Woede

Tja heel leuk natuurlijk zo'n cake die in een keer leegknalt.Is wel apart.Ik heb hem gisteren in Millheeze live gezien, maar dat gaat hem toch echt niet worden.De effecten zijn veel te snel weg naar mijn mening.Ze hadden beter een ander soort goud(brocade) ofzo kunnen pakken die wat langer blijven hangen.

Nu 2 keer gezien, en ik heb m'n mening kunnen vormen.
Het concept verdient een 10! Zo een brute cake was er nog niet, en dit verdient navolging. Mede deze cake maakt Marijn een pionier.

Voor het effect geef ik een 3. Goud is veel te snel weg. Was dit een goede gouden brocade geweest zoals Grof Geschut heeft, dan had ik deze cake zeker gekocht. Nu nog even niet.

Tip: Cake die dit met een kudde binkie's doet. Scheelt me een hele hoop (door)lonten!

Ik moet toch mijn excuses aanbieden na het zien van het 2de filmpje.
Geweldig !:D
Hierop kan je pas goed zien wat voor massa effect het geeft zo veel vuurwerk wat tegelijk afgaat :D

Ik ga mezelf nu voor de 2de keer quoten..

ik heb woede nu 2 keer gezien, en wat een topper is dat zeg :D

Heb deze gister ook live gezien, moet zeggen dat ik hem vond tegenvallen, goud is zo weg, en knallen zijn ook niet echt bijzonder te noemen.

Wat is dit toch een brute cake! Heb hier van de week onder gestaan en wat komt daar toch een klap vanaf zeg. Geweldig!

Ik heb de Woede ook moben aanschuiwen, 28-11.
Wat is dit een topper zeg, wat een cake!
Ik ging totaal uit me dak toen ik zag hoe gaaf die was.
Meerdere vuurwerkkruitsnuivers hebben mij toen gezien.
Maar ik had die uit me dak moment wel meer, tijdens die demo...

Deze vanavond voor de 3e keer live gezien en hij blijft gewoon echt super om mee te maken. De kracht en de snelheid in deze cake is echt super! Jammer dat het goud wat snel weg is, maar het concept is echt geniaal!

Tip: in de finale van de demo vanavond zaten er 3 of 4 tegelijk.. dat zag er leuk uit:p

Gisteren mogen aanschouwen in Hoofddorp.

Bruut is ie , dat zeker!!
Zal het ook zeker goed doen als finale in een doorlontprojekt.
Maar als stand alone???.
Even met de ogen knipperen , en hij is weg.

Haha sorry hoor dit is echt geen 45 euro waard. Wat ik hier inderdaad al eerder las; met 10 schoten heb je hetzelfde effect. Pittig aanfluiting :)

In mijn ogen is het concept wel goed alleen de uitvoering niet. Ik zou nooit 30 shots op een "kluitje" omhoog schieten, liever veel breder geschoten. En als het dan toch op een kluitje moet schiet dan 2 x 15 shots, maar goed aan alles valt voor- en nadelen te bedenken, tis in ieder geval heel gedurft. Maar ik vind het persoonlijk zonde van mn geld

Wow, mooi ding.
Maar wel erg duur.
En ik vind het ook jammer dat gelijk alles eruit komt. (ze hadden beter 3 salvo's van 10 kunnen nemen)

Ik ben het met jullie eens.

Ik heb dan ook deze niet besteld, maar de Vast Fortune, van Royal Firweroks (FU collection)
In mijn ogen is de Vast Fortune een zeer goed alternatief, die in tegenstelling tot Woede, 8 schoten telt die in 1 keer gelost worden met daarbij een blauwe mine! En niet te vergeten; Vast Fortune kost 9,50

Mij lijkt 't me persoonlijk echt wel een mooi stukje vuurwerk! Ja ok, het is een duur ding, maar toch heb ik 'm 1 x op mijn lijst staan.. Zeker na het zien van het filmpje van vuurwerkbieb hierboven weet ik zeker dat deze pot indruk gaat maken! :)

Het geluid wanneer alle 30 schoten tegelijk gelost worden, dat klinkt toch heerlijk of niet? :yes:

Ik heb deze op de demo van ANOvuurwerk gezien... Ik stond werkelijk versteld! Zo snel! Eerst dacht ik dat het een productie fout was :p.
Ook was ik vastberaden om hem te kopen, tot ik de prijs zag.
Voor dat geld lont ik liever 30 binkies aan elkaar met quickfuse... Dan ben je 5*3= €15.- kwijt, dat is toch 3X zo goedkoop...
Het is een erg mooi en indrukwekkend stuk vuurwerk, maar ik denk niet dat heel veel mensen hem zullen kopen. Ik hoor al vaak genoeg mensen zeggen: "€50,- in 50 sec! Dat is €1,00 per seconde!" Nu heb je ongeveer €10,- per seconde...
Ik zou zeggen, maak een variant van 10sh, en de de prijs €15,-?
Dan kunnen mensen altijd kiezen om er 3 tegelijk aan te steken...

Back
Bovenaan