Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Hier dus de klapper in de tube op de demo, waar we het in het topic van de Mayhem over hadden.
Doorspoelen naar 2:19.

Best wel apart om te zien hoe zoiets gaat.
Door de klapper in de tube komen enkele andere tubes los te zitten.
Deze schieten bombettes over het veld in alle richtingen.
Dan klapt er nog een bombette in de tube.
Daarna gaat er nog een spinning salvo af, wat goed gaat.
Daarna schiet er nog een bombette uit die veel te laag knalt.

Stonden die cakes vast in het karton op de demo?

Voor de rest, iedereen veel geluk met deze cakebox.

als je bij de reserve lont het papier wat verder openmaakt kom je de roze lont tegen, is het beter om deze direct aan de roze hoofdlont van de volgende pot vast te maken ?
Of gewoon de normale lonten gebruiken ?

als je bij de reserve lont het papier wat verder openmaakt kom je de roze lont tegen, is het beter om deze direct aan de roze hoofdlont van de volgende pot vast te maken ?
Of gewoon de normale lonten gebruiken ?

Dat doe ik wel bij mijn Zena Mayhem box. Dan heb je in ieder geval geen lange pauzes tussen de cakes.

Blijft een mooie box dit!! alleen had ik dat toen cake 1 aan stond die ook gelijk en de brand vloog en de 3 andere lonten aan stak. Dus die gingen allemaal tegelijk de lucht in. Zag er spectaculair uit in ieder geval:p

Ik had batch 2013.

Heb ze niet doorgelont maar een voor een afgestoken.
Ik vreesde voor een klapper in de buis maar dit is niet gebeurd.
Er was wel een bombette die door te weinig liftcharge in een brede bocht terug naar beneden kwam, maar niet knalde op de grond.

Er ligt dus nu een bombette in de tuin van de buurman die niet is afgegaan.

Spijtig dat Zena problemen blijft hebben met de veiligheid.
Het was namelijk een topper met grote boeketten en een goede burst.
Maar het risico met hun producten blijft groot.
Denk niet dat ik nog Zena cakes koop.

Dit jaar 2x maal aanwezig, zeer genoten van deze box. de laatste salvo pot blijf je van genieten.

Filmpje volgt nog.

het blijft een goed assortiment.
hij ging wel fout bij mij waardoor opgegeven moment alles eruit schoot, wat wel spektakel gaf.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

heb hem ook geschoten, maar vondt hem nogal tegenvallen voor 500gram.
ook zatten er 2 dezelfde in? hebben meer mensen dit gehad?

Hierbij mijn straatfilm van de Zena Cakebox, mooie box, heldere kleuren. Ging goed af alleen een bombette ging wat laag af (1:46) voor de rest top cake.

Ik vind dit ook zeker een mooie cakebox, vooral de laatste cake met de salvo's vind ik erg interessant. De burst 1 van de laatste paar salvo's ( spinning tails met crackling ) is trouwens echt goed hard! Ik zal hem dit jaar aanschaffen en dan zelf een finale er aan knopen. Ik dacht aan 4 x junior jack en dan ietsjes geaaid.. :D

Deze ook besteld, vind het een van de mooiere boxen van Zena, ben benieuwd hoe die zal presteren naast een paar doorlontblokjes van rubro en royal :)

Zeker één van de mooiere boxen en voor een prima prijs. Goede variatie van effecten, dikke bursts, mooi tempo en grote boeketten.
Film van vorig jaar.

Back
Bovenaan