WTF Box

Tja, wat moet ik hier nu van zeggen. Ik vind het vooral heel jammer dat mijn verwachting is uitgekomen. De laatste cake is nog goed te doen, maar de rest zijn zielige plofjes.

Ik vind het knap dat je met 30mm en 20 gram per tube het voor elkaar krijgt zo’n kleine boeketjes eruit te persen.

Ik vind hem behalve de eerste cake toch niet slecht hoor. Vooral niet voor die paar tientjes! Denk dat iedereen die hem voor dit bedrag heeft niet mag klagen

Vind het helemaal geen verkeerde bak voor €40. Mocht ik het nog ergens voor die prijs kunnen krijgen, zal ik zeker meenemen.

Bedankt voor de beelden!

Het tempo is wel goed, de meeste boeketten zijn wel klein en ploffen hangerig open. Niet nat, want de blink doet het wel goed. Ach, ik denk dat een boel leken blij zijn met hun doosje van €70 incl de bijgehamsterde snuisterijtjes. Wij freaks weten voor dat geld wel wat beters te krijgen. Geen spijt er niet in getrapt te zijn.

Haha ja maar wat hadden we dan verwacht voor die €40? Thanks voor het uploaden van het filmpje. Ik moet zeggen dat ik het voor dat geld prima spul vind, echt helemaal geen spijt dat ik hem gehaald heb!

Back
Bovenaan