Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een bagger ding zeg nog slechter dan die van vorig jaar . Kijk even op youtube straat filmpjes van die van vorig jaar als je van halve.boeketten en plof geluidjes houd moet je deze zeker bestellen
Wat een bagger ding zeg nog slechter dan die van vorig jaar . Kijk even op youtube straat filmpjes van die van vorig jaar als je van halve.boeketten en plof geluidjes houd moet je deze zeker bestellen
De burst en spreiding zijn ondermaats, ik zou in dit geval de Power 6 cakes van Rubro aanbevelen.De 1.0 was gewoon een prima box voor 4 tientjes. Op YouTube staan er schitterende straatfilmpjes tussen
Alle vertrouwen in de 2.0!
Dat klopt, vroeger had je Schuurmans Vuurwerk, die gebruikte ook geen kooien. Volgens mij Broekhoff ook die hebben zich daarin nu wel verbeterd.Volgens mij moet het zo langzamerhand wel bekend zijn dat wanneer een box wordt geleverd zonder kooi, dit te maken heeft met de hoeveelheid zilverkruit die is gebruikt. Hiervoor zijn er richtlijnen opgesteld. Dat wil niet meteen zeggen dat een box zonder kooi meteen ondermaats presteert, maar het is wel een indicatie. In het geval van WTF box is het wel erg duidelijk.
Het blijft een beetje stil rondom deze box. Twijfelgevalletje?
Deze voor 45 kunnen kopen dus dat zit wel goed
Deze voor 45 kunnen kopen dus dat zit wel goed