chac VWC lid 8 nov 2020 #201 Ik heb deze box vorig jaar ook gehad via een actie en was inderdaad voor het geld echt een top product! Hier nog een filmpje vanuit mijn kant welke ik afgelopen jaarwisseling met mijn nieuwe camera heb geschoten.
Ik heb deze box vorig jaar ook gehad via een actie en was inderdaad voor het geld echt een top product! Hier nog een filmpje vanuit mijn kant welke ik afgelopen jaarwisseling met mijn nieuwe camera heb geschoten.
Djaimy VWC Moderator Forumleiding 8 nov 2020 #202 chac zei: Ik heb deze box vorig jaar ook gehad via een actie en was inderdaad voor het geld echt een top product! Hier nog een filmpje vanuit mijn kant welke ik afgelopen jaarwisseling met mijn nieuwe camera heb geschoten. Klik om te vergroten... Ziet er uit als een meer dan prima cakebox, zeker voor de prijzen waarvoor hij is gegaan! Toppertje hoor!
chac zei: Ik heb deze box vorig jaar ook gehad via een actie en was inderdaad voor het geld echt een top product! Hier nog een filmpje vanuit mijn kant welke ik afgelopen jaarwisseling met mijn nieuwe camera heb geschoten. Klik om te vergroten... Ziet er uit als een meer dan prima cakebox, zeker voor de prijzen waarvoor hij is gegaan! Toppertje hoor!
Grizmo Raizor VWC lid 19 dec 2021 #204 PyroMikePyro zei: HIer een deel ervan, te laat gefilmd helaas. Klik om te vergroten... Idd, een heel klein deeltje maar gemist.
PyroMikePyro zei: HIer een deel ervan, te laat gefilmd helaas. Klik om te vergroten... Idd, een heel klein deeltje maar gemist.
Ischa VWC lid 9 jan 2023 #205 Mist op beeld de eerste cake. Prima te doen voor de aanbiedingsprijs. Alleen de pauzes zijn me net te lang.
Mist op beeld de eerste cake. Prima te doen voor de aanbiedingsprijs. Alleen de pauzes zijn me net te lang.