WTF Box 2.0

Toch vind ik hem best geil, mits hij zo presteert ( of laat ik zeggen als hij tot 20% minder presteert )

Met de vorige box werd het al vergeten en dat gebeurd nou alweer.
Als je een cakebox van '2KG Kruit' koopt mag je uitgaan van kwaliteit.
Niet omdat het 40euro was toen en nu 60euro, dat het voor het geld een goede box is.

Zou de grammen maar wegen ik schat 1,2KG kruit

Ik denk dat je niet extra hoeft bij te bestellen dit jaar want ik heb hem al op een aantal webshops gezien waar je hem zo kan bestellen voor 60 euro.

Wat een bagger ding zeg nog slechter dan die van vorig jaar . Kijk even op youtube straat filmpjes van die van vorig jaar als je van halve.boeketten en plof geluidjes houd moet je deze zeker bestellen

Ieder zijn mening.de box wtf box die ik gezien heb zag er goed uit en zeker voor die prijs. De eerste cake mochten de boeketten iets groter zijn maar de andere cakes vond goed te doen. Dus ik ga de 2.0 ook zeker bestellen want 60 euro voor een box met zoveel verschillende effecten is zeker niet veel.

Wat een bagger ding zeg nog slechter dan die van vorig jaar . Kijk even op youtube straat filmpjes van die van vorig jaar als je van halve.boeketten en plof geluidjes houd moet je deze zeker bestellen

De 1.0 was gewoon een prima box voor 4 tientjes. Op YouTube staan er schitterende straatfilmpjes tussen :p

Alle vertrouwen in de 2.0!

Volgens mij moet het zo langzamerhand wel bekend zijn dat wanneer een box wordt geleverd zonder kooi, dit te maken heeft met de hoeveelheid zilverkruit die is gebruikt. Hiervoor zijn er richtlijnen opgesteld. Dat wil niet meteen zeggen dat een box zonder kooi meteen ondermaats presteert, maar het is wel een indicatie. In het geval van WTF box is het wel erg duidelijk.

Volgens mij moet het zo langzamerhand wel bekend zijn dat wanneer een box wordt geleverd zonder kooi, dit te maken heeft met de hoeveelheid zilverkruit die is gebruikt. Hiervoor zijn er richtlijnen opgesteld. Dat wil niet meteen zeggen dat een box zonder kooi meteen ondermaats presteert, maar het is wel een indicatie. In het geval van WTF box is het wel erg duidelijk.
Dat klopt, vroeger had je Schuurmans Vuurwerk, die gebruikte ook geen kooien. Volgens mij Broekhoff ook die hebben zich daarin nu wel verbeterd.

Maar voor een box zonder boeketten die een burst nodig hebben is een kooi natuurlijk niet nodig. En dat heb je in deze box dus ook veel. In theorie zou je een box met veel tails, falling leave effecten etc en een paar tubes gevuld met bombettes die tot 2 gram burst bevatten, dus zonder kooi kunnen doen. Uit m'n hoofd gezegd moet een product een kooi bevatten vanaf 5% flash ( of nog minder zelfs ) van het totale aantal NEM.

Maar aangezien deze box veel shots bevat die een burst nodig hebben, gaat dat nooit met maximaal 5% flash kunnen. Dus dit product zou een kooi moeten krijgen om te kunnen presteren zoals de sample video weergeeft. Dit was ook het geval bij de versie van vorig jaar.

Even informatief bedoelt. We weten verder feitelijk niet of deze box een kooi bevat en hoe de actie dit jaar zal zijn. Het blijft natuurlijk persoonlijk of je iets waard/goed vind of niet voor het bedrag. Ik zelf koop alles in de freakacties en dan heb ik voor dit geld een box die ik geweldig vind en met zekerheid van de prestatie.

Vorig jaar gehaald mede door de geweldige actie des tijds. Erg goed bevallen deze box, maar blijf een Nederlander hoop op weer zo'n geweldige actie als vorig jaar.

Back
Bovenaan