Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Bij zena stond ie voor 94.95 op de lijst voor dit jaar... is dat weer een voorverkoop prijs ofzo...

Precies! Al die jaren heeft overal steeds EUR 99,95 gestaan en nu moet het kennelijk opeens anders. Maar deze kost dit jaar inderdaad EUR 94,95!

Een gerespecteerde box aan alle reacties te zien. Maar hoe verhoudt de box zich tegen een MC Whistle + Broccade Willow Tip + Ti-Rep en Special Carousel? Dat kost bij elkaar hetzelfde.

Een gerespecteerde box aan alle reacties te zien. Maar hoe verhoudt de box zich tegen een MC Whistle + Broccade Willow Tip + Ti-Rep en Special Carousel? Dat kost bij elkaar hetzelfde.

gohh dat vind ik een hele moeilijke vraag.. vind de brocade willow tip en de caroussel erg mooi..
tja ik vind het een prima box mooie effecte goede burst.

maar als jij graag wat anders wilt dan zou je inderdaad met die 4 en leuke box kunnen maken.

gohh dat vind ik een hele moeilijke vraag.. vind de brocade willow tip en de caroussel erg mooi..
tja ik vind het een prima box mooie effecte goede burst.

maar als jij graag wat anders wilt dan zou je inderdaad met die 4 en leuke box kunnen maken.

Dank je. Ik denk wel dat ik voor het losse spul ga. Meer variatie naar mijn idee. Van de Broccade Willow Box + Ti-Rep + Special Carousel + Crackling Chry 2.0 ga ik mijn eigen finalebox maken. Dan kan daarvoor mooi de Zena Triumph en Zena Golden Box. Die Mc Whistle steek ik wel ergens los af.

Dus die nieuwe HFF variant is een keer zo snel met andere effecten? hmm...
wel toffe box opzich al vond ik het tempo van de oude echt heerlijk. rustig maar constant achter elkaar ala de extreme salute en dan 2 rijen finale per cake. jammer dat het veranderd is, er zijn zat andere cakeboxen met een hoog tempo te vinden.

Dus die nieuwe HFF variant is een keer zo snel met andere effecten? hmm...
wel toffe box opzich al vond ik het tempo van de oude echt heerlijk. rustig maar constant achter elkaar ala de extreme salute en dan 2 rijen finale per cake. jammer dat het veranderd is, er zijn zat andere cakeboxen met een hoog tempo te vinden.

Nee de HFF variant is zoals de oude zena cakebox was en de zena cakebox (2015) heeft iets andere effecten en is sneller inderdaad.

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Nog altijd een uitstekend cakebox. Dit zal niemand een slechte box vinden. Degelijk, divers en betaalbaar.

Ben wel benieuwd welke na dit oud en nieuw nou beter en leuker was, de HFF versie of de nieuwe Zena versie.

Ik vind de zena versie mooier aangezien in die palmen in cake 2 van hff niks vind. Niet echt mijn effect zullen we maar zeggen.

Heb ook voor de nieuwe Zena versie gekozen ivm de palmen waar ik nie zo van hou. Zena cakebox was niet meer op voorraad ookal had ik heb besteld dus kon hff cakebox als vervanger krijgen. Heb er voor gekozen om later terug te komen als hij weer geleverd was.

Net doorgelont maar was ff vervelend dat in het midden de lonten bij elkaar komen, heb het afgeschermd met aluminium folie dus hoop dat ik geen vond overslag krijg waardoor alle cakes te gelijk afgaan.

20151231_125317.jpg20151231_132011.jpg

Prachtige cakebox, harde knallen, mooie ronde effecten.

Alleen vind ik wel dat de lontjes dusdanig geplaatst mogen worden dat het doorlonten makkelijker gaat. Ook ondervond ik wat problemen met cake 2, het lontje was wel opgebrand, maar cake deed niks. Dus cake 2 los moeten schieten dmv reservelont (je begint dus helaas met de finale), en vervolgens cake 3 en 4 wel tegelijkertijd kunnen afschieten.

Super box! Geen probleem met door lonten als je ze logisch plaats. De lotjes meteen aan het einde aan elkaar gezet zodat er geen pauze was. Deze blijft staan :-D

Back
Bovenaan