Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Hierbij weer een aantal foto's van de show, later deze week volgen er nog meer..

img_2623_copy.jpg

img_2618_copy.jpg

img_2587_copy.jpg

img_2530_copy.jpg

Mooie foto's!
Als ik al die foto's zie denk ik bijmezelf had ik maar zo'n camera kon ik ook van die mooie foto's
Maken.
Toch maar eens over denken volgend jaar wat gaan sparen!

Ik hoor ook iedereen zeggen tot 2013. Ik hoop dat ik jullie allemaal dit jaar nog eens tegen kom bij iets demo/show of open dag haha. :D
Heb namelijk nog lang niet met iedereen gepraat ken nog niet veel mensen...

Ja! En hij zat op een stoel waar "leslifan" opstond!
En jij heet leslifan op WVC! Ook toevallig :rolleyes:

jaa, volgens mij gaat er ergens een belletje rinkelen...
weet niet echt meer waar ik hem van ken, hij ziet er in iedergeval erg knap uit:rolleyes::p(vond het niet gek dat die elena hem zo knap vond:p)

ja, toffe gozer is dat:p

Na al deze positieve berichten durf ik mijn bijdrage bijna niet meer te plaatsen. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik ook niet wat te zeuren had.
Ik haast me dan ook om te melden dat ook ik het een geweldige, interessante en gezellige dag vond. En om niet al teveel in herhalingen te vervallen bedank ik bij deze in één zin iedereen die het mede mogelijk heeft gemaakt dat deze dag tot stand is gekomen. Het was top!

Ik heb meer begrip gekregen voor het instituut Lesli en hun prijsvoering, en ben ook echt onder de indruk van de bedrijfsvoering en logistiek van dit bedrijf, evenals de maatschappelijke betrokkenheid. Daarom gun ik Lesli van harte veel succes in de branche.

Maar voor dat succes is naar mijn idee wel één ding vereist, waar ik tot nu toe in deze thread nog maar weinig over heb gelezen, en dat is toch raar na een demo: de kwaliteit van het vuurwerk moet goed zijn!
En, met alle respect, in mijn ogen was het dat niet echt. Ik heb veel onregelmatige, magere boeketten gezien, te kort brandende sterren, crackling in cakes waar dat absoluut misplaatst was waardoor die cakes een anti-climax kenden, enzovoort. Vooral de duurdere cakes vond ik gewoon te weinig brengen voor hun geld.

Oké, Lesli richt zich op de massa en niet op de freaks, weet ik nu, maar als de buurman met Oud en Nieuw iedere keer met beter vuurwerk voor de deur staat dan jijzelf, dan gaat dat toch knagen, ook al ben je geen freak. En ik denk dat op den duur dan ook de “massale consument” toch een keer verder gaat shoppen.

Mijn conclusie is dat Lesli het gevaar loopt dezelfde kant op te gaan als GBV; samen goed voor meer dan de helft van de nederlandse vuurwerkhandel, maar kwalitatief beduidend minder dan Wolff, Royal, Rubro en Marijn.
Ik hoop dat de brainstormsessies Lesli genoeg inspiratie en aanknopingspunten opleveren om hun producten te verbeteren. Er is genoeg ter sprake gekomen, dacht ik zo.

Nu ik dit zo teruglees lijkt het net alsof ik de enige zuurpruim uit het hele gezelschap ben. Maar goed, it’s me indeed! Waarvoor excuses. Het feit dat ik niet overtuigd ben van de kwaliteit van het vuurwerk zelf doet niets af aan mijn respect voor de organisatie van deze dag….

Overigens is de Zodiac-lijn in ieder geval een stap in de goede richting, want qua prijs/kwaliteit vond ik dit vuurwerk het beste van de avond. En tot slot naar mijn mening de mooiste cake: de Phantom uit de Royal Class-lijn.

PS. Een tip voor de volgende grote meeting: naambordjes!
Ik heb in meerdere posts gelezen dat mensen hun medefreaks niet goed durven aanspreken, en ik weet zeker dat het dragen van naambordjes drempelverlagend werkt. En je krijgt meteen een plaatje bij namen die je al meerdere keren op het forum hebt gelezen.
De tip is overigens niet van mezelf; ik heb het bij Original ook al een keer meegemaakt en toen is voor mij bewezen dat het dragen van een naamplaatje het elkaar aanspreken aanzienlijk vergemakkelijkt.

Ook ik wil nog even op deze manier Lesli en de moderators bedanken voor het mogelijk maken van deze dag! de dag is al een paar keer goed beschreven dus dat zal ik niet doen. Ik heb nog met een aantal mensen van Lesli leuk gepraat over het bedrijf en de dingen achter de schermen. erg leuk! ik heb van elke minuut genoten en zeker tot 2013! dat er meerdere importeurs mogen volgen!

Dirk Jan (PyroDJ)

jaa, volgens mij gaat er ergens een belletje rinkelen...
weet niet echt meer waar ik hem van ken, hij ziet er in iedergeval erg knap uit:rolleyes::p(vond het niet gek dat die elena hem zo knap vond:p)

ja, toffe gozer is dat:p

Zou die Leslifan al een reis gepland hebbn met die Elena naar China liuyang?
Heeft die haar al op Facebook en Twitter haha?
Haha is nu wel goed geweest.
Je moet die cake wel bewaren voor de 31ste hè haha. Of ben je binnenkort jarig?:p

Laatst bewerkt:
PS. Een tip voor de volgende grote meeting: naambordjes!
Ik heb in meerdere posts gelezen dat mensen hun medefreaks niet goed durven aanspreken, en ik weet zeker dat het dragen van naambordjes drempelverlagend werkt. En je krijgt meteen een plaatje bij namen die je al meerdere keren op het forum hebt gelezen.
De tip is overigens niet van mezelf; ik heb het bij Original ook al een keer meegemaakt en toen is voor mij bewezen dat het dragen van een naamplaatje het elkaar aanspreken aanzienlijk vergemakkelijkt.

Dikke EENS. Naamplaatjes werken idd drempelverlagend en je hebt vaak gelijk een gesprek!

Je stond wel heel dichtbij het "vuur" Mike ghehe

Leuk je daar nog even gezien te hebben (volgende keer wel een visitekaartje op zak hebben he haha)

JIj ook bedankt voor je inbreng!

Wat een topdag was het jongens, een mooie opkomst en tijdens het verzamelen al een goede sfeer, helemaal super! Lesli had alles strak gepland, lekker snack kunnen eten en tot slot een demo met veel nieuwe artikelen en een dikke finale.

Hulde aan Lesli dat zij de deuren zo open hebben gezet voor ons, een dag om nooit meer te vergeten.

Ook grote dank aan iedereen die er een bijdrage aan heeft geleverd om deze dag tot een topdag te maken. Marco kwam er in zijn korte speech nog even op terug en ook Fred werd daarbij benoemd, want ook hij heeft hier nog veel aan bijgedragen.

Iedereen bedankt voor hun komst en gezelligheid, hopen dat we dit nog vaker mee kunnen maken!

Film uploaden lukte zaterdag op zondagnacht blijkbaar niet goed, dus toch nog even gedaan, de finale, ik bleef dichtbij staan, dus fullscreen hehe. :p

movie

Je stond wel heel dichtbij het "vuur" Mike ghehe

Leuk je daar nog even gezien te hebben (volgende keer wel een visitekaartje op zak hebben he haha)

JIj ook bedankt voor je inbreng!

Dat had Mike dan weer slecht geregeld hoor.. ik stond naast Mike, ook zowat midden in het vuur dus:p En ik had 10 visitekaartjes in m'n cameratas:)

Dat had Mike dan weer slecht geregeld hoor.. ik stond naast Mike, ook zowat midden in het vuur dus:p En ik had 10 visitekaartjes in m'n cameratas:)

volgende keer moeten we elkaar maar even allemaal de hand schudden. maar je weet vast wel wie ik ben. Ik was dat figuur die op de vuurwerkcrew afliep toen jullie terug liepen naar de auto na de vuurwerkdemo en vervolgens naar de Dummy-bus :)

In ieder geval een super gezellige avond (al was ik er maar vanaf 21uur :)

Ennuh SniperX jij zat dus naast ons met je doos vol dummies :) We staan nog op de foto zag ik haha

paste alles nog in de fiat panda? ;)

volgende keer moeten we elkaar maar even allemaal de hand schudden. maar je weet vast wel wie ik ben. Ik was dat figuur die op de vuurwerkcrew afliep toen jullie terug liepen naar de auto na de vuurwerkdemo en vervolgens naar de Dummy-bus :)

In ieder geval een super gezellige avond (al was ik er maar vanaf 21uur :)

Was jij niet degene die op de fiets aankwam om te vragen waar het vuurwerk werd afgestoken?

GVD ! Heb ik dit gemist :@ :@ :@
Dit ga ik mezelf niet vergeven om niet goed op vwc te kijken :@
Ik hoop dat ik volgend jaar mee kan gaan ! Als het nog een keer doorgaat !

GVD ! Heb ik dit gemist :@ :@ :@
Dit ga ik mezelf niet vergeven om niet goed op vwc te kijken :@
Ik hoop dat ik volgend jaar mee kan gaan ! Als het nog een keer doorgaat !

In 2013 zijn er hernieuwde kansen om te gaan, Lesli heeft namelijk al toegezegd dat ze dan weer een meeting voor alle leden houden.
En dat er dan het dubbele aantal personen wordt verwacht tov dit jaar.

Pffff ik zat al met smart te wachten op dit antwoord ik heb even een groot bord gemaakt met een herrinering voor mezelf ik ben heel erg in de stres met het zoeken naar een baan sinds een paar maanden. En ik heb er een gevonden gelukkig.
Daarom was ik wat minder op vwc en fpm :( !
Heel erg bedankt voor de informatie ik ben dan zeker aanwezig !!
Komt er nog een besloten demo voor lesli dealers? Want dan kan ik vragen aan mijn lesli dealer of hij mij een keer wil meenemen daarheen. Hij mag als het goed is 2 of 3 personen meenemen ik zou 2 jaar geleden al meegaan maar door een misverstand had ik de auto gemist en waren ze al weggegaan :(

Pffff ik zat al met smart te wachten op dit antwoord ik heb even een groot bord gemaakt met een herrinering voor mezelf ik ben heel erg in de stres met het zoeken naar een baan sinds een paar maanden. En ik heb er een gevonden gelukkig.
Daarom was ik wat minder op vwc en fpm :( !
Heel erg bedankt voor de informatie ik ben dan zeker aanwezig !!
Komt er nog een besloten demo voor lesli dealers? Want dan kan ik vragen aan mijn lesli dealer of hij mij een keer wil meenemen daarheen. Hij mag als het goed is 2 of 3 personen meenemen ik zou 2 jaar geleden al meegaan maar door een misverstand had ik de auto gemist en waren ze al weggegaan :(

Niet boos worden, maar die was vanavond voor de winkeliers.

Back
Bovenaan