WTF Box

Moet hij wel opschieten, heb nog 8% op de iPad.

Maar ik heb het blok ook dus ik zeg ook dat hij me niks niet tegen valt. Begin is idd een beetje lafjes maar de rest is prima te doen volgens mij kwa prijs/kwaliteit verhouding. Voor die 30,- extra heb ik de midnight passion gekocht en 2 doosjes Power Strobes. Had ik die anders ook gekocht als ik de WTF box niet kon bemachtigen? Nee ik denk het niet, alhoewel de Power Strobes misschien wel. Ben ik blij met alles wat ik nu heb voor 70,-? Ja zeer zeker

Dit afgaand op het 1ste filmpje wat geplaatst was wat inmiddels is verwijderd.

Hmm voor 4 tientjes niet onaardig, maar ipv die wtf en 2x mysterious had ik ook een gp2, gp3, sb2 of sb3 kunnen hebben. Note to myself: niet meer doen sukkel!!!

Ja dat is em. Thx man weet niet hoe je het op groot scherm krijg. Dit is de betere kwaliteit. Vergeet niet te abboneren mensen :) komt nog veel meer aan.

Ik vind m voor deze prijs echt meevallen. Had veel erger verwacht.......... voor deze prijs een prima aanschaf!

Slechte box voor dat geld...Nee.
Precies wat je er van kan verwachten voor 40 euro.
volgend jaar de verleiding maar gewoon weerstaan en een leuk afgeprijsd psycho boxje extra meenemen.
Voor de gemiddelde consument niet teleurstellend voor die centen denk ik zo.

Hmm voor 4 tientjes niet onaardig, maar ipv die wtf en 2x mysterious had ik ook een gp2, gp3, sb2 of sb3 kunnen hebben. Note to myself: niet meer doen sukkel!!!

Ik sta vast en zeker in de azijnzeikers top 10 als het gaat om de WTF box, maar de uitwerkingen vallen mij alleszins mee. Voor 40 euro een prima boxje voor de gemiddelde consument. Gewoon leuk vuurwerk voor een scherpe prijs.

Spijt dat ik 'm niet heb gekocht? Absoluut niet. Blij dat ik voor hetzelfde geld bijv een gp3 heb gekocht. :D

Hey die Blinkers die erin zitten zijn goed hoor! menig potje waar je toch ook al gauw 30,- voor betaald heeft maar 19sh? en dat is dan zo weg en dit voor 40,- komt er een prima showtje uit en voor de doorsnee consument een prima 00:00 box voor het geld maar idd voor de echte Pyro is deze kwaliteit niet 00:00 waardig.

Absoluut geen miskoop voor 4 tientjes. Had wel hardere burst verwacht, maar effecten blijven wel lang hangen(mede omdat er ook geen wind staat)

Ik krijg bij deze box nu een beetje het transbomber gevoel . Kan niet waar zijn wat ik ziet tot nu toe voor dat geld. Net transbomer Tot dat je hem afstak het eerste jaar . Ook toen lang getwijfeld en gedaan maar nu niet door wat deze importeur laat zien vaak
Maar ben ben steeds meer bang dat echt en transbomber verhaal word

Zit er wel echt 1900gram kruit in :p

Ik denk dat er flink gesjoemeld wordt met de kruitinhoud van vuurwerk. Vuurwerk is dan ook een van de weinige producten waarmee niemand teruggaat naar de verkoper om geld terug te vragen wanneer het product niet klopt ook al heb je t bewijs op film....

Als je voor iets meer dan 60,- een evolution box (in de freak kortingen) kan scoren, ook met 100 schoten, dan vind ik dit zwaar tegenvallen voor 40

Ik denk dat er flink gesjoemeld wordt met de kruitinhoud van vuurwerk. Vuurwerk is dan ook een van de weinige producten waarmee niemand teruggaat naar de verkoper om geld terug te vragen wanneer het product niet klopt ook al heb je t bewijs op film....

Gebeurd weinig . En als je er iets van zegt spelen Ze onschuld zelven vannacht mee gemaakt bij bredavuurwerk.jammer

Back
Bovenaan