Zena Cakebox [Uitloop 2023]

het was echt een superpakket:).
de boeketten en burst waren goed. ik hoop ook dat zena de prijs hanteert. dan schaf ik hem volgend jaar zeker weer aan.

Ik heb hem vanavond afgestoken. Ik heb mij keurig aan de afsteek volgorde gehouden maar dat had niet gehoeven want ze waren allemaal het zelfde! Ik denk dat een Chinees heeft zitten te slapen en de etiketten om 4 dezelfde potten gedaan. Beetje jammer dus.

Ik zou sowieso dan even contact opnemen met zena.nl of je verkooppunt en wie weet want dat is natuurlijk niet de bedoeling van deze box.

Ik had de volle aandacht van mijn straat.. men dacht dat het illegaal spul was..
Ik heb de cakes 2,3,4 tegelijk laten afgaan.. nadat cake 1 klaar was...
rustig opbouwen en dan alles in een keer.. wat een geweld was dat... zeker niet traag en absoluut niet mager qua effect...deze was juist erg groot en goed gevuld in de lucht... een mooie finale afsluiter...

Als het eind v/h jaar weer verkocht word dan neem ik er denk 2..

Vond hem echt al helemaal geweldig, maar nu ik weer een beetje al het vuurwerk heb laten bezinken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit de mooiste doorlontcake van 2012 vind :D.

Filmpje van deze scherp geprijsde bak in m'n straat, HD:

Wat gaaf!!! Super die beleving. Krijg haast de neiging om hem nu direct uit de schuur te plukken en ermee de straat op te gaan hahaha.
Deze bak moeten ze voor dit jaar wel weer in productie nemen, het kan en het mag niet anders:handsup:

Van mij mag je hem afsteken haha, Renkum kan ik vanaf mijn dakraampje altijd mooi het vuurwerk zien dus waarschuw me maar even:p

Vond hem echt al helemaal geweldig, maar nu ik weer een beetje al het vuurwerk heb laten bezinken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit de mooiste doorlontcake van 2012 vind :D.

Filmpje van deze scherp geprijsde bak in m'n straat, HD:

Volgens mij was je tijdens het filmpje ook andere dingen aan het doen ofniet ?:P:P

Zou je bijna denken ja, maar ik apprecieerde de aanwezigheid van die cakebox zeer als ik mezelf zo terug hoor:shy:. Ik kan er ook niks aan doen, maar vuurwerk doet rare dingen met je. Laten we het daar op houden.

Als ik zo de reacties lees en de filmpjes mag aanschouwen heb ik een verkeerde keus gemaakt ( immortal gold van rubro ) en had ik voor deze box moeten gaan, een stuk beter, mooier en een stuk goedkoper. Dus deze maar voor dit jaar op mijn lijstje zetten.
heren bedankt voor de uploads en opmerkingen betreft deze cake ! :)

Bij de Immortal gold stond ik ook te springen hoor:p. Maar bij deze heb je inderdaad nog veel meer waar voor je geld:
Zena Cakebox: 4x 500 grammer a 36 schoten maakt 2000grammer met 144 schoten voor €99,- (+ perfection bij Huisman)
Immortal Gold: 4x 500 grammer a 25 schoten maakt 2000grammer met 100 schoten voor €139,-

Als je ze naast elkaar ziet dan merk je niet echt het verschil tussend de 14 grams schoten van de Zena box en de 20 grams schoten van de Immortal gold. Beide super van genoten, maar toch erg blij dat ik de zena cakebox na de immortal gold schoot. Allebei erg mooi maar volgend jaar de immortal gold hoogstwaarschijnlijk niet meer, maar deze als het even kan maar al te graag!

Bij de Immortal gold stond ik ook te springen hoor:p. Maar bij deze heb je inderdaad nog veel meer waar voor je geld:
Zena Cakebox: 4x 500 grammer a 36 schoten maakt 2000grammer met 144 schoten voor €99,- (+ perfection bij Huisman)
Immortal Gold: 4x 500 grammer a 25 schoten maakt 2000grammer met 100 schoten voor €139,-

Als je ze naast elkaar ziet dan merk je niet echt het verschil tussend de 14 grams schoten van de Zena box en de 20 grams schoten van de Immortal gold. Beide super van genoten, maar toch erg blij dat ik de zena cakebox na de immortal gold schoot. Allebei erg mooi maar volgend jaar de immortal gold hoogstwaarschijnlijk niet meer, maar deze als het even kan maar al te graag!

dat betekend dat zena cakebox maar 13.8 gram per shot heeft en de immortal gold 20 gram per shot:p

maar dit is wel een top cake !

--pyro99:bye:

dat betekend dat zena cakebox maar 13.8 gram per shot heeft en de immortal gold 20 gram per shot:p

maar dit is wel een top cake !

--pyro99:bye:

Ik weet dat dat inderdaad op 13.9 gram uitkomt en dat rond ik dus af naar 14 aangezien je met dit soort kruitgewichten niet met zulke significantie kan gaan werken. Want als je dan toch bezig bent is 2000/144= 13.88888888888889 (wat afgerond naar een cijfer achter de komma dus 13.9 gram is en geen 13.8) wat mij een beetje significant lijkt voor een veelvoudig handgemaakt product als consumenten vuurwerk...

Ik vond dit ook de beste doorlont bak die er was. Voor mij is Zena NL de importeur van het jaar. Alle producten waren meer dan top!

Filmpje van mijn kant:

Echt heerlijke bakken, hoop dat ze er in blijven! Had ze thuis 2x2 doorgelont in de volgorde 2-1-3-4 zodat ik ze makkelijk in de doos kon vervoeren en op straat achter elkaar kon zetten, maar op straat had ik ze omgedraaid omdat dit makkelijker ging. Dat, en het feit dat de filmer niet wist dat het 4 bakken waren, is de reden dat de filmpjes niet helemaal gelukt zijn.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

zenacakebox.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een gave box is dat! Moet deze ff in mijn gedachte houden voor aankomend jaar!
Voor die prijs is dat toch zeker wel te doen!

Voor de prijs was deze zeker niet verkeerd.
Het doorlonten van deze box kan echter stukken beter. Erg irritant dat de, toch al korte lonten, allemaal onderin zaten, en hij zat ook nog eens verkeerd in de doos waardoor je zelf even loopt te bedenken hoe je de cakes neer moet zetten.

Dacht dat deze alleen afgelopen jaar 100 euro zou zijn,maar goed de adviesprijs van 179,95 betaald niemand dat is hij namelijk echt niet waard.

Back
Bovenaan