Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Ja inderdaad, was vanwege jubileum van 5 jaar Zena in NL.
Ik heb het advies gegeven (kreeg een mail van Zena over evaluatie over winkel en vuurwerk enzo) dat ie beter voor 120 neergezet kan worden dan 180, hopen dat ze er naar luisteren :)

Ja inderdaad, was vanwege jubileum van 5 jaar Zena in NL.
Ik heb het advies gegeven (kreeg een mail van Zena over evaluatie over winkel en vuurwerk enzo) dat ie beter voor 120 neergezet kan worden dan 180, hopen dat ze er naar luisteren :)

De box is wel mooi maar inderdaad moet de prijs max rond de 120 euri liggen mits ze ook nog het doorlontprobleem aanpakken.

120 is inderdaad wel de max voor een blokje als dit.:)

De Garden of Eden kost 150 euri (25 euri per 500-grammer, en dat zonder jubileum), dan is 120 euri voor deze cakebox wel erg veel en laat ik 'm dan ook staan. 100 euri is een prima prijs, never change a winning team (effecten tegen deze prijs).......

heb m ook gehad ,de eerste cake was in 5 sec weg wat een spektakel (een chinees wat te fanatiek met snellont geweest)heb ook begrepen dat er veelvuldig fouten zjn gemaakt(4x de zelfde cakes,uitelkaar geklapt,reservelont verwisselt met hoofdlont,dun of slechtlont)kan dus nog veel verbetert worden maar verder topcake grote boeketten goeie tempo wisselingen en mooie finales

Ik heb deze afgelopen jaarwisseling niet weten te bemachtigen dus kan er niet over meepraten uit eigen veraring.

Kijkende naar de filmpjes kan ik echter wel zeggen dat dit pakket die €100,- meer dan waard was, mits geen mankementen / andere onveilige situaties zoals door o.a. Afcajax en co. omschreven.

Als de prijs voor komend seizoen rond de €100,- euro blijft, dan zal ik zeker weten een poging wagen dit pakket minimaal één keer (liefst 2 maal) aan te schaffen. Bij een prijs €130,- of meer (€180,- volgens de folder) zal ik dit pakket aan mij voorbij laten gaan. Er zijn voor dat geld wel betere alternatieven te koop (Royal Fireworks Garden of Eden / China By Night / Rowy assortiment).

Had hem 2x kan niet anders zeggen zijn geld waard !

wil hem weer in mijn bestelling dit jaar.

Mooi tempo en goede effecten

heb hem gehad mooie box maar heb hem een stuk of 5 keer aan moeten steken en dat kwam niet door mijn door lont kunst stopte halverwege via reserve lont aan gestoken en haperde. laatste 2 cake´s maar met rondom met roze lont doorgelont.

Vond het heerlijke box. De minste van de 4 vond ik cake 3, deze had ik als 1e neergezet.
Weet nog niet of ik hem dit jaar weer neem, er is zoveel keuze, ben er nog niet uit.

Er is inderdaad veel keus. Maar ik vond hem op de demo van afgelopen week weer net zo goed als afgelopen jaar. Leuke box met veel afwisseling en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Helaas kwam deze doos op de trophy niet goed tot zijn recht.
Hij viel een beetje in het niets bij de nieuwe zena dozen,
effecten waren klein, burst viel wat tegen, kortom ik had er meer van verwacht!

Nog steeds is het geen slechte doorlontbox hoor, qua prijs/kwaliteit verhouding.
Maar ik ben het 100% met je eens dat de nieuwe Zena (Burn it) artikelen van hogere kwaliteit zijn.

Hier nog de film van de cakebox tijdens de Zena Trophy.
Helaas begon de wind harder op te pakken, excuses voor het windgeruis (demper stond al vrij ver dicht).

Vaak is het zo dat bij veel wind de compositie van veel stars sneller opbrand. En als je dan een iets slechtere burst charge hebt dan krijg je kleinere boeketten ja. Maar om nou deze geweldige cakebox zo te gaan verwachten is echt niet nodig. Zilver brand al rete snel.. dus met de wind ( extra zuurstof ) gaat dat nog even wat sneller( dubbel op ik weet het :p )

Ik wil deze cakebox zoiezo weer hebben.. Big Momma er achteraan en knallen maar :D

Back
Bovenaan