Pyroboy013
VWC lid
Hoe kan je een box met zoveel verschillende effecten voor 60 euro duur vinden? Normaal betaal je daar gewoon dik 150 euro voor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan je een box met zoveel verschillende effecten voor 60 euro duur vinden? Normaal betaal je daar gewoon dik 150 euro voor...
Deze box heeft mij vorig jaar teleurgesteld met name in de burst.
Maar ik wil hem wel een 2e kans geven de 2.0 versie als die weer 4tientje,s kost
Ik koop er 2 voor 6tientje's
Dat heb al die zooi van cafferta geen burst en slechte /mislukte boekettenTwijfelgevalletje deze box. Twee jaar terug de Strong Celebration gehad. Op zich wel tevreden mee geweest voor dat geld, maar aan de andere kant was de burst niet veel soeps.
Dat heb al die zooi van cafferta geen burst en slechte /mislukte boeketten
Nee hoor gebaseerd op eigen ervaringen .Overdrijven is ook een vak he![]()
Zal wel weer net als vorig jaar gaan, denk ik. Dan komt de box later dit jaar online met allemaal voorwaarden.Gaat deze niet geleverd worden of is er een andere reden dat hij niet meer wordt aangeboden op de vuurwerktoppers site ?
Komt in Dec 2 x op Vuurwerktoppers hou de site in de gatenGaat deze niet geleverd worden of is er een andere reden dat hij niet meer wordt aangeboden op de vuurwerktoppers site ?
Wat gaan de voorwaarden worden?Komt in Dec 2 x op Vuurwerktoppers hou de site in de gaten
Wat gaan de voorwaarden worden?![]()
Wat gaan de voorwaarden worden?![]()
Als er voorwaarden worden gesteld dat je aan een minimaal bedrag moet komen, dan skip ik deze box. Is dat niet zo, dan heb ik inteesse.
Weet iemand wanneer je deze op vuurwerktoppers kan bestellen? Want hij staat nu op uitverkocht