Zena Megastore Olen

Er zijn ook andere akties ,kijk biivoorbeeld naar de herfstvakantie aktie,ook zijner altijd wel akties in de winkel.

Deze blijven zeker in t assortiment ,natuurlijk kunnen ze tijdelijk uitverkocht raken,geen nood er komem dit jaar weer nwe produkten voor de echte liefhebber.

Vraagje, ik ben dit jaar al eens naar Olen geweest tijdens de eikeltjes actie (verdubbelaar), en ik vroeg me af of deze actie geld per klant, of per klant per bezoek? want wil eigenlijk nog wat halen en dan is de verdubbelaar een uitkomst uiteraard :P

Misjel, je bent gewoon welkom hoor. Ik zal de verdubbelaar nogmaals accepteren!
Deze is 1x geldig per bezoek.

Nog even een kleine update van wat er naast de Herfst Specials nog meer in de aanbieding is op het moment.

MODS 25mm&30mm zijn allemaal voor de helft van de prijs
Burnit Total Event is nu €50
Burnit Hexagon is nu €55
Burnit Fantastic 4 is nu €65
Burnit Domination is nu €65
Z103 Candle 5 stuks voor €7,50
Doosje met 60 Thunder Clap (fluit knal pijltjes) voor €20

Verder zijn er een hoop losse knallers in de actie.
W026 Coloured Flower 5 pakjes voor €5
L03 Mini Toffee 2 pakjes voor €7
AB36 M10.000 10 pakjes voor €11
Z150 Mammoth 2 pakjes voor €12
AB20 Zena Traat 5 pakjes voor €15
L01T Toffee 5 pakjes voor €15
B512 Blast 5 pakjes voor €20
AB21CH Chooêt Banger 5 pakjes voor €25
Z162 Trueno 2 pakjes voor €27,50

Een rondleiding door de bunkers van de MegaStore in Olen! Onder andere worden de nieuwe producten bekeken!

Wat een fijne acties weer!! Vorig jaar hadden jullie de actie "50% korting op een artikel naar keuze". Kunnen we deze actie dit jaar weer verwachten?

Wat een fijne acties weer!! Vorig jaar hadden jullie de actie "50% korting op een artikel naar keuze". Kunnen we deze actie dit jaar weer verwachten?

Welke acties er precies gaan komen is in Olen ook nog niet bekend.
Aangezien de verdubbelaar in de vorige actie(s) zo populair was hebben we deze weer door laten lopen. Dit keer moet je alleen een snor uitprinten ipv een eikel ;)

Als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag!

Er zijn genoeg artikelen mmet 50 % teverkrijgen in de winkel.Niet alles staat in de nwsbrief ,dan wordt ie wel heel erg lang.

Weet iemand of de Zena Golden Willox Box nog op voorraad komt? Deze box staat namelijk al een tijdje niet meer op de website.

Back
Bovenaan