Woede

Dit was idd het zelfde als wat ik dacht. Kijk er zal toch interesse zijn vanuit de consument, anders zou zoiets natuurlijk niet op de markt komen lijkt mij. Maar ik hoef hem niet :)
Zonde van 40 euro in 8 seconden :p

Gr stefan

Ik moet toch mijn excuses aanbieden na het zien van het 2de filmpje.
Geweldig !:D
Hierop kan je pas goed zien wat voor massa effect het geeft zo veel vuurwerk wat tegelijk afgaat :D

Prachtig is hij wel ja, dat kan niemand ontkennen! Ben wel héél benieuwd hoe zo'n gevulde lucht je nu wel niet hebt in het echt! :D

Erg mooie cake maar voor mij is het effect net te snel weg, of dat aan het tempo of aan het effect ligt weet ik niet.

Ben ik het helemaal mee eens, goudeffect zou juist lang moeten blijven hangen... Hier is het zo weg :sad:.

Maar het 2de filmpje geeft inderdaad wel beter weer hoe het moet zijn om naast deze cake (met een helmpje, brilletje en een vestje :D :p) in de straat te staan, op redelijk korte afstand dus!!!

Het is een behoorlijk gaaf effect.
Ineens heel veel goud en ineens heel veel geld weg haha.
Jammer dat het goud niet lang blijft hangen, het vervliegt echt.
Het effect mag iets meer naar beneden dwarrelen.
Nevertheless, is het een cool effect, zie het graag met andere effecten als blauwe peonies, ti salutes, crackling. (zee van knetter, gaaf!)
Het lijkt me een leuke pot, voor mij iets te duur, maar het heeft zeker potentie.

Het ziet er wel gaaf uit maar de prijs blijft bij mij aan de hoge kant. Tis wel een echte afsluiter en stel je voor meerdere tegelijk dan heb je een gouden legale wallhalla :P

Maar toch vind ik em persoonlijk iets te duur.

Nog een nieuwe film van de Woede is online gezet door Witte Tentenverhuur, ditmaal van dichterbij;

ik vind de lancering bruter dan 't effect. Jammer dat het zo snel voorbij is, ik hou het wel bij dit filmpje waarbij ik die ene halve seconde van lancering telkens opnieuw kan afspelen :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier mijn film van deze cake:

Het is wel een uniek stuk vuurwerk. Echt van een geheel eigen soort. Weet zeker dat je IEDEREEN in je straat eruit schiet, ook al duurt het maar vijf tellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Way overpriced hier heb je veel betere potten voor ,het geweld is mooi niks mis mee maarde prijs absoluut een No Go ken j ebeter Prof vuurwerk scoren :D

De consument koopt juist zo'n cake omdat ze geen professioneel vuurwerk willen kopen. Dit komt zeker in de buurt. Duurt kort, maar dan heb je zeker een geweldig gevulde lucht!

Ben best een liefhebber, maar dit vind ik veel teveel geld voor een paar seconden.
Effect blijft niet hangen. Wellicht in het echt bruter, maar op film doet het me niet echt veel.

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zoiets aan te schaffen. Wel respect voor degene die nu eens van de gewone weg afstapt om dit te (laten) maken. Al vraag ik wel wel af waarom zoiets zoveel geld moet kosten. Blijft gewoon een 30 shots pot. De snelheid is apart, het effect niet.

Ja en dan sta je in de winkel als LEEK en dan zeg je uhhhh doet u mij die maar en dan sta je om 12 uur pfffrrrrttt ....knal weg ik denk dat sommige mensen dat niet grappig vinden.

Maarrrrr persoonlijk vind ik het een super dikke cake en ga 'm ook zeker aanschaffen.

Misschien is die meer intrek als je hem vult met ander effect. Bijvoorbeeld een crackling of dragonn eggs die iets langer blijven hangen. Hap palm trees ik noem maar wat. Persoonlijk lijken mij diverse palm trees nog wel wat. Elke tube een andere kleur. Zoiets wil ik nog steeds als projectje maken maar dat komt er dit jaar niet van :D

Deze is ideal als finale bak in je doorlont project!
Neem 1x Sniper of iets dergenlijks met veel Goud en lont deze door als je finale!
Denk dat je dan aardig bij een problok in de buurd komt!
Ik vind hem TOP maar wel beetje DUUR!

Ik heb hem vanavond live mogen aanschouwen en ik moet zeggen dat hij in het echt nog spectaculairder is dan op de filmpjes. Wat heb ik genoten van deze kracht explosie met daarna een volledig gevulde hemel.

Gisterenavond is de Woede geschoten tijdens de demo van Witte Tenten Verhuur
En de Woede heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan, wat een spektakel, niet normaal meer. Een korte, maar zeer heftige uitbarsting van goud waarbij de lucht compleet gevuld is.
Absoluut alleen voor liefhebbers die het geld er voor over hebben, want het is in een paar seconden gebeurd, maar hij is zo mooi.!!!

Zoals Moontan al zegt een topper van een cake. Het kost een paar duiten maar voor de freaks en alle anderen die het geld ervoor hebben zeker doen. Hoewel ik erbij blijf dat het effect beter tot zijn uiting was gekomen als het in waaier vrom was geweest.

Ik vond hem juist tegenvallen.Het goud is echt direct weg!
Ze hebben genoeg goede gouden effecten in de collecties die ze hadden kunnen gebruiken.
Erg jammer want ik had hoge verwachtingen.

Ook deze cake nu 2x gezien en het was de 2e keer nog beter dan de 1e.. moet nu dus niet meer naar demo's gaan want dan moet ik 'm dalijk ook nog kopen ook:p..
Wanneer je een goed budget hebt dan is dit absoluut een must have. Wat een explosie van goudboeketten knal je daar in een seconde de lucht in zeg.
Het enige minpuntje vind ik persoonlijk dat de effecten niet erg lang blijven hangen. Ook is het misschien inderdaad, wat Gerwin al zegt, een idee om het in shape te plaatsen aangezien je nu niet echt de indruk hebt van hoeveel schoten het zijn!

Back
Bovenaan