Yellow River

Hij was hier fenomenaal! Ik had de 2018 versie en die was exact hetzelfde als de 2014 versie. Gigantische boeketten en dat heerlijke kruipende goud.. toppertje van 2018!

Kan mij deze cake om heerlijk te zijn niet meer zo goed voor de geest halen. Denk vanwege de stress van het 12 uur project

Hier ook de 2018 batch en ik moet bekennen dat dit de minste versie was, de boeketten waren niet goed gevuld en de burst was ook niet geweldig.

Yellow river moet je niet na rammers schieten, tenzij je rustmoment wil. Is gewoon een zeer goede cakes, maar eerlijk is eerlijk afgelopen jaar is het niveau van andere producten gestegen waardoor deze nu minder opvalt. Ik heb er zeker van genoten.

Ik had dit jaar de 2018 versie en die viel me ten opzichte van de 2014 toch wat tegen. Het goud was duidelijk dunner en verwaaide snel terwijl dit jaar de weersomstandigheden qua wind veel beter waren.

Hier ook de 2014 versie. Bijna windstil dus optimaal voor gouden effecten. Het voelde een beetje als een middenmoter. Mooi cake, prima boeketspreiding, mooie effecten, maar niet dat "wauw" effect waar ik op hoopte.

Flop? Nee! Tegenvaller? Ja!

Sluit me aan bij bovenstaande verhalen. Echt wel mooie cake maar niet speciaal (batch 2018). Deze werd er trouwens compleet uitgeknald door cake 1 voor de Solar Storm.

Wel groot ding trouwens, effe ter vergelijking met een Profire cake

yriver.jpg

2014 versie. Tweemaal.
Goud is lastig te zien op de film. Maar bleef lekker lang hangen. Vond hem weer mooi.

Prima cake, maar niet meer dan dat. Voor mijn gevoel schoot hij erg hoog, en de burst was ook niet bijzonder hard. Boeketten waren wel mooi, maar volgend jaar koop ik liever wat anders.

De yellow river geschoten tijdens oud en nieuw 2018-2019, batch 2018 en beduidend minder dan andere jaren, het blijft mooi maar was niet meer dat Wauw effect als voorheen.

Back
Bovenaan