White thunder1
VWC lid
Sowieso als het met die 1kg regel te maken hebt en dan moeten ze dat vanuit Zena wel gaan handhaven,dan zien ze mij daar toch niet meer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sowieso als het met die 1kg regel te maken hebt en dan moeten ze dat vanuit Zena wel gaan handhaven,dan zien ze mij daar toch niet meer![]()
Dat zij ik gisteren ook al. Als iemand nu eens een update zou geven dan krijg je ook geen idianen verhalen.
Ze posten zelf alleen ff een bericht dat ze voorlopig dicht zijn. Lekker vaag, wegens omstandigheden. Dit laat dan wel erg veel ruimte voor speculatie. Een tipje van de sluier oplichten en daarna radio stilte. Over de weekacties en nieuwe producten etc hoor je ze wel direct allemaal maar op andere vlakken blijft het helaas vaak erg stil.
Zou graag zien dat je de trouwe achterban waar je het van moet hebben dan ook wat beter informeert
wat ik raar vind dat ze aangehouden zijn na een bezoek aan maaseik...
maar waarom moet olen dan ook dicht? die hebben toch geen overtreding gepleegd?
de 2zaken zijn van dezelfde eigenaar dat is waar maar als olen geen overtreding heeft begaan mag die toch gewoon open blijven?
Het is toch nog niet bevestigd dat het met die 1kg regel te maken heeft? Heeft er alle schijn van natuurlijk maar heb vanuit Zena nog niets bevestigd gezien.
En buiten dat die 1kg regel is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Lijkt wel een slechte belgenmop.
Als je zo'n dominator box haalt met 4 cakes moet je met 2 auto's 1 box halen![]()
Het is niet raar dat na een bezoek aan ZENA Maaseik ook ZENA Olen dicht moet. De handel moet kapot, dat is het doel van dit alles en dan halen die Belgen alles uit de kast. Ze maken hun eigen regeltjes en passen bestaande regeltjes verkeerd toe.
De heleboel moet gewoon kapot en dan krijgen van ze hun Nederlandse collega's een schouderklopje.
Is niets raar aan. Wat raar is dat de winkels in Baarle Hertog nog niet gesloten zijn! Maasmechelen was al dicht en dus nu Maaseik en de hoofdzetel in Olen. Maaseik wordt immers aangestuurd vanuit Olen.
Joh, in België is niets raar alle logica die wij Nederlanders met ons meedragen is vreemd aan sommige Belgen.
Veemd is dat Zena Maaseik vrij snel een vergunning kreeg en dat dezelfde overheid nu bezig is om ze het leven zuur te maken. Wees vooral niet verbaasd als ZENA 'overnight' gewoon ophoudt te bestaan in België als er lijfstraffen gaan dreigen voor de bestuurders van de firma('s).
Laten wij maar even afwachten wat er uit gaat komen.