Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Hierbij dan ook een selectie van mijn foto's:

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

img7147x.jpg

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

Voor het volledige album kijk op http://imageshack.us/g/18/img7115qi.jpg/

Laatst bewerkt:
Leuke foto's Gizmo, ik sta er ook een keer redelijk duidelijk op. Foto #9, met het Heracles shirt.

@ Torrr en Bastiaan ja dat was ik, Bastiaan ik stond nog best regelmatig bij jou met Jaco en dacht dat je het wel wist haha :p

Mensen het was een onwijs leuke dag, Frits nogmaals bedankt voor alles! De show was mooi, vooral de finale. Verder Lesli en Vuurwerkcrew bedankt voor de meeting ! Het was top!

Iedereen en met namen iedereen van Lesli Vuurwerk en Fred Arjan en Marco van vwc hartelijk bedankt voor de leuke middag en avond en het gastvrije ontvangst ook top dat jullie de stichting doe een wens ondersteunen we vonden het erg leuk.

Was echt een topdag.
Al kende ik niet veel mensen heb ik toch nog met wat aantal mensen gepraat en wat mij opviel is dat iedereen even aardig en vriendelijk is.. :)

Dit was voor mij zeker een dag om lang over terug te praten!
Mannen (en vrouwen) van de organisatie bedankt! Ook vwc bedankt voor het mogelijk maken van dit! :D
En hopelijk zie ik jullie allemaal weer in 2013!

Fred? Zit er weer een nieuwe Fred in het VWC team?

Iedereen en met namen iedereen van Lesli Vuurwerk en Fred Arjan en Marco van vwc hartelijk bedankt voor de leuke middag en avond en het gastvrije ontvangst ook top dat jullie de stichting doe een wens ondersteunen we vonden het erg leuk.

In eerste instantie is dit tot stand gekomen na goede gesprekken tussen vwc (Fred en Marco) en Lesli...dus Fred heeft voor zijn vertrek hier zeker nog wel een aandeel in gehad ja :D

Wat een topdag was het jongens, een mooie opkomst en tijdens het verzamelen al een goede sfeer, helemaal super! Lesli had alles strak gepland, lekker snack kunnen eten en tot slot een demo met veel nieuwe artikelen en een dikke finale.

Hulde aan Lesli dat zij de deuren zo open hebben gezet voor ons, een dag om nooit meer te vergeten.

Ook grote dank aan iedereen die er een bijdrage aan heeft geleverd om deze dag tot een topdag te maken. Marco kwam er in zijn korte speech nog even op terug en ook Fred werd daarbij benoemd, want ook hij heeft hier nog veel aan bijgedragen.

Iedereen bedankt voor hun komst en gezelligheid, hopen dat we dit nog vaker mee kunnen maken!

Film uploaden lukte zaterdag op zondagnacht blijkbaar niet goed, dus toch nog even gedaan, de finale, ik bleef dichtbij staan, dus fullscreen hehe. :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan