WTF Box

Voor €40 zeker niet slecht, het is die verplichte €30 extra die hem minder aantrekkelijk maakt. Geen spijt dat ik hem niet genomen heb, al scheelde het niet veel.

afgaande op het filmpje, box is voor 40 euro niet slecht. Had er wel meer van verwacht, tis geen evo/pangu kwaliteit.. maar goed dat is voor niemand een verrassing natuurlijk.

Hij is natuurlijk geen 40 euro, je moest immers voor minimaal 70 euro bestellen, en bij Cafferata betaal je de hoofdprijs voor al het andere spul, wat vaak ook een matige uitwerking heeft.

Waar ik me vooral aan stoor is de officiële productvideo. Ik vind dat bewuste misleiding. Andere importeurs hebben er ook een handje van, maar Cafferata steekt er dik bovenuit.

voor 40 euro is het echt wel een goede deal voor de gemiddelde consument. Ik ben echter wel blij dat ik hem zelf niet heb genomen.
Die verplichte 30 euro lijkt mij trouwens niet echt een probleem, als je toch bij cafferata je vuurwerk haalt is dat geen obstakel en anders kun je toch een "glitter mine en color comet" kopen ofzo? Die bak is best vet. Cafferata heeft weinig goed spul, maar ze hebben het wel.

Blij dat ik hem niet heb, die 40 (+30) euro en ruimte in de kofferbak had je ook wat gegarandeerd leuks kunnen bestellen.

Cakebox van het jaar is ie niet waardig in iedergeval

Voor die 39,99 euro is het niet slecht. Sommige cakes van 500 gram kosten ook al zoveel en daar hoor je dan niemand over. Maar idd, dat je er voor 30 euro bij moet nemen is wat minder interessant, alhoewel je voor 30 euro toch nog iets leuks kunt kiezen, o.a. die 500gr fontein. Ach ja, voor degene die 'm hebben aangeschaft wens ik veel stookplezier.

Is het minder dan op de Cafferata demo? Ja, stuk minder.
Is het los daarvan een prima box voor 40 euro: zeker wel.

Jammer van die slappe burst/spreiding, anders was het gewoon zeer goed. Nog steeds wel prima gezien de prijs, geen spijt hier.

Ziet er prima uit toch voor dat geld (de adviesprijs slaat natuurlijk nergens op). En ik moest nog kleine single shots hebben, dus met een bulkpackje daarvan om aan de 70 te komen denk ik niet hier spijt van te krijgen

Back
Bovenaan