Zena Megastore Olen

Tja het huis staat op haar naam dus dan heb ik weinig keus. Wat betreft haar schoenen die staan netjes in haar kast. Oh ja er is dit jaar ook een baby op komst dus dat vond ze ook niet zo'n fijne gedachte. Maar ja ik mag dan wel extra stoken met oud en nieuw dit keer dus ik ga wel weer ergens in okt/nov dan hebben ze ook altijd leuke acties

Tja het huis staat op haar naam dus dan heb ik weinig keus. Wat betreft haar schoenen die staan netjes in haar kast. Oh ja er is dit jaar ook een baby op komst dus dat vond ze ook niet zo'n fijne gedachte. Maar ja ik mag dan wel extra stoken met oud en nieuw dit keer dus ik ga wel weer ergens in okt/nov dan hebben ze ook altijd leuke acties

Tsja met een zwangere vrouw valt niet echt te discusieren. die van mijn is ook zwanger maar ze gaat gewoon mee. scheelt haar ook een hoop geld. met een beetje takt kan je ze van gedachten laten veranderen. gewoon vertellen dat je een grote munitie kist bij de legerdump gaat halen.

Artikelen die daar gespot zijn :

Pijlen:

AB10 Bolpijl venus
B303 Brullende schiegermutter
AB39 flash rocket
R302 Time rain 60%
Z10 assorted rocket
L204 Top fighters
471 Vivian
Z127 Ju-jutsi
Z157 Weekend racer
Z126 Jupiter
Z129 Moonlight
L202 Space flyer
301 Liuyang
L205 It's big
Picollo rocket
Super rocket assort.
Z128 Cosmopolitian
Z95 colourful display
Z08
L203 Let's play pool 60%

Cakes:

neptune
waaier silent beauty
horse tail
R106
L106 free flight
AB43 pluto
Z05 B en C
L102
Spacecraft
a star is born
B101 chinese wall
smoking umbrella
flashing parachute
AB03
L111
AB04
Z07 goldmine
Z80
Z77 space fan
Jupiter
AB102 golden eagle
L605 Burning salvo
L118 share the falre/ knock-out
Z130 but flower
B101
fish lake
Thundering heaven
nitrate cake

Matten:

six pack groot en klein
mandarin
hindoe 3000
nitraatmatjes

Bron : VWB :)

O nee he, me favo bakkies staan er tussen.
Moet ik weer naar Belgie.
Houd het dan nooit op?

(Heb er eigenlijk alweer zin in.)
O er komt nu iemand met een witte jas aanlopen.

Net nog een post gelezen op VWB van 2 uur geleden:

Posted 2 hours ago

Zomaar, on 06 January 2011 - 04:07 PM, said:

Ben vandaag geweest. Op je eindbedrag is 45% korting, sommige producten met een gekleurd stickertje 60%/50%, maar dat zijn er niet zoveel. Matten waren er veel van op, alleen nog aanwezig Mandarin, hindoe 1000,5k, CT en Chinese lantaarn. Losse knallers nog wel genoeg van op voorraad zover ik het kon beoordelen. Pijlen ook veel uitverkocht, colourfull display nog wel aanwezig. Cakes ook nog keuze zat, niet specifiek naar gekeken. Al met al wel de moeite waard om langs te gaan

Zal vast het een en ander vergeten zijn maar hopelijk heb je er wat aan. Ciao!

Ik ben vandaag ook geweest en sluit me aan bij hetgeen je over de (grote) matten aangeeft. Van de pijlen zijn echter bijna alle pakketten nog gewoon te krijgen. Het lange lijstje wat eerder in het topic is neergezet klopt wat dat betreft prima. Qua cakes hoef je niet veel te verwachten. Z37a en b, L114, L115, L116 zijn naast de Galaxy, Uranus (muv C), Messier, Warrior allemaal uitverkocht in Olen. De losse knallers zijn er bijna allemaal nog. In de lijstjes zie ik trouwens nergens de black salute staan. Deze zijn er nog wel en tegen 50% korting. De kingscracker en colorful kingscracker zijn er evenals de traca en centipede. Voor degenen die nog willen gaan hoop ik dat dit een nuttige aanvulling is.

Oh ja. De brullende schwiegermutter hebben een korting van 50%. Geweldige jankpijlen voor de liefhebbers daarvan.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

zie link om de discussie te volgen:

http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/index.php?showtopic=5541&st=0

Nee ik bedoel niet de 1000 farts ik bedoel gewoon de hindoe 1000.
En ook al hebben ze hem misschien niet in het assortiment ze verkopen hem 100% zeker.

Ik heb net contact gehad met Ramon van Gennip van Original en heb het even nagetrokken.
Het klopt inderdaad dat Original de hindoe 1000 heeft en verkocht.
Ze hebben 25 dozen overgenomen en deze ook in de verkoop gedaan.
Heb tevens gevraagd of ze nog op voorraad waren maar dat kon hij mij niet vertellen, daarmee bedoelt de actuele voorraad.
Je kunt altijd even bellen voor de voorraad.

Er is dus inderdaad Hindoe 1000 te koop.

Wederom een post van VWB met wat er nog op voorraad is van en persoon die er 7 januari geweest is:

Posted 4 hours ago

Vandaag tripje gemaakt naar Olen. Weer super geholpen daar! Geweldige service original!
Ze hebben nog genoeg keus! Natuurlijk zijn de super hardlopers er niet meer, maar genoeg andere mooie producten! Zelfs de Uranes C hebben ze nog op voorraad en ook de Z 37 a,b,c! Van de pijlen is er ook nog genoeg moois. Ook van de losse knallers is eigenlijk alles er nog! Zelfs de nitraatmat 500 is er nog! Op alles zit zowiezo 45% korting! En er zijn producten waar de korting zelfs 50-55-60%!op zit!!! Dus zeker de moeite om te gaan. Ik maak binnenkort nog wel ff een tripreport.

Wederom een post van VWB met wat er nog op voorraad is van en persoon die er 7 januari geweest is:

Posted 4 hours ago

Vandaag tripje gemaakt naar Olen. Weer super geholpen daar! Geweldige service original!
Ze hebben nog genoeg keus! Natuurlijk zijn de super hardlopers er niet meer, maar genoeg andere mooie producten! Zelfs de Uranes C hebben ze nog op voorraad en ook de Z 37 a,b,c! Van de pijlen is er ook nog genoeg moois. Ook van de losse knallers is eigenlijk alles er nog! Zelfs de nitraatmat 500 is er nog! Op alles zit zowiezo 45% korting! En er zijn producten waar de korting zelfs 50-55-60%!op zit!!! Dus zeker de moeite om te gaan. Ik maak binnenkort nog wel ff een tripreport.

Wat moeten die mensen nu al met vuurwerk? :p
Oud en nieuw duurt nog 357 dagen....

vandaag ook ff wezen shoppen :-D t scheeld je echt een vermogen met die reuze kortingen !!! alleen de echte aanraders zijn er natuurlijk niet meer ( mascleta , de bekende rollen , m85 , new year bol pijlen , fluted 500 enz enz , maar alsnog de moeite waard , de meeste knallers waren er nog wel ( mamoth , toffee , spanish cracker enz enz

grtz Dennis

gepost door CORNE 1 uur geleden op VWB;

Posted An hour ago

De bunkers in Olen zijn o.a. weer aangevuld met:

Hindoe 4000
Chain 500
Trueno
Mandarin 2000
Z89
AB12
AB21CH
Z46TC
Z29A

En nog veel meer!!

Ik lees zojuist dat er weer o.a. weer 100K's, hindoe4000, nitraatmat 500 en mandarin's zijn :D

100k is er niet hoor.Die is echt uitverkocht.De andere genoemde matten zijn er wel.Ook zijn er weer nitrate cake's,Trueno's,Lucifer,Thundering heaven,AB21CH,Z21,Z22,enz,enz.....eigenlijk best wel veel.:D

Nieuwe Widowmaker op komst!

Posted: januari 19, 2011 by vuurwerknieuws in Uncategorized
Er zal binnekort een nieuwe Widowmaker in het assortiment van Zena Vuurwerk.
Deze nieuwe Widowmaker zal geproduceerd worden door Chooêt, de naam is nog niet bekend wel dat hij harder moet gaan als de Match Cracker no.3, de strijker van Chooêt die nu te koop is bij Zena. Bij Zena zelf zeggen ze dat deze nieuwe Widowmaker ongeveer net zo hard zal gaan als de bekende Chooêt Banger. De widowmaker zal waarschijnlijk voor de Zomervakantie te koop zijn.

leuk om te lezen!
een dikkere versie van de no.3 van chooêt misschien?
de no.3 cracker zat al tegen de chooêt banger aan alleen minder dof.

nu is het alleen nog wachten op die chooêt M-80

Dit is precies waar ik vorig jaar over zat na te denken. Original is de vuurwerkwereld in Belgie weer een stapje voor.. ze hadden al de hardst knallende strijker van het moment in Belgie, en nu komen ze met een nóg betere. Hopelijk weer met een super goede prijs, dan is concurreren bijna niet meer te doen..:D

Back
Bovenaan