Zena Megastore Olen

15gr, 20gr of 25gr per tube, als ze het nog steeds vullen met troep ( op enkele uitzonderingen na ) bij Original dan hebben we er nog weinig aan.

eerst zien dan geloven....

Genoeg vragen zie ik maar net zoals de andere importeurs laat ook Zena begrijpelijk nog niet het achterste van de tong zien.
De Hindu 1000 SR is volgens Henri voor dezelfde prijs verkocht als voor wat SR deze verkoopt.
Types die de huidige en komende Zena producten al bij voorbaat afkraken mogen gerust bij andere merken hun vuurwerk gaan halen.:bye:

Genoeg vragen zie ik maar net zoals de andere importeurs laat ook Zena begrijpelijk nog niet het achterste van de tong zien.
De Hindu 1000 SR is volgens Henri voor dezelfde prijs verkocht als voor wat SR deze verkoopt.
Types die de huidige en komende Zena producten al bij voorbaat afkraken mogen gerust bij andere merken hun vuurwerk gaan halen.:bye:

Welke ingeving had je om dit mede te delen?

Ik heb je zin nu al 10 x gelezen, maar ik begrijp hem nog steeds niet :p

Hij bedoelt dat er in post 984 een persoon die waarschijnlijk geen verstand van vuurwerk heeft(dit is mijn mening). Sisser vindt dat dit soort personen dan maar lekker ergens anders hun vuurwerk moeten kopen. Zo beter uitgelegd:p.

En zo is het maar net. Aangezien hij zegt dat er alleen een paar als uitzonder goed zijn, dan heb ik blijkbaar alleen maar 'die paar' gehad, aangezien alle cake's van zena die ik heb gehad kwalitatief erg goed waren!

Wat een gezeur als iemand zijn mening geeft zeg. Je hoeft het toch niet altijd eens te zijn met iemand. En ik snap ook wel een beetje wat pyroclock bedoeld, vind de meeste nederlandse potten ook mooier als de belgische, uitzonderingen daar gelaten.

Laatst bewerkt:
Wat een gezeur als iemand zijn mening geeft zeg. Je hoeft het toch niet altijd eens te zijn met iemand. En ik snap ook wel een beetje wat pyroclock bedoeld, vind de meeste nederlandse potten ook mooier als de belgische, uitzonderingen daar gelaten.

Ik ben het met je eens dat je het niet altijd met elkaar eens hoef te zijn, hier heb je helemaal gelijk in. Maar om nou gelijk te zeggen dat Original troep in de tubes stopt( op een paar uitzonderingen daar gelaten) vind ik net iets te ver gaan. In mijn ogen had dit wel iets genuanceerder gemogen.

Ook ben ik het met je eens dat de nederlandse potten een voorsprong hebben op het belgische consumentenvuurwerk. Ik hoop stiekem dat ze aan de andere kant van de grens er hard aan werken om dit te evenaren of zelfs te overtreffen. In mijn ogen hebben de belgen nu ook meer ruimte( qua wetgeving) om dit te volbrengen.

Laten we gewoon niet met zijn allen op de zaken vooruitlopen, gewoon even afwachten totdat de producten op de markt zijn. Dan is het nog steeds vroeg genoeg om te kijken of je het product waard vind om deze te kopen.

Ik ben het met vincer eens.
Niet van de daken schreeuwen voor je de producten hebt getest en of gezien op straat films.
Zena heeft zeer goed spul op de markt en door die nieuwe wetgeving zullen we zien wat zena daarmee kan gaan doen.

Wacht nou eerst eens af voor je je bek maar een douw geeft.

Zena/ Original Olen

Zena/ Original Olen

Plaats hier in deze topic het laatste nieuws en bevindingen van Zena/ Original te Olen

ZENA Olen
Lammerdries_zuid 16a
Industriezone Olen-Z.3
2250 Olen
Tel: +32 (0)14 854 181

Openingstijden:

jan-juli:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 17.00 uur.
aug:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 18.00 uur.
za van 9.30 uur tot 17.00 uur.
sep-okt:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 18.00 uur.
za t/m zo van 9.30 uur tot 17.00 uur.
nov-dec:-ma t/m vrij van 9.30 uur tot 20.00 uur.
za van 9.30 uur tot 18.00 uur
zo van 9.30 uur tot 17.00 uur
24 december (Kerstavond) van 9:30 tot 17:00
25 december (1e kerstdag) Gesloten

Info Winkel:

Eigenlijk is dit de opper Zena winkel.
Ruim 800 verschillende artikelen zijn vrijwel altijd op voorraad. Naast het huismerk Original Fireworks zijn er gerenommeerde vuurwerkmerken te koop. De collectie bestaat uit het modernste ‘design’ vuurwerk tot ouderwetse klassiekers en alles wat daar tussen zit. Eigenlijk zou elke Zena zo moeten zijn maar dat gaat niet i.v.m. beperkte opslagcapaciteit in België en beperkte verkoopdagen in Nederland.

Eigenlijk is dit de opper Zena winkel.
Ruim 800 verschillende artikelen zijn vrijwel altijd op voorraad. Naast het huismerk Original Fireworks zijn er gerenommeerde vuurwerkmerken te koop. De collectie bestaat uit het modernste ‘design’ vuurwerk tot ouderwetse klassiekers en alles wat daar tussen zit. Eigenlijk zou elke Zena zo moeten zijn maar dat gaat niet i.v.m. beperkte opslagcapaciteit in België en beperkte verkoopdagen in Nederland.

Kortom een stukje paradijs op aarde. :wink::D

Informatie van Marco staat nu ook in het begin van de topicstarter,tevens zal deze topic verder nog worden opgeschoond.

Laatst bewerkt:
Productieproces Vuurwerk in China.

Productieproces Vuurwerk in China.

Original Fireworks heeft haar eigen inkoopkantoor in China. Qua controle op vuurwerk zijn we veel verder dan alle andere importeurs van de Benelux. Het inkoopkantoor doet ook aan ontwikkeling van vuurwerk waar andere importeurs samples testen bij fabrieken en daar d’r collectie uit kiezen. Daarom zie je bijvoorbeeld bij ons meer variatie in choreografie van het vuurwerk. (welke lijn eerst, tempo, kleuren etc).

Werkomstandigheden
Original Fireworks heeft nauwelijks invloed op de werkomstandigheden in China. We zijn een relatief klein bedrijf en kunnen geen eisen stellen zoals de HEMA of AHOLD. Wel hebben wij invloed op de mensen die voor ons werken (dit zijn voornamelijk vrouwen) omdat deze erg handig zijn met hun handen en daarom vooral het knalvuurwerk erg goed kunnen maken. Vrouwen maken bijvoorbeeld de Spaanse vlinders veel strakker als mannen en werken sneller, zorgvuldiger en beter.

Assortiment 2011.Wat er in 2011 gaat komen is top secret. We werken aan een nieuwe super collectie maar uit concurrentie oogpunt is deze info geheim. Ik kan je wel verklappen dat dit jaar in Belgie ook 500 grams batterijen te koop zullen zijn!

By Ramon
Zena Vuurwerk

Bron:http://vuurwerknieuws.wordpress.com/

De nwe collectie ,fonteinen 250 gram, 1: silver tree, 2: golden tree, 3: crackling tree. Het ziet er veelbelovend uit

Back
Bovenaan