Youtube schending

Het is mijn inmiddels duidelijk wat er gaande is, heb een tijdje terug wel eens een lijst met keywords geplaatst en eik nog geen aandacht meer aan geschonken. Nu blijkt dat YT op eens alles aan het controleren is op dit punt. Indien je tags of woordne hebt die nie slaan op je video krijg je een waarschuwing. Als je er 3 krijgt kanaal weg helaas. Dus wordt over nieuw beginnen.

Het is mijn inmiddels duidelijk wat er gaande is, heb een tijdje terug wel eens een lijst met keywords geplaatst en eik nog geen aandacht meer aan geschonken. Nu blijkt dat YT op eens alles aan het controleren is op dit punt. Indien je tags of woordne hebt die nie slaan op je video krijg je een waarschuwing. Als je er 3 krijgt kanaal weg helaas. Dus wordt over nieuw beginnen.

wn welke keywords zijn dat?

woorden die je gebruikt in je omschrijving die niet terug zijn te zien in je filmpje

dus als je een cobra laat zien moet je er geen zink in zetten

een voorbeeld van onnodige keywords:

cobra 6,Fireworks,vuurwerk ongeluk,oud en nieuw,2013,2014,2012,nitraat,la bomba fp3, oud jaars dag, oudjaarsdag, olibol, rotje, gewond, overdagGoed Geluid Goed Geluid Goed Geluid Goed Geluid, HD, HQ, HD, HQ
Nitraat, sierpijl, vuurpijl, gigavlinder, supervlinder, ... alle » vlinder, chinese vlinder, strijker, betonstrijker, bex, corsair, raider, raiders, widow maker, 100.000 klapper, chinese rol, hindoe rol, chinese mat, chainthunder, Titanova Delova, gigant maroon, big spanish cracker, megavlinder, explod, silver cracker, chinathunder, kruid, buskruit, flashkruit, signal rocket, brave & wichers, lesli, black bermuda, boiler a, titanium thunder, crepe nitraat, multi bang, dieptebom, dieptebommen, widowmaker special, super widowmaker, hindoerol, alpeco, shell, shells, peony, mortier, single shot, biggest shell, lawinepijl, trueno ricasa, uitje, italiaanse bom, italian bom, cracker, goudmat, goud mat, vuurwerk, firework, fireworks, explosion, thumping thunder, silver cracker, flash, bom, special pirat, pirat special, timefuse, vlinder, kubus, belgie, ninja pijl, pijl, pijlen, oud en nieuw, oud & nieuw, jaarwisseling, new year, nieuwjaar, illegaal vuurwerk, weco, jorge, alpeco, smeets, firework show, vuurwerkshow, vuurwerk show, fireworkshow, matje, 1000.000 klapper, 300.000 klapper, flash kubus, green dahlia, sweet coconut, diamond collection, zink, zink 901, zink 902, signal rocket, rocket, firerocket, breeschoten, brilliant, hardix, devil, hellraiser, pyroboy, 1000.000 cracker, 100.000 cracker, 300.000 cracker, blitz, knaller, c4, sierblok, sierpot, sierpotje, sierblock, sierblokje, crackers, nitrate cracker, timefuse, bsc, big spanish cracker, bolpijl, mortierpijl, shellpijl, zinkpijlen, rotje, tom steekt vuurwerk af, jumpen, happy new year, china, patrick, silvercracker, ground salute, chinese rollen, knalblok, duplex pijl, 100mm bolpijl, titanium salute, salute, 2inch, 4inch, 2'', 4'' special widow maker, girandola, visco, speedfuse, vertragers, fallas, wondertol, grondbloem, vuurwerk Benzine bom, vuurwerk koelkast bom, voetbal fragment Inter-AC, vuurwerk 4 X 4 inch shell, Tom steekt nog meer vuurwerk af!!, Atomic Bomb Test, crofty-bom, crofty bom,

woorden die je gebruikt in je omschrijving die niet terug zijn te zien in je filmpje

dus als je een cobra laat zien moet je er geen zink in zetten

Ik vraag me af of ze dit werkelijk zo gedetailleerd gaan uitzoeken. Zo'n organisatie heeft veel andere zaken aan het hoofd dan elke video controleren op keywords.

Ze hebben bij mij specifiek videos gepakt waar ze wel opstonden, videos waar ik ze niet had gebruikt geen melding over gekregen.

Heeft niks te maken met tags, ik heb op al mijn video's geen één tag gebruikt. Dit heeft puur met de anti-vuurwerkcampagne te maken. Alle Buitenlandse You tube kanalen lijden er namelijk niet onder!
Tot nu toe alleen Nederlandse you tube gebruikers.

Had je ook niks aparts in je beschrijving of titel staan ? Ze doen moeilijk om het kleinste verkeerder woordje he

Ze hebben bij mij specifiek videos gepakt waar ze wel opstonden, videos waar ik ze niet had gebruikt geen melding over gekregen.

ook op tags? youtube zelf, geeft altijd suggesties bijvoorbeeld; Explosion, flash, fireworks etc. Daar kan je dan toch niet veel fout mee doen?

Heb nooit specifiek antwoord gehad, maar als ik de richtlijnen goed lees en dan het een en ander bekijk van mij zelf. Gaat het denk vooral om die keywoorden lijst in je beschrijving.

@bolle-040: Nee het enige wat er stond was vuurwerkcompilatie 2013/14. Daar kreeg ik een eerste waarschuwing voor,(daar stonden ook wat cipolla's tussen) daarna kreeg ik een 2e flagging van You tube, en dat ging om een zielige Hollandse ratelband. Waar alleen Wolf ratelband bij stond (aangezien die uit de Dynasty collection kwam) Dus met taggen heeft niks te maken, ook niet of het om illegaal of legaal vuurwerk gaat.
En you tube contacteren heeft geen zin, want je krijgt nooit een reply terug.
Als er iemand meer weet hoe en waarom dit alles, hou me/ons op de hoogte!

Nee helemaal nikks. Want in 2009 toen ik al begon met you tube, irriteerde ik me al vanaf begin aan tags. Dus heb ze ook nooit in al die jaren gebruikt.

Wellicht is het de muziek in de filmpjes? Intro's van de meesten zijn toch nummers die niemand van ons zelf maakt. Ik heb ook ooit is een filmpje moeten verwijderen ivm het nummer niet van mij was

De overheid zou eerdaags wel een campagne moeten beginnen maar heb er nog niets van gelezen of van gehoord, wie weet is dit het begin?>

Back
Bovenaan