Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem vanavond afgestoken. Ik heb mij keurig aan de afsteek volgorde gehouden maar dat had niet gehoeven want ze waren allemaal het zelfde! Ik denk dat een Chinees heeft zitten te slapen en de etiketten om 4 dezelfde potten gedaan. Beetje jammer dus.
Vond hem echt al helemaal geweldig, maar nu ik weer een beetje al het vuurwerk heb laten bezinken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit de mooiste doorlontcake van 2012 vind.
Filmpje van deze scherp geprijsde bak in m'n straat, HD:
Bij de Immortal gold stond ik ook te springen hoor. Maar bij deze heb je inderdaad nog veel meer waar voor je geld:
Zena Cakebox: 4x 500 grammer a 36 schoten maakt 2000grammer met 144 schoten voor €99,- (+ perfection bij Huisman)
Immortal Gold: 4x 500 grammer a 25 schoten maakt 2000grammer met 100 schoten voor €139,-
Als je ze naast elkaar ziet dan merk je niet echt het verschil tussend de 14 grams schoten van de Zena box en de 20 grams schoten van de Immortal gold. Beide super van genoten, maar toch erg blij dat ik de zena cakebox na de immortal gold schoot. Allebei erg mooi maar volgend jaar de immortal gold hoogstwaarschijnlijk niet meer, maar deze als het even kan maar al te graag!
dat betekend dat zena cakebox maar 13.8 gram per shot heeft en de immortal gold 20 gram per shot
maar dit is wel een top cake !
--pyro99![]()
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |