Zena Cakebox [Uitloop 2023]

net cake 1 de lucht ingejaagd en man man man.
wat een mooie bak, gaan vrij hoog met harde burst super dikke effecten.
ben erg blij dat ik dit assortiment 2x heb.

Echte aanraders!!

Lonten komen allemaal wel erg dicht bij elkaar zeg! zou minimaal een goed stuk karton in het midden doen, het wordt een kruispunt zo. Volgens mij is het nog beter om alle 4 de cakes in 1 lange rij te zetten en aan elkaar te tapen.

Ik heb ze alle 4 naast elkaar gezet en het reserve lont van cake 1 aan de hoofdlont aan cake 2 etc..
Werkt dit zo ook?

ja kwa doorlonting werkt dat prima , houd ook rekening met stabiliteit als je ze op een rij afsteekt , paar stenen ertussen o.i.d.

Een 500 grammer zal niet snel om vallen.

Ik heb trouwens ook geen reserve lont op cake 3. Hopen dat het mooi gaat.

Ik begin nu wel te twijfelen als iedereen geen 3e reservelont heeft... Ik heb hem al doorgelont, maar mss die overgeslagen? Ik hoop het iig niet :p

Mooi spul.. Jammer dat er bij de 3e cake bij mij alleen een klapper in de tube was.. Daarom 3e cake halverwege uit elkaar en rennen voor je leven, maar door de klap was de lont gelukkig al uitgeblazen. 4e Cake heb ik dan handmatig nog afgestoken.

WAt een heerlijk assortiment. Heb deze om 01.15 uur afgeschoten toen we weer thuis waren, had deze speciaal gereserveerd voor de buren. Hherlijk tempo, mooie effecten, en vooral ook een heerlijke prijs dit jaar. Al was het een jubileumbox, ik adviseer zena deze in het assortiment te houden. Voor 130 koop ik deze volgend jaar zo weer!

hele mooie potten, ondanks cake nummer 3 en 4. bij nummer 3 zat er een lont aan die van een rotje is nog steviger. na 6 schoten is die er ook mee opgehouden moest de reserve lont aan. pot 4 knalde halverwege kapot, altijd fijn als er dan een salvo van 6 schoten op je familie geschoten word. deze komt er voor mij niet meer.

hele mooie potten, ondanks cake nummer 3 en 4. bij nummer 3 zat er een lont aan die van een rotje is nog steviger. na 6 schoten is die er ook mee opgehouden moest de reserve lont aan. pot 4 knalde halverwege kapot, altijd fijn als er dan een salvo van 6 schoten op je familie geschoten word. deze komt er voor mij niet meer.

Hmm gelukkig ben ik dus niet de enige waarbij een pot uit elkaar knalde. Vind ik niet best hoor..

Wij hebben hier gesmuld van deze bak joh, niet normaal! Stak hem af na de Immortal Gold, waar wij ook allemaal al van stonden te springen, maar deze liet ons nog meer met de mond open staan:). Ik zeg TOPPER 1e klas! Heb hem gelukkig op film staan en dat filmpje zal nog vaak teruggekeken worden:p.

Deze is gelukkig ook een stuk goedkoper dan de immortal gold :)! Een minpuntje: De chinezen hadden bij mijn cake 3 de stickers voor hoofdlont en reservelont omgewisseld, waardoor hij met de finale begon. Verder echt toppers, heerlijke burst en mega boeketten. Vooral de rood/witte blinkers van cake 3 waren gigantisch!

Ik heb er met me famielie heelijk van genoten en zou hem volgend jaar graag weer willen hebben
Maar 179 euro vind ik te duur als ze veel van willen verkopen zou ik het op deze prijs houden

Ik mag hopen dat zena dan er achter is gekomen waarom somige poten uit elkaar knalt.
ik had er niet aan moeten denken dat dat gebeurt met me kleine neefjes en nichtjes er bij

Ik heb hem vanavond afgestoken. Ik heb mij keurig aan de afsteek volgorde gehouden maar dat had niet gehoeven want ze waren allemaal het zelfde! Ik denk dat een Chinees heeft zitten te slapen en de etiketten om 4 dezelfde potten gedaan. Beetje jammer dus. Het goud was wel ontzettend mooi maar de effecten waren in vergelijking met de big 19 niet zo groot. Ik denk dat ik volgend jaar toch weer iets anders neem.

Back
Bovenaan