Youtube schending

Mijn youtube account is ook ineens ontoegankelijk vanwege wat vuurwerk filmpjes..
Er staat niet eens wat er mee mis is, wat is dit voor onzin?

Nou zeg das toevallig, krijg ook opeens een melding van yT
hoop videos als ongepast, slaat nergens op:S
is miscchien wel zwaar spul maar wordt veilig afgestoken.
lekker is dat...:frusty::bonk:

Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.

dit stond er als reden...
GVDDVGVF Vieze honden, wat heeft dit met vuurwerkvideos te maken????

Vind het ook vreemd. alle filmpjes van ExtremeLegally zijn verwijderd. Daarintegen staan de films van extremerides nog wel online.

what are you doing your arent aloud ot use firewroks or use a lighter LET YOUR DAD DO IT YOU GET BADLY HURT OR KILED PLAYING WITH FIREWROKS

Wel een Amerikaanse die haar eigen taal niet kan schrijven. Zegt wel iets over het niveau van de klager.

Ze bedoelt vast: " What are you doing? You aren't allowed to use fireworks or a lighter. Let your dad do it. You could get badly hurt or killed, playing with fireworks. "
Zal wel zo'n dom volgevreten wijf zijn uit de 'Bible Belt' die zich verveelt. :angry:
...Of dronken. :wink:

what are you doing your arent aloud ot use firewroks or use a lighter LET YOUR DAD DO IT YOU GET BADLY HURT OR KILED PLAYING WITH FIREWROKS

Wel een Amerikaanse die haar eigen taal niet kan schrijven. Zegt wel iets over het niveau van de klager.

Ze bedoelt vast: " What are you doing? You aren't allowed to use fireworks or a lighter. Let your dad do it. You could get badly hurt or killed, playing with fireworks. "
Zal wel zo'n dom volgevreten wijf zijn uit de 'Bible Belt' die zich verveelt. :angry:
...Of dronken. :wink:

In de oe.s.of.a zijn zo ook meer gewend met guns te spelen, veel veiliger, vallen ook nooit doden mee enzo.

Leuk altijd dat VW haters New York aandragen wegens de georganiseerde Show met O&N en verbod op comsumenten vuurwerk, ze vergeten voor het gemak dat wel iedereen met een vuurwapen mag rondlopen :bonk:

Wat is dit nou weer. Helft van de kanalen waar ik op gesubbed ben zijn verwijderd/videos verwijderd. Aantal leden zijn ook weer de dupe.

Dit is mij gisteren ook overkomen, MrFireworks88 account banned.

Kan helemaal niks meer, 4 jaar werk aan video's is naar de haaien, alle abbo's en views verdwenen. Maar snap echt niet waarom de één nog wel z,n kanaal heeft en de ander niet?? Heb alleen me eigen copyright rechten gebruikt, en alle video's waren vanmezelf. Niks geen tags van andere gebruikt. En you tube beweerd dat ik een schending zou hebben begaan??
Dit is zo zuur, mensen pas op, want ik vermoed dat het bij één of andere landelijke vuurwerkcampagne vandaan komt. Geen idee...

Maar veel you tube kanalen verdwijnen momenteel.

Ik heb het idee dat één of andere Nederlandse overheidsinstantie alle vuurwerk kanalen aan het checken is... Waren dit allemaal kanalen met o.a. buitenlands (illegaal) vuurwerk?

Kan er niet rouwig om zijn...

ik gok dat er met beroep op art. 1.2.2 lid 5 a en b van het vuurwerkbesluit bij yt is aangeklopt

5. Het is eenieder verboden, teneinde handelingen als bedoeld in het eerste tot en met vierde lid, voor te bereiden of te bevorderen:

a. te trachten een ander te bewegen om die handelingen te plegen, te doen plegen, mede te plegen of uit te lokken, om daarbij behulpzaam te zijn of om daartoe gelegenheid, middelen of inlichtingen te verschaffen,

b. te trachten zich of een ander gelegenheid, middelen of inlichtingen tot het verrichten van die handelingen te verschaffen, of

Wat een belachelijk beleid ook weer. Een tepel kan niet, maar de filmpjes waarin mensen onthoofd worden door IS, en waar vrouwen gestenigd worden, zijn vol op aanwezig. TE BIZAR!
:bonk:

Ik kreeg gister 2 waarschuwingen, vandaag de 3de en weg is kanaal zonder dat je maar iets kan doen.

Zoals ik het nu goed begrijp ben ik 3x gewaarschuwd voor de zelfde fout.

Ik heb dus bezwaar aangetekend dat ik geen eens de tijd gehad heb om iets te veranderen

Zuur dit zeg voor iedereen.. Gekste is nog dat de grootste kanalen er nog gewoon lijken te zijn..

dit krijg ik te zien toen ik je url heb gekopieerd die je onder je profiel hebt staan:
Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.

mensen kunnen voor de meest bullshit dingen een video raporteren en youtube kijkt er niet eens naar en verwijderd klakkeloos je account..

Dat men kan raporteren ben ik het mee eens, zelf ook wel eens gebruik van gemaakt als men zomaar iets van je jat. Echter moet je wel de kans krijgen om je te verdedigen of back-up kan maken. Nu gewoon alles kwijt van 7 jaar.

Een duidelijkere reden zou ook wat fijner geweest zijn behalve dat stukje teskt

ben ik met je eens, maar als iemand een keer de ''troll'' wil uit hangen en zomaar 1 van je videos gaat raporteren zonder reden is het wel heel erg zuur.

Lijkt me niet dat dit door het 'zomaar rapporteren' van video's komt, lijkt me idd eerder iets vanuit de overheid..

Back
Bovenaan