Zena Cakebox [Uitloop 2023]

ik zit ook nog te twijfelen,

ik heb deze als optie of 4 elements (rubro) of spirit of beijing (rubro).
ik heb nog budget over dus vandaar of hebben nog wat losse tips voor ongeveer 100,00 a 120,00
wel cakes aub

want ik ben ook nog niet overtuigd van deze Zena Cakebox

Had ik eindelijk mn lijstje rond, valt dit topic weer op...... Ik twijfel of ik deze neem, of het Galaxy pakket van 6 cakes....

Ik pis weer eens naast de pot, maar het zal weleens niet.

Zena Vuurwerk heeft dit assortiment van alle Zena Vuurwerk dealer sites gehaald. Waarschijnlijk is het artikel door heel Nederland uitverkocht en derhalve niet meer leverbaar.

Ik had 2 van deze pakketten willen aanschaffen, maar zal er niet eens één kunnen bemachtigen. Maar ja dat krijg je ervan als je niet wil voorbestellen. :sad:

Beste jongens, hartelijk dank voor het meedenken en het aanleveren van links.
Echter zijn de omschreven locaties niet voor mij binnen bereik. Met het OV valt het niet te doen en al helemaal niet i.c.m. slecht weer.

Ik zie dat Zena Vuurwerk het 16 shots Powercake assortiment ook van de meeste Zena Vuurwerk dealer sites heeft gehaald. Het maximum aan beschikbare (rest)voorraad zal inmiddels wel bereikt zijn door welke ook dit assortiment niet meer te leveren valt.

Dus helaas, geen fantastisch vuurwerk dit jaar. Gezien het resterende aantal dagen valt daar weinig meer aan te doen. :(

Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Laatst bewerkt:
Bijna alles winkels hebben het gewoon op voorraad. Alleen ze zijn niet te bestellen via de site. Gewoon ff een mailtje sturen, dan komt dat vanzelf goed. Ik heb em ook besteld via Lemmens in Cuijk! Ik moest deze gewoon hebben!

iemand al naar de posities van de lonten gekeken ? :) , ik wel namenlijk en volgens mij als je van reserve lont naar hoofdlont wilt doorverbinden , en dat met alle 4 de cakes is 4 op een rij de enige optie.

andere suggesties ? :P

net nog even gekeken , en correctie : , als je de doos voor je neemt en je plaatst cake 1 rechts onderin met het lont naar het midden van de doos gericht , dan kan je cake 2 ernaast zetten , cake 3 boven cake 2 en cake 4 naast cake 3 , met alle lonten naar het midden gericht :) , dan kom je best een eindje , beetje roze visco over het visco heen om de overgangen wat soepeler te maken :) en dan ben je er denk ik wel :)

Het is inderdaad best te doen! Je moet alle lonten op een lijn hebben met het hoofdlonten van cake 1 aan de buitenkant, hoofdlont cake 2 in het midden van de 4 cakes, hoofdlont cake 3 weer aan de buitenkant dus aan de andere kant van de doos dan waar lont cake 1 zit, en hoofdlont cake 4 weer in het midden van de doos. Klinkt moeilijk zo zonder foto, maar hoop dat mensen eruit komen.

proffisorisch tekeningetje: *Hoofdlont `reservelont

11 22
11 22
* ` * `

` * ` *
44 33
44 33

Je hoeft de cakes toch niet per se in de kartonnen doos te laten zitten? Gewoon uit de doos halen, tegen elkaar aan zetten en klaar :D

Klopt, maar voor de mensen die moeilijk willen doen zoals ik heb ik een overduidelijke tekening gemaakt...:pnot

Heb je er stiekem toch niet een fotootje van?? Kom er nog niet helemaal uit:bonk:

Hier fototjes met uitleg:
zena-1.jpg
Lijnen patroon zoals ze bij mij goed staan met linksboven nr. 1; rechtsboven nr. 2; rechtsonder nr.3; linksonder nr. 4

zena-2.jpg
als je ze op de zijkant legt zie je dat alle lonten op een lijn zitten.

zena-3.jpg
je ziet dat reservelont van 1 al tegen hoofdlont 2 ligt, hetzelfde als ze normaal rechtop staan bij mijn vingers bij cake 2 en 3: ook bij cake 3 en 4 komen ze al tegen elkaar aan.

(de hier onderstaande foto's zijn vanaf een andere kant genomen dus kijk maar niet naar deze foto's)

Bijlagen

• zena-4.jpg
    zena-4.jpg
    233,3 KB · Weergaven: 0
  • zena-5.jpg
    zena-5.jpg
    213,9 KB · Weergaven: 0
Ik heb hem ook! ben echt benieuwd hoe hij nou gaat.. en of het doorlonten een beetje goed gaat! bedankt voor de foto's! duidelijke uitleg!:)

Nope, ik heb hem gewoon kunnen doorlonten op de manier van de vorige pagina...
wel wat karton tussen de lontjes doen, ik was het bijna vergeten.
Dan had bij mij cake 4 en 1 tegelijk gegaan :/

Back
Bovenaan