Youtube schending

Enige ik weet zover is dat je inderdaad gewaarschuwd/afgesloten kan worden op youtube wanneer je je niet houdt aan bepaalde regels.
Denk de belangrijkste reden is dat je geen misleidende namen mag plaatsen in je titel of beschrijving...
Zie wel eens bijzondere titels, of misleidende thumbnails voorbij komen.
Ook beschrijvingen met negeer dit: vervolgens hoop tekst, daar kan Youtube je serieus voor waarschuwen/afsluiten.

Now...Why would YouTube close your account? We seem to think they are going after channels who are putting irrelevant tags and such in the wrong place, such as the description and even title. The best way to keep your channel active and working is to clearly follow YouTubes terms of use. Adding extra links in your description will not help your search rank and may be a violation of YouTubes terms.

Mocht dit achteraf door onze overheid of andere instanties geforceerd blijken te zijn dan is dit in mijn ogen een serieuze schending van onze vrijheid, meningsuiting en begint het te lijken op landen waar bepaalde zaken op youtube geblokkeerd worden.
Een serieus slechte ontwikkeling.
Hopelijk loop ik niet op de zaken vooruit....

In eens zijn alle reacties op mijn kanaal weg en kun je er ook niets meer plaatsen.
Ik vrees ook een vaarwel voor pyro-channel.

Laatst bewerkt:
Onzin , ik heb een compilatie met 630.000 views. Ik heb nog nooit tags of iets gebruikt en nog nooit problemen gehad. Misschien zet je wel gekke reacties neer bij andere video's of doe je idd aan misleidende tags oid. 100000% zeker dat je kanaal nooit word gesloten door vuurwerk in je video's.
Dan was xtremerides de eerste geweest ;)
Btw , als het vanuit de overheid zou komen zouden ze nooit channels met 2-3k subs pakken.
Xtremerides gedraagt zich gewoon en daarom zal hij nooit in de problemen komen.

Dus al die mensen die hier dingen uit hun duim zuigen van ; Ja het is de overheid...
Please..... dat is zo paranoia.

Dit is mij gisteren ook overkomen, MrFireworks88 account banned.

Kan helemaal niks meer, 4 jaar werk aan video's is naar de haaien, alle abbo's en views verdwenen. Maar snap echt niet waarom de één nog wel z,n kanaal heeft en de ander niet?? Heb alleen me eigen copyright rechten gebruikt, en alle video's waren vanmezelf. Niks geen tags van andere gebruikt. En you tube beweerd dat ik een schending zou hebben begaan??
Dit is zo zuur, mensen pas op, want ik vermoed dat het bij één of andere landelijke vuurwerkcampagne vandaan komt. Geen idee...

Maar veel you tube kanalen verdwijnen momenteel.

Ik zie dit topic zojuist, en ik wou hetzelfde gaan melden. Echter zijn ALLEEN Nederlandse kanalen de dupe. Dus ja... Hier zit Nederland achter!! (Ben ik van overtuigd).

Ik heb in 1 van de video's van Xtremerides1 bij opmerkingen gelezen dat het allemaal word verwijderd omdat het direct of indirect aanspoort tot het kopen en/of afsteken van illegaal vuurwerk. (En dus spoort het direct of indirect aan tot het plegen van een misdaad, en dat is strafbaar).

En voor Nederland is 1 nitraat van 2 gram al genoeg om een huis op te blazen. Het meest idiote is dat de media daar zoo hard aan mee doet, dat heel Nederland hierin begint te geloven...

Groet.

Edit: Nou als het niet op youtube te vinden is... Dan maar zelf kopen en uitproberen. Komen we er toch achter hoe een product eruit ziet.:wink:

Zometeen word vuurwerkcrew geblokeerd??? :shocked:

Zal niet vanuit kant van overheid gebeuren. Youtube is wereldwijd en valt onder Google. Die laten niet een overheid de baas spelen en vooral niet als het de Nederlandse is. Er zit echter ook geen logica in gezien youtube wereldwijd is. Dus vuurwerkfilmpjes van youtube Nederland verwijderen? Ik bedoel, hoe kunnen ze nou bepalen waar een video is opgenomen? Verder kunnen we, zoals eerder aangegeven, vuurwerkfilmpjes internationaal bekijken. Zoals die van hausspion of oftlerer etc. die gebruiken zelfs zwaarder vuurwerk.

Zal niet vanuit kant van overheid gebeuren. Youtube is wereldwijd en valt onder Google. Die laten niet een overheid de baas spelen en vooral niet als het de Nederlandse is. Er zit echter ook geen logica in gezien youtube wereldwijd is. Dus vuurwerkfilmpjes van youtube Nederland verwijderen? Ik bedoel, hoe kunnen ze nou bepalen waar een video is opgenomen? Verder kunnen we, zoals eerder aangegeven, vuurwerkfilmpjes internationaal bekijken. Zoals die van hausspion of oftlerer etc. die gebruiken zelfs zwaarder vuurwerk.

Amen..................

Ik snap niet zo goed waarom mensen 100% uitsluiten dat de overheid hier iets mee te maken heeft. Er zijn toch gewoon politie teams die alleen maar op het web actief zijn? Denk je dan dat die alleen maar een beetje zitten te facebooken?

Verder boeit het helemaal niks dat Youtube een wereldwijd bedrijf is. Je hoeft blijkbaar alleen maar een filmpje te 'flaggen' op youtube en het wordt bijna direct verwijderd. Dus als er mensen bij de NL overheid zijn die op dit moment illegale vuurwerk filmpjes checken, dan hoeven zij alleen maar video's te flaggen om ze weg te laten halen.

Sterker nog, misschien zitten ze hier juist wel op het forum en gaan ze de video topics af ;). Dat zou verklaren waarom sommige andere kanalen wel gewoon blijven staan.

Ook al onze filmpjes zijn verwijderd. Echt belachelijk! Alle compilaties, waar vele uren werk in hebben gezeten, zijn van de aardbodem verdwenen. Bedankt youtube:bye:

Backuppen jongens! Spiegelen dus wat online staat moet je ook offline hebben staan want als een dienst wegvalt of gekraakt heb je niets meer

Wederom berichten verwijderd.
Ontopic aub! We gaan niet discussieren over welke pagina's al dan niet verwijderd moeten worden!

das nog triester dan kanalen verwijderen... als je channels gaat verwijderen doe dan meteen alles.
ookal is het wel behoorlijk jammer van sommige kanalen dan

Back
Bovenaan