Yellow River

Geen idee welke versie maar naar mijn idee 1 van de betere cakes. Grote boeketten die lekker lang blijven hangen. Heb hem in de vooravond geschoten, met oa een insane en coco blue. Dat waren wel echt alle 3 toppers.

Ik vond deze wel de mooiste uit mijn collectie. had er 4 van geen idee welke batch, maar wel met reserve lont. Dit waren toch wel de grootste boeketten die ik had. komt er volgend jaar zeker weer

Ik vond dit toch wel echt een topper, prachtige grote effecten met een flinke burstknal.. Volgend jaar weer! :yes:

Zou alles van Pangu dan iets minder zijn geworden? Nou de Yello River in ieder geval niet. Vond het een topper.

Ik had er eentje aangeschaft. Nog niet eerder had ik deze cake gezien, dus ik moest toch maar eens mee kunnen praten met die hype :p Ik had de goede oude, productiejaar 2014.

Ik vond hem tof, maar niet meer dan dat. De hype heeft hij bij mij niet waar kunnen maken. Het zijn gewoon prima boeketten, zonder dat ik er het kippenvel gevoel bij kreeg. Het fonkelende goud blijft lekker lang hangen, en de boeketgrootte is meer dan prima. Maar toch had het niet de wow-factor.

Ook deze prachtbak weer verwerkt in de show en wat was hij weer goed. Heb deze per 4 geschoten, 2014 batch, het was genieten. Jammer om te lezen dat de 2018 versie wat minder is en op film zie ik inderdaad dat het goud wat minder aanwezig is in de effecten. Jammer, maar zo op film is het nog steeds een goede bak die veelal voor goede prijzen te verkrijgen is!

3x verwerkt in mijn project, als W-shape maar stonden helaas niet schuin genoeg :(
Vanaf 0,05 (links en midden batch 2014 rechts batch 2018)

Laatst bewerkt:
Dit jaar ook 2 van deze jongens in de straat :) Heb ze jaren geleden wel eens gehad en toen beviel het goed! Ben benieuwd of ze net zo indrukwekkend zijn als toen!

Back
Bovenaan