WTF Box 2.0

Gave box, en voor deze prijs gewoon een topper, al komt ie half zo goed naar Nederland. Afwisseling van Ghost, tails, fluit en fan-shapes; daar mag je gewoon niet over klagen!

De 1.0 was voor 40 euro echt een prima box. Ik heb er vorig jaar een waaier en de Crystal Crackling bij gekocht, die ik toch al wou halen.
Voor 60 euro pak ik deze zeker weer mee, prima voor in de vooravond.

Nog eens aandachtig het filmpje gekeken, maar is er nu in het filmpje geknipt op 0.41-0.42 seconden ? Het lijkt mij iig van wel, en ik vraag mij af waarom, was de natuurlijke pauze te lang ?

De finale cake met de fluiters is best leuk, maar om nou te zeggen dat het een vette finale geeft in deze box... nee... en nog eens nee als de prijs inderdaad 60 euro ( met misschien nog moeten bij bestellen om aan een bepaald bestelbedrag te komen ) moet gaan worden.

Nog eens aandachtig het filmpje gekeken, maar is er nu in het filmpje geknipt op 0.41-0.42 seconden ? Het lijkt mij iig van wel, en ik vraag mij af waarom, was de natuurlijke pauze te lang ?

De finale cake met de fluiters is best leuk, maar om nou te zeggen dat het een vette finale geeft in deze box... nee... en nog eens nee als de prijs inderdaad 60 euro ( met misschien nog moeten bij bestellen om aan een bepaald bestelbedrag te komen ) moet gaan worden.

Maar tot die tijd is het toch een best leuke box, ook voor €60,00. En anders bestel je die "Great Hearts" er toch gewoon bij voor de lol. Doe eens gek! :D

Vorig jaar is de wtf box mij voor 40 euro prima bevallen. Je kunt voor dat geld niet de kwaliteit van een dure box verwachten. Ik snap eerlijk gezegd een aantal negatieve reacties niet die hier te lezen zijn. Ook deze box maakt kans dat ik em aanschaf, gezien het feit dat ik toch wat producten van Cafferata ga aanschaffen. Al is deze dan 2 tientjes duurder, je hebt dan wel een multi shape box wat er zo op film prima uitziet. Ik vindt het leuke acties, maar dat is ook een kwestie van mening, smaak en wat je van een goedkope(re) box verwacht natuurlijk.

Vorig jaar best genoten van de WTF Box en zo op video ziet de 2.0 er ook prima uit! Natuurlijk zal het een tandje of 3 minder zijn in de praktijk, maar de box zelf zit goed in elkaar met diverse shapes en effecten.

Wat wel een voordeel is, is dat tails etc geen nadelen bevatten door geen kooi aan de box toe te voegen.

Wat ik niet snapte vorig jaar, gooi er gewoon een kooi om en een beetje flash erbij en laat de klant €50,- betalen. Maar ze wilden persé de aller goedkoopste zijn met 40 euro. Maar dat zouden ze ook al met 50 euro zijn. En het is toch een lok middel om vervolgens de andere producten te kopen die minimaal 20 x over de kop gaan in prijs, dus ze verdienen het toch wel terug. Dit zelfde concept doen supermarkten al jaren. :wink:

Nieuw 2019 | WTF box 2.0 | Cafferata | 3475

Deze box hadden ze verkeerd geplaats op de demo waardoor je de waaiers niet kan zien.

Voor 60e echt een prima box. Maar ja, op Cafferata en de wtf boxen zeiken is nu eenmaal hip op dit forum.

+ het geld dat je er nog bovenop moet betalen om hem aan te schaffen zoals de 1ste wtf box

En ze zijn zwaar opgevoerd, wanneer je hem echt binnenkrijgt heb je een plofjes box,

Maar ja, dan ben ik weer een zeikerd in jou ogen zeker :rolleyes:

Back
Bovenaan