Zena Cakebox [Uitloop 2023]

hmm wederom een intressante box van zena. bij pronk word deze aan geboden 99,95 en dan krijg je bij een bestelling in de maand oktober ook de 350gr Pyro Delight erbij.. bedrag delen door 5cakes 20 euro de stuk.. is ook de moeite waard neem ik aan heren?

Ik zit te twijfelen tussen deze box of de fantastic four van de burn it collectie. Deze box heeft wel een betere tijdsduur vind ik. Welke zouden jullie nemen?

Nog steeds is het geen slechte doorlontbox hoor, qua prijs/kwaliteit verhouding.
Maar ik ben het 100% met je eens dat de nieuwe Zena (Burn it) artikelen van hogere kwaliteit zijn.

Hier nog de film van de cakebox tijdens de Zena Trophy.
Helaas begon de wind harder op te pakken, excuses voor het windgeruis (demper stond al vrij ver dicht).

Beetje oftopic maar wat waren voor jou dan die avond de beste producten?
Je ziet wel dat deze box aardig wat last van de wind heeft. Dat verklaard misschien het minder presteren. De straat filmpjes van vorig jaar laten toch heel ander beeld zien.

Had deze vorig jaar, Erg mooie box voor een goede prijs.
Ik dacht dat de finale cake tegen zou vallen omdat die zo snel gaat maar als je m eenmaal afsteekt om 24:00 en de hele straat verlicht en vult met een bak herrie dan sta je wel even met je mond open te kijken!

#1 & #3 zijn erg mooie cakes, voor sommige is waarschijnlijk het tempo wel wat laag en daardoor beter om om 22:00 o.i.d. af te steken.

#2 heb ik nog over dus dus die gaat aankomend oud en nieuw de lucht in :)

Hij was weer smullen gister! Blijft een mooie bak. Dacht wel dat er een paar effecten iets kleiner zijn geworden dan vorig jaar, maar dat werd toch weer goedgemaakt door die prachtige salvo's. Zit te twijfelen om hem er toch nog bij te nemen dit jaar, omdat deze vorig jaar zo lekker presteerde in de straat.

Per twee mooist in HD:

Ik vond deze cake box deze avond echt goed presteren! Vooral de spinning tails waren erg lekker. Deze box is goed gevarieerd met salvo's en dan weer rustig per shot. Ik vind het echt een goede box! 100euro voor 4 cake's is een lekkere prijs.

Vorig jaar gehad, maar kan deze nu samen met de lightyear halen voor 105 euro.

Ondanks dat die vorig jaar fout ging wil ik hem opnieuw hebben...

2e poging dan maar:)

Beste leden,

ik wil nog 1 box bestellen maar twijfel erg tussen een aantal, ik twijfel namelijk tussen:
Zena Cakebox
Zena mixed box
Fantastic four van Burn it

Wil hem gebruiken voor 12 uur en vraag me vooral af of het tempo van de zena cakebox wel hoog genoeg is om een spektakel te hebben. Naar mijn idee is de Mixed box daarin beter. Kan iemand dat bevestigen?

Als iemand nog een betere cakebox kent, hoor ik dat ook graag.

Groeten

ik zie trouwens ook zena cakebox+ ligthyear pijlen pakket 105 euro dus de lightyear pijlen voor 5 euro erbij

Let op telt nu niet mee voor gratis vuurwerk , dus mocht je deze los bestellen geen psycho mania )

Laatst bewerkt:
Gister mogen aanschouwen bij de demo in vleuten, weer klapte er 1 cake uit elkaar wat mij vorig jaar ook overkwam. Bij deze moet ik dan toch zeggen dat ik dit een afrader vind!

Back
Bovenaan