Zena Megastore Olen

tweet van zena vanaf twitter:

Zenavuurwerk
Blij mee. Vanaf juli de 500grammers op voorraad. Om te beginnen 6 verschillende.

Post van Jim op vwb:

Binnenkort komen er zoals je weet enkele Nl. potten naar Be.

Een paar prijzen:
Afterglow €15.-
Glossy €20,-
Ghost song €25.-
Golden Temple €46.50
Spinning salute €38.50
Tequila €40.-

prijzen onder voorbehoud.

Nou dan gooi ik ze allemaal even online! :-)

Afterglow 15,-
Glossy 30,-
Chrystal 30,-
Ghost Song 25,-
Moonchild 29,50
After Midnight 29,50
Blink Blink 32,50
Folorful Falling Leaves 32,50
Altitude 39,-
Chase The Sun 39,-
Surrender 35,-
Bird of Prey 46,50
Future Love 47,50
Unfinished Sympathy 47,50
Golden Temple 46,50
Laughing Sky 42,50
Star 69 40,-
Camuro Blaster 59,50
Spinning Salute 38,50
Beautiful Burnout 75,-
Tequilia 40,-
Super Nature 76,50
Beautiful Guilin 57,50
Joy Rider 75,-
Romeinse Kaars 6,-

Ik vind er best goede cakes tussen zitten (Afterglow, Chrystal, Ghost Song, Laughing Sky, Tequila, Beautiful Guilin en Joy Rider).

Best een reden om eens naar België af te reizen.

Daar is toch haast geen verschil in prijzen met die van Nederland, wel dan?

Hoop dat de nieuwe producten gebaseerd zijn op de lage Belgische prijzen.
Ik ben erg benieuwd.

matige producten uit nl en nog steeds veel te prijzig.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten !

Matige prijzen.....

Weet niet of je het goed leest ze zijn goedkoper als in Nederland en dan zijn de prijzen van zena ned niet eens bekend van dit jaar.....
Want daar zal nog wel een prijs stijging inzitten.

jammer dat dit soort prijzen niet in Nederland kunnen.

Kan je de laatste 3 dagen van het jaar naar Belgie om de 500 grammer te kopen? Vanwege de CE-regel. Ik had vernomen dat het gedoogd werd, net zoals met duitsland.

Kan iemand daar meer duidelijkheid in geven? Want dan is het zeker een reden om te gaan.

Kan je de laatste 3 dagen van het jaar naar Belgie om de 500 grammer te kopen? Vanwege de CE-regel. Ik had vernomen dat het gedoogd werd, net zoals met duitsland.

Kan iemand daar meer duidelijkheid in geven? Want dan is het zeker een reden om te gaan.

Tuurlijk kan je dan vuurwerk kopen, of er veel op voorraad is niet zeker dan...

Matige prijzen.....

Weet niet of je het goed leest ze zijn goedkoper als in Nederland en dan zijn de prijzen van zena ned niet eens bekend van dit jaar.....
Want daar zal nog wel een prijs stijging inzitten.

jammer dat dit soort prijzen niet in Nederland kunnen.

Zie Bon, Royal, die hanteren lagere prijzen dan OF in Nederland.
Ik hoop echt dat de andere nieuwe 500 grammers goedkoper zijn!

Dit is toch wel een onverwachte, maar behoorlijke teleurstelling voor mij. Ik had echt gehoopt dat de Nederlandse potten een reisje naar BE waard waren. Nu zal ik er nog wel een paar meenemen, maar alleen maar in combinatie met de nieuwe 500grams potten en wat ratelbanden. Het zijn in ieder geval geen lokkertjes geworden.

Zo zie je maar weer, nooit te vroeg juichen.

Tja, opvallend. Een vluchtige blik leverde bij mij vraagtekens op over de prijzen van de Chrystal en de Glossy die duurder zijn dan in NL en de rest volgens mij +/- 20% goedkoper dan in NL. Er zijn adressen in NL waar je (met korting) nog onder deze prijzen komt. Uitzondering is de Star 69 die in Olen toch wel een heel stuk goedkoper is. Aan de andere kant staat Olen er natuurlijk ook om bekend dat je er altijd wat bij krijgt wat de moeite waard is. Er zitten een aantal mooie potten tussen maar ook ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe producten.

Laatst bewerkt:
20,- is inderdaad de goede prijs, in Nederland kost deze batterij 24,- dus 30,- lijkt mij onwaarschijnlijk!

Ik snap eerlijk gezegt niet waarom original dit doet. Het gaat er toch juist om nu ze de nieuwe wetgeving hebben dat ze nieuwe producten gaan maken. Want ik hoef in belgie geen nederlandse producten komt ook nog bij dat die zena lijn erg zwak is. Denk dat velen liever goede producten zien zoals 19 shots potjes 500 gram.

Ik snap eerlijk gezegt niet waarom original dit doet. Het gaat er toch juist om nu ze de nieuwe wetgeving hebben dat ze nieuwe producten gaan maken. Want ik hoef in belgie geen nederlandse producten komt ook nog bij dat die zena lijn erg zwak is. Denk dat velen liever goede producten zien zoals 19 shots potjes 500 gram.

Deze producten zijn al goedgekeurd, ze gaan nog geen producten posten die nog niet goedgekeurd zijn :)

Back
Bovenaan