Zena Megastore Olen

@ vw 14
original moet natuurlijk ergens een start maken..
Nu is spul uit nederland halen de makkenlijkste en snelste optie.
Dit doen ze omdat ze dan op korte termijn tog 500grams artiekelen kunnen verkopen.
Ik verwacht nog wel dat er nieuwe producten komen..
Maar heb geduld het 500grams gebeuren staat in belgie nog in de kinder schoenen!

Heren,

Er komt een hele grote berg nieuwe batterijen tot 500gr aan! zoveel zelfs dat ik er een logistiek punthoofd van ga krijgen..... ik lees ook het een en ander over prijzen, ik denk dat de meeste mensen na de afgelopen jaren wel weten dat je bij ons goed zit wat dat betreft...

gr
Lesley

Misschien kun je alvast een puntje van de sluier oplichten?
bijvoorbeeld wanneer ongeveer de eerste batterijen worden verwacht?

denk dat veel freaks hier naar benieuwd zullen zijn :D

Tuurlijk kan je dan vuurwerk kopen, of er veel op voorraad is niet zeker dan...

Kan je er meer uitleg over geven dan, aangezien je dit zeker weet dat het gedoogd word. Dat was immers mijn vraag:wink: ( lees de 3e zin, die je niet had gemarkeerd.. ) En hoe weet je dat zo zeker?

ik lees ook het een en ander over prijzen, ik denk dat de meeste mensen na de afgelopen jaren wel weten dat je bij ons goed zit wat dat betreft... gr Lesley

Tuurlijk weten we dat Lesley!! Net zoals we weten dat de koffie bij jullie zo lekker is...

Ik hoorde bij het topic van de black salute dat er een aanbieding was.
5 voor 25 euro, geldt dit nog steeds?

bericht op facebook

Zena Vuurwerk
Wat komt er binnen 5 augustus; Fear, Star is born, Sphere, China girl en 100k..
Helaas niet echt shocking omdat het merendeel nog steeds op voorraad is, maar toch, het is begonnen.

ZENA Olen is vanaf morgen ook op zaterdag weer open. Morgen 6-8-2011 bij besteding van 100 euro een gratis sweater t.w.v. 25 euro.

Deze maand is het Retteketet Knalpakket in de aanbieding.

2x m10.000
2x nukebang
2x chooet vlinder L01B
2x Baby vlinder
2x Triangle string
1x double bang
1x spanish crack-c
1x Chooet matchcracker nr3
1x chooet sticker
1x chooet t-shirt
Van 103,50
voor
59,-

Grijp dus je kans.

Zaterdag 20 augustus gaat Original weer eens even gek doen! Omdat het kei goed weer wordt en we allemaal weer zin hebben in het seizoen knallen we bij elke aankoop minimaal een Blacksalute kado!!!

Zaterdag 20 augustus gaat Original weer eens even gek doen! Omdat het kei goed weer wordt en we allemaal weer zin hebben in het seizoen knallen we bij elke aankoop minimaal een Blacksalute kado!!!

Geweldige kei goed, bedankt voor de mededeling Corne :handsup:

En we waarschuwen..en waarschuwen! Helaas overkomt dit iemand die altijd de puntjes op de i zet.Zijn bericht:
Hai Corné, ik had een knallert van nieuwjaar gevonden in de heg. De huls was een beetje vochtig. Kon hem daardoor makkelijk afpellen. Het flitskruit leek ook iets vochtig te zijn (geweest), maar ik kon het nog makkelijk met een stokske tot poeder maken. En toen gelijk met een aansteker erbij. Het zei meteen woef! Zo stom heb ik nog nooit gedaan. Vellen hingen er gelijk aan. Was in totaal 4 gram flash. Op het moment zelf deed het niet zo zeer. Het is nu inmiddels 3 uur geleden en ben nog steeds aan het koelen. Zodra ik stop met koelen, doet het écht ongelooooflijk zeer. Zeg maar dat gevoel als iemand "prikkeldraad" op je arm doet, maar dan zeker 10x zo intens en gewoon IN je huid. Je kunt er dus ook niet over wrijven om de pijn weg te nemen. Niet dat een aanraking zeer doet (voel ik bijna niet eens), maar de pijn zit er echt IN. Zit hier nu wel te denken dat ik slechts twee vingers 2e graads verbrand heb....wil me niet indenken hoe gek je wordt van de pijn als je meer verbrand hebt. Ik mag iedere 4 uur 2 paracetamollen. Heb er al 2 op en pak zo direct nummer 3 en 4.

De foto en deze tekst mag je gebruiken hoor. Al is er maar één iemand die er iets van leert, dan is het al goed. Het zet mij in ieder geval weer aan het denken over het ontbranden van shows en omgaan met vuurwerk, want godverdegodver wat doet dit zeer. Kan me niet herinneren ooit iets pijnlijkers gevoeld te hebben en het blijft maar duren.

Dit zijn inderdaad weer een zeer leergierig stuk text en foto's en hopelijk blijft iedereen op deze manier scherp.

Zullen we nu dan weer on topic gaan en het hebben over het vuurwerk van Original Olen, over het onderwerp hiervoor kunnen we posten in de topics van dit sub forum.

Rrrrrrrrrrrraddraaiers opgelet!! Vanaf heden is het weer ALTIJD PRIJS draaien bij Zena vuurwerk in Olen.Bij elke aankoop van 60Euro mag je één keer aan het befaamde rad draaien.Draai je bijvoorbeeld nr15 heb je voor 100euro gratis vuurwerk in de pocket!!! Altijd prijs! Dusssss......kom maar naar beneden en sla je slag!!!

Back
Bovenaan