WTF Box 2.0

ik zie toch heel veel mensen die erg tevreden waren met de eerste wtf box, de 40 euro in ieder geval waard.

Maar ik begrijp dat die van jou het niet goed deed?

Nee, ik doe het niet meer... na een hele discussie vorig jaar geen commentaar meer op WTF boxen.

Iedereen die hem aanschaft, heel veel plezier ermee! :angel:

De 2.0 is niet mijn smaak. 4 cakes zonder enige samenhang. Ik kijk wel of de 1.0 nog ergens op de kop kan worden getikt :p

Gisteren een meer dan prima WTF Box 2.0 gezien! Leuke afwisseling in effecten, tails, fluiters, diverse shapes. Indien het product zo presteert heb je voor €60 natuurlijk echt een koopje!

Filmpje van mijn kant.

Vind hem echt niet verkeerd. Alleen jammer dat hij op het laatst maar twee salvo's geeft, twee mee was helemaal toppie geweest en dat eventueel de fluiters er tegelijk er door heen.

Gisteren een meer dan prima WTF Box 2.0 gezien! Leuke afwisseling in effecten, tails, fluiters, diverse shapes. Indien het product zo presteert heb je voor €60 natuurlijk echt een koopje!

Burst etc ook allemaal in orde ?

Vind hem echt niet verkeerd. Alleen jammer dat hij op het laatst maar twee salvo's geeft, twee mee was helemaal toppie geweest en dat eventueel de fluiters er tegelijk er door heen.

Lijk me niet relevant bij een sample

De burst was inderdaad prima in orde. Of het een sample betrof weet ik niet, veel wat binnen was gekomen (o.a. veel Showtime) was namelijk al productie. Maar om dat zeker te weten zullen we een winkeliersdemo af moeten wachten!

Nee deze werd nergens geschoten vorig jaar.

Dan werd het toen een blinde gok en dat zal dit jaar dan ook wel weer zo zijn. Ik vind €60,00 net even te veel om de gok te nemen, voor €40,00 had ik hem waarschijnlijk wel weer genomen.

Dan werd het toen een blinde gok en dat zal dit jaar dan ook wel weer zo zijn. Ik vind €60,00 net even te veel om de gok te nemen, voor €40,00 had ik hem waarschijnlijk wel weer genomen.

€60 is inderdaad een flink bedrag om te moeten ''gokken''. Wellicht dat Cafferata hem nog eens gebruikt in een show de komende tijd, indien de productie dan binnen is zouden we de echte consumenten versie zien.

Koop maar lekker een box zonder 2 gram flash per schot voor 60 euro, veel plezier dermee. Als dit een andere naam had van een andere importeur had er niemand naar deze box omgekeken. Overhypdte forumleden weer, en dan natuurlijk achteraf weer zeggen dat het allemaal prima was. De marketingafdeling van Cafferata mag weereens in zijn handen wrijven.

Overhypdte forumleden weer, en dan natuurlijk achteraf weer zeggen dat het allemaal prima was.

Wat zeur jij, ik vond hem van vorig jaar voor 40 euro goed presteren. De een vond dat wel en de ander niet, als of je daar problemen mee hebt of zo ?

Voor 60 euro dit jaar en de extra bijbestelling maakt het dit jaar zeker niet interessant, dat is wel een feit.

Back
Bovenaan