Yellow River

Aardig wat kartons van deze weg mogen stoken gelukkig, altijd de sublieme 2014 versie. Wat een product! Per stuk, per 2, per 4, deze cake doet het altijd goed. Hoop toch echt wel dat deze in het assortiment van Pangu behouden blijft, mét dezelfde kwaliteit. Echte nobrainer dit!

Wie weten er welke cakes nog meer dit effect hebben qua uitvoering?
Niet alleen qua effectnaam, want veel flower crown's zijn niet zoals deze. Ik bedoel dus dat mooie vonkelende goud

Wie weten er welke cakes nog meer dit effect hebben qua uitvoering?
Niet alleen qua effectnaam, want veel flower crown's zijn niet zoals deze. Ik bedoel dus dat mooie vonkelende goud

De Garden Party boxen van Pangu.
De Spectacle boxen van Evolution.
1.2" Sky Blue gold with dalia van Mania.
Primal Instinct van Rubro.
Redneck Revolt van Mania.
Angel Dust van Evolution.

En de info is aangepast naar 2020, hij blijft!

Artikelnummer: 3610
Artikelnaam: Yellow River
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: De Yellow River, vertaald Gele Rivier, wordt ook wel de bakermat van de Chinese beschaving genoemd. Deze Yellow River van Pangu Fireworks kunnen we ook wel de bakermat van vuurwerkpotten noemen. 25 schoten met een 30mm tubesize schieten de mooiste glitterpalmen gecombineerd met waterblauwe parels en vuurrode robijnen. Dit is DE TOPPER voor iedere vuurwerkfanaat!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Internetprijs:
O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3610_Yellow-River_1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Goed om te zien dat de Yellow River behouden blijft in het vernieuwde assortiment. Één van de beste losse cakes van Nederland, zo niet de beste!

Dat is ie zeker, de topper voor elke vuurwerkfanaat! Wat ben ik blij dat deze cake weer geproduceerd wordt. Echt een schitterend effect met een enorme spreiding.

Geweldig nieuws idd voor menig liefhebber! Laat hem svp weer zo worden als die 2013 (of 2014?) versie. Die was wel even next level, damn.

Erg mooie cake, maar deze komt echt het beste tot zijn recht bij erg weinig wind. Anders is het echt zonde!

Is hij nou vernieuwd,met glitterpalmen? Of een andere benaming voor flowercrown? Ik zou gouden glitterpalmen met rode strobe en waterblauwe sterren,ook niet verkeerd vinden haha. Maar we hopen op flowercrown natuurlijk :wink:

Top bericht! Waarschijnlijk gaat hij er komend jaar voor het eerst komen. Ik ben benieuwd naar de beelden en de prijs.

Back
Bovenaan