en sloop en klussers, maar dat er nu een soort van zelf benoemde persvoorlichters opstaan die niet blij zijn met bovenstaande discussies schiet mij toch in het verkeerde keelgat.er mag toch gedachten meningen eventueel speculaties worden geuit op vwc?of gaan we over op censuur? Als dat zo is maak van vwc dan een grote reclame zuil in het mening straatje van de beheerders zonder mogelijkheden tot posten.

Back
Bovenaan