WTF Box 2.0

Hoe kun je voor deze doos een advies verkoopprijs hanteren van €249,99 :bonk:
Gelukkig adverteren ze niet met een korting van 75%...

€249,99 slaat natuurlijk echt nergens op! Puur marketing. Geen ene idioot gaat daar €249,99 voor betalen. Dat weten ze ook wel maar het staat wel cool (denken ze)! Zelfs voor 60,- laat ik m staan!

Dat doe je goed. Maar wel vreemd dat je ze via de vuurwerktoppers ( en de winkeliers die daar bij zitten ) niet zo kunt bestellen, maar voor 60 euro en de 30 extra bestelling. Vind ik wel goed ruk :angry:

Dat is het ook natuurlijk! Weet niet of Vuurwerkstore Holten in de buurt zit voor je, neem anders eens contact op. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

Ik heb hem besteld, ik hoefde bij maas en waal vuurwerk geen minimale bestelling te doen om deze te bestellen

Daar kan ik hem nu niet meer vinden, en het lijkt er op dat de verplichtte 30 euro extra bestellen alleen van toepassing is op de vuurwerktoppers websites. Dat is best heel erg krom en frustrerend :bonk:

weet niet ofik er goed aan heb gedaan, maar heb hm toch besteld dit jaar. Als die tegenvalt komt er geen 3.0 meer :)

Vorig jaar ook de 1.0 gehaald, met een leuk Ratelbandje om aan het minimum bedrag te komen. Ik maak er maar een traditie van denk ik nu het nog kan. Box 2.0 besteld en voor de laatste keer een leuke Ratelband erbij weer. Het was hier in Zwolle niet nodig om een minimum bedrag erbij te bestellen.
Je kan er van zeggen wat je wil maar voor dat geld laat ik hem niet liggen. 18 uur gaat hij aan en reken maar dat ervan genoten wordt!

Niet bij alle verkooppunten is dat zo! ;)

alleen bij de winkels die zijn aangesloten bij de Vuurwerktoppers moet je die 30 euro extra besteden. Slecht geregeld door Cafferata, maar ik denk dat er hier door een hoop potentiele kopers zijn afgehaakf.

Zou het echt? Als je de website (vuurwerktoppers.nl) moet geloven zijn er alleen vandaag al 6760 van deze boxen besteld (met een max van 1 per klant) :rolleyes: En dat terwijl de meeste andere boxen (compounds) onder de 100 zitten. #ikbenverbaasd

Ik denk dat je deze heel goed kunt combineren met een aantal van die 2" single shots van hun. Die zijn nu ook in de aanbieding en zien er ook echt top uit. Ik wist het wel. :)

Ik denk dat je deze heel goed kunt combineren met een aantal van die 2" single shots van hun. Die zijn nu ook in de aanbieding en zien er ook echt top uit. Ik wist het wel. :)

Goede tip. Gecombineerd met 3 pakketjes single shots en een euro of wat aan grut met kortingscode vandaag 'vrijdag5'. Daar komt nog gratis voorwerk bij.. Toch gaaf.

De WTF-box 2.0 moet je gehad hebben. Ze zijn een begrip. Ik laat mij voor het tweede jaar verrassen. :holland:

Deze vanavond ook geschoten op de demo in Papendrecht.
Hij is zeker de 60 euro waard naar mijn mening. Grote boeketten en harde burst.

Deze vanavond ook geschoten op de demo in Papendrecht.
Hij is zeker de 60 euro waard naar mijn mening. Grote boeketten en harde burst.

Zag je nog mensen die aan het filmen waren, ik hoop van wel want dan komt er vast wel ergens een filmpje naar voren.

Back
Bovenaan