Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Jaja Good old memories :p

Wat een brute finale.
De dag daarna zaten de kartonstukken nog in mn haar
Krijg gewoon weer een gevoel van voldoening na kijken van je complicatie Martijn.

Bedankt voor het delen!

Ben blij om al jullie reacties, foto's en films over de opendag van Lesli te lezen en te bekijken. Na een hoop geregel is het fijn om nog steeds te zien dat de opendag een topper was. Dank aan iedereen voor jullie reactie's in dit topic.
Een applaus van mij naar jullie toe, TOP.

Jij hartstikke bedankt voor de toffe opendag Marco, een applausje voor jou is veel meer op z'n plaats!

Hier nog mijn bijdrage aan deze dag! Beetje laat maarja...

movie

Ach ja, net als mijn filmpje, beter laat dan niet, maar je ziet dat er nog steeds positief op terug gekeken wordt. Je bijdrage is ook weer helemaal goed, wat mij bijzonder opvalt is het laatste stuk, terwijl ik volregende met snippers kijk jij net langs de kruitwolk :)

Mannen in 2013 zien we elkaar weer allemaal bij Lesli.
Hoop dat er dan nog meer freaks zijn. En de mensen die dit jaar niet konden komen of dachten dat het niet leuk zou zijn en nu denken was ik toch maar gegaan.
Heb nu al weer zin in :D

Ach ja, net als mijn filmpje, beter laat dan niet, maar je ziet dat er nog steeds positief op terug gekeken wordt. Je bijdrage is ook weer helemaal goed, wat mij bijzonder opvalt is het laatste stuk, terwijl ik volregende met snippers kijk jij net langs de kruitwolk :)

waar was die paraplu toch als je hem nodig hebt he!:p

dan heb ik nog een vraag aan alle twitterende mensen op die dag,
zijn die op de een of andere manier terug te vinden?

lijkt me leuk om die nog eens terug te zien:p

Haha, Mooi om te zien

Ik denk dat iemand een NOG leukere dag heeft gehad dan mij:) en die van mij was al helemaal te GEK!

Back
Bovenaan