WTF Box

Gebeurd weinig . En als je er iets van zegt spelen Ze onschuld zelven vannacht mee gemaakt bij bredavuurwerk.jammer

Tja, maar zij zijn geen importeur he. De Breda’s Finest wordt door Pangu geïmporteerd, en de versie die ik vorig had was zonder twijfelen 4x 500 gram.

Gebeurd weinig . En als je er iets van zegt spelen Ze onschuld zelven vannacht mee gemaakt bij bredavuurwerk.jammer

Schuld ligt niet bij de winkels maar die moeten het wel voor je opnemen tegen de importeur. Als je een 4k televisie koopt en het het blijkt geen 4k te zijn ga je toch ook terug? Bestel je een big mac menu en je krijgt een hamburger dan ga je toch ook terug?

Koop je 40gramspijlen en zit er maar 6,5 gram kruit in......dan niet?

Thanks voor het afsteken en voor je film!

Voor de `normale` consument is dit zeker geen slechte bak, integendeel! Maar die +30 euro maakt hem het niet waard vind ik, voor mij als liefhebber. Kan je beter in de freakactie een goede 25mm/30mm box kopen voor dat geld.

Voor de consument die zijn vuurwerk in december koopt is dit een TOP aankoop! Je betaald dan immers overal de maximale adviesprijzen voor, vooral bij Cafferata…

Iemand die weet hoe lang deze boxjes al in NL zijn?
Ik twijfel om 'm nog een jaartje te laten "rijpen"...

Maar na het zien van het filmpje neem ik mijn woorden terug geen transbomber kanshebber niet slecht voor het geld maar wel slecht met de voorwaarde dat je eerst 30 euro moet kopen

Voor de 40 euro geen slechte cakebox, maar na het zien van het filmpje weet ik wel dat ik de cakes los in een projectje ga zetten.

Voor de consument die zijn vuurwerk in december koopt is dit een TOP aankoop! Je betaald dan immers overal de maximale adviesprijzen voor, vooral bij Cafferata…

Idd, en in het verlengde van bovenstaande en de hamburgers van funkyi: als een big mac bij de McDonalds altijd 24,95 kost, dan lijkt zelfs 16,95 een mooie prijs. Maar is dat lapje vlees dat geld waard?

Als je de rest van je assortiment maar duur genoeg maakt, dan is het niet moeilijk om het gros van je klanten een immens ogende korting voor te schotelen. Zo lang klanten niet weten dat je bij de KFC of BK een veel lekkerder stuk vlees kunt kopen voor hetzelfde geld, is er niets aan de hand.

Jammer dat ze net niet de optimale verhouding mbt tot flash per schot en geen kooi hebben kunnen vinden.
Er zit genoeg kruit in, maar het wordt niet mooi verdeeld.

Zonde van het geld. 2 kilo NEM en dan zo schandalig slecht presteren. Het moet verboden worden.
Altijd een beetje medelijden met de mensen die voor zo'n aanbieding vallen.

Lachwekkende prul.. daar gaan de mensen die deze box hebben verdedigd met dat een kooi echt niet uitmaakt. Oja, potentieel beste box van 2018 toch..?:bye:

Valt me inderdaad ook erg tegen zo. Jammer dat je een volledig andere sample voorgeschoteld krijgt, maargoed ze hebben de publiciteit die ze wilden. Of het positief of negatief gaat worden laat ik nog even in het midden.

Lachwekkende prul.. daar gaan de mensen die deze box hebben verdedigd met dat een kooi echt niet uitmaakt. Oja, potentieel beste box van 2018 toch..?:bye:

Ach, ik heb em ook staan.
Er zijn 500 grammers die 40 euro per stuk kosten, dan vind ik dit nog meevallen.
Deze gaat om 21u de lucht in en klaar.

Ach, ik heb em ook staan.
Er zijn 500 grammers die 40 euro per stuk kosten, dan vind ik dit nog meevallen.
Deze gaat om 21u de lucht in en klaar.

Groot gelijk heb je, zo'n drama is het nou ook niet en die laatste cake krakelt best goed :)

Back
Bovenaan