Zena Megastore Olen

Pieter,

Die nieuwe musquito farts zien er goed uit! Zijn dat knallers vergelijkbaar met de thousand farts of toch een slag minder?

Wat betreft de verdubbelaar, het is mogelijk om bijvoorbeeld de Zena Mayhem te kopen en daar de Willow Box bij te krijgen. Heb je dus twee boxen voor €100.

Het is namelijk voor de klant veel leuker om twee verschillende boxen te hebben. Verder is dat voor ons in Olen net zo makkelijk aangezien we toch een ruime voorraad hebben.

Nog even over de LVC pas, je hebt deze pas nodig om van de verdubbelaar en acties gebruik te kunnen maken.
Er gaat dus niet ook nog 25% van de verdubbelaar af. Lijkt me meer dan logisch :)
Wel gaat er 25% korting van alle andere producten af.

Als jullie verder nog iets willen weten, roep maar

Dit is wel een heel aantrekkelijke aanbieding! Ik kom dit weekend even langs! :D

Die nieuwe musquito farts zien er goed uit! Zijn dat knallers vergelijkbaar met de thousand farts of toch een slag minder?

Zijn niet te vergelijken met de thousand farts, de musquito farts is echt een hele slag kleiner.

kun je de ver dubbelaar ook gebruiken op een karton?

Op een cakebox is het mogelijk en ook op de meeste andere siercakes. Wil je specifiek antwoord, pm me dan maar even.

@ Pieter/Henri komt er nog NIEUW materiaal binnen kwa boxen ?
Ik mis het zwaardere spul nog een beetje, cakebox met hydra kwaliteit bv...:)

Klopt de Demon's Fighting bestaat uit Hydra A t/m D. Doen het erg goed :)
http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=21480

Verder komen er nog een hoop nieuwe boxen aan, die zeker niet onder gaan doen voor de oude Hydra! Hou de site maar in de gaten :) Ik zal jullie hier natuurlijk ook up to date houden.

Verder hebben we de Asgaard, Alpha, Betelgeuze, Walhalla, Mithrill, Bifrost en Constellation gewoon op voorraad. Deel komt uit dezelfde fabriek als Hydra. Deze zijn ook vrijwel allemaal maximaal gevuld :)

Laatst bewerkt:

Verder komen er nog een hoop nieuwe boxen aan, die zeker niet onder gaan doen voor de oude Hydra! Hou de site maar in de gaten :) Ik zal jullie hier natuurlijk ook up to date houden.

Verder hebben we de Asgaard, Alpha, Betelgeuze, Walhalla, Mithrill, Bifrost en Constellation gewoon op voorraad. Deel komt uit dezelfde fabriek als Hydra. Deze zijn ook vrijwel allemaal maximaal gevuld :)

De Demons staan al een tijdje stof te happen:) en dat dit hydra's zijn was me bekend.
Maar ik houd meer van het opbouwende tempo in een cakebox ipv steeds 16 shots en dan 1 salvo van 3 .
En waar ik op hoop is een cakebox met het tempo van de Finestbox en de overdreven burst en spijding van de Hydra.
Dat het mogelijk is weten we sinds vorig jaar, en die topper was nog niet eens maximaal gevuld ook.

Ik wacht rustig af wat er komen gaat Pieter .

dus als ik de hydra D koop krijg je de omlabeling ( Demon's Fighting )

Kun je dan weer zon geweldige reportage maken(foto of video) Het liefst van vrachtwagen tot bunker :D

Middag. Worden de herfstaanbiedingen ook meerdere malen tegelijk aan een klant verkocht? Bijvoorbeeld dat ik meerdere keren 10 pakjes silvercrackers voor 11 euro kan kopen. Ben van plan dit weekend is langs te rijden want ja.. deze aanbiedingen kan je niet zomaar laten liggen ;).

Back
Bovenaan