Wonderful World

Okee nu ben ik in de war haha. Is dit laatste filmpje nou productie? Dan moet die er toch maar bij komen dit jaar :D

Ja oké, maar voor de mensen die moeten beslissen vanaf film, geeft de film van D3vy het meest realistische beeld van hoe deze box zal presteren in de straat.

Ja oké, maar voor de mensen die moeten beslissen vanaf film, geeft de film van D3vy het meest realistische beeld van hoe deze box zal presteren in de straat.

Ik heb hem in de straat staan dus ben benieuwd ;)
Mijn buren zijn wel blij dat hij neit tot de grond komt :p

Ga hem schieten op volgorde a-c-b-d

Tubes lijken vrij klein, denk zon 25mm maargoed dat hoeft niks uit temaken.

Film zal ergens in januari verschijnen.

Ga hem schieten op volgorde a-c-b-d

Tubes lijken vrij klein, denk zon 25mm maargoed dat hoeft niks uit temaken.

Film zal ergens in januari verschijnen.

Vandaag ook twee keer deze opgehaald. Het formaat viel mij inderdaad ook op. Kleine doosjes vergeleken met bijv de Immortal Gold. Verder is het netto kruidgewicht maar 1,25 kg ipv de maximale 2 kg.

Cake 3 had bij mij 2x reserve lont op de sticker staan! Gelukkig hadden we er 2 waardoor we konden zien welke de normale lont was. Meer mensen last hiervan?

Vandaag ook twee keer deze opgehaald. Het formaat viel mij inderdaad ook op. Kleine doosjes vergeleken met bijv de Immortal Gold. Verder is het netto kruidgewicht maar 1,25 kg ipv de maximale 2 kg.

Viel mij ook al op ik dacht ook dat deze de max 2kg had maar toch niet..
Al heeft een cake als de wake up call zelfde caliber en aantal gram al deze, dus het zegt niks!

We gaan het zien, ik heb hem staan :D

Hmmm.. is echt een verrekte kleine doosje. En dan ook nog maar 1250 gram. Ik kan niet geloven waarom deze dan als adviesprijs 137,50 heeft. Ik ga bijna geloven dat er op demo's een grotere variant met 1,2" tubes en max. kruit per schot is gebruikt. Ik ga hem niet schieten dit jaar, ik bewaar hem en kijk naar filmpjes van na 1 januari. Wanneer deze slecht is zien ze deze retour komen.

Stom zeg, op de foto in de eerste post staat ook NEM 1,25 kg. Nooit iemand opgevallen..
Enfin, ik ga maar uit dat op de demo's de echte versies zijn geschoten. Twijfel alleen of ik met deze bak ga afsluiten (na de Cruel Traction) of toch de Cruel Traction bewaar voor het einde.

Stom zeg, op de foto in de eerste post staat ook NEM 1,25 kg. Nooit iemand opgevallen..
Enfin, ik ga maar uit dat op de demo's de echte versies zijn geschoten. Twijfel alleen of ik met deze bak ga afsluiten (na de Cruel Traction) of toch de Cruel Traction bewaar voor het einde.

Ik zou eindigen met de crual Traction aan gezien dat echt een klapper is :)

Het mooie van de wonderful world vind ik wel dat cake D alles in één keer eruit pompt. Dat vind ik wel finale waardig. Je zou bijvoorbeeld cake A-C voor de Cruel Traction kunnen doen en cake D als finale erna.

Ik ben benieuwd hoe deze met 1250 gram kruid gaat presteren. Als je het vergelijkt zijn het in feite 4 "Sparkling Pearls" in een doos. Per cake exact hetzelfde aantal grammen en schoten met eenzelfde type effect. Ik heb De "sparkling pearls" niet op de demo gezien en benieuwd of deze twee overeen kwamen op de demo's. Ik ben en blijf het een heel vet effect vinden en ben blij dat ik hier een doosje van heb liggen. Maar of het de finale cake gaat worden? Deze hadden ze vol moeten proppen met 2kg kruid. Maar dat is mijn mening;) Misschien de prefinale met daarop volgend de kleurrijke Geisha 1,2” green tail purple star w green 100’s.

Maar niemand die erover klaagt dat Cruel Traction ook maar 350gr. per cake is en grandioos presteert, maar als het karton er maar ruim omheen zit...het oog wil ook wat hè.

Ik vind het mooi als de verpakkingen kleiner worden, maar met dezelfde kruitinhoud. Beter dan die grooote verpakkingen met maar weinig inhoud. Overigens bij de Cruel Traction zijn 6 cakes opgenomen, 2 kg totaal. Maargoed, het gaat om het effect, en ik denk dat dit fantastisch wordt.

Super mooi! Net deze afgestoken en hij stelt echt niet te leur! Viel helaas wel 1 keer uit, pot uit klapte het lont uit naar de 2e... Verder toppertje!

Vooral de laatste cake wauw!

Zozo, ik vond hem in de straat beter presteren dan op een demo, veel mooier tempo. Heb hem alleen niet gefilmt, kwam tot de conclusie dat ik tijdens het filmen amper me vuurwerk meemaak..:p

Back
Bovenaan