vuurvent
VWC lid
Tot nu toe lijkt het op kleine nederlandse misschien overstappen na vimeo. Waar FPM ook op draait![]()
Vimeo moet je betalen voor lange uploads, ik heb veel lange filmpies dusja, geen optie voor mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tot nu toe lijkt het op kleine nederlandse misschien overstappen na vimeo. Waar FPM ook op draait![]()
Dit is mij gisteren ook overkomen, MrFireworks88 account banned.
Kan helemaal niks meer, 4 jaar werk aan video's is naar de haaien, alle abbo's en views verdwenen. Maar snap echt niet waarom de één nog wel z,n kanaal heeft en de ander niet?? Heb alleen me eigen copyright rechten gebruikt, en alle video's waren vanmezelf. Niks geen tags van andere gebruikt. En you tube beweerd dat ik een schending zou hebben begaan??
Dit is zo zuur, mensen pas op, want ik vermoed dat het bij één of andere landelijke vuurwerkcampagne vandaan komt. Geen idee...
Maar veel you tube kanalen verdwijnen momenteel.
Zal niet vanuit kant van overheid gebeuren. Youtube is wereldwijd en valt onder Google. Die laten niet een overheid de baas spelen en vooral niet als het de Nederlandse is. Er zit echter ook geen logica in gezien youtube wereldwijd is. Dus vuurwerkfilmpjes van youtube Nederland verwijderen? Ik bedoel, hoe kunnen ze nou bepalen waar een video is opgenomen? Verder kunnen we, zoals eerder aangegeven, vuurwerkfilmpjes internationaal bekijken. Zoals die van hausspion of oftlerer etc. die gebruiken zelfs zwaarder vuurwerk.
maar gaat het specifiek over vuurwerk of ook over andere dingenDe overheid zou eerdaags wel een campagne moeten beginnen maar heb er nog niets van gelezen of van gehoord, wie weet is dit het begin?>
Ook al onze filmpjes zijn verwijderd. Echt belachelijk! Alle compilaties, waar vele uren werk in hebben gezeten, zijn van de aardbodem verdwenen. Bedankt youtube![]()
En je had geen backups?!
Uiteraard. Aan de grote kanalen verdient YT behoorlijk wat geld, dus die wordt de hand boven het hoofd gehoudenVoor zover ik weet zijn alleen kleine VUURWERK GERELATEERDE kanalen verdwenen.
Er zit een luchtje aan.